۴۷۱۶۱۹
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

علاقه مشتریان به خرید ۴۰۵ و پراید

هر چند یکی از انتظارات اصلی مشتریان بعد از برجام حذف خودروهای قدیمی از خطوط تولید خودروسازان بود با این حال تولیدکنندگان نه‌تنها پاسخ قانع‌کننده‌ای به این انتظارات ندادند؛ بلکه تاکنون برنامه مشخصی نیز برای خروج این خودروها از خط تولید ارائه نشده است.

روزنامه دنیای اقتصاد: هر چند یکی از انتظارات اصلی مشتریان بعد از برجام حذف خودروهای قدیمی از خطوط تولید خودروسازان بود با این حال تولیدکنندگان نه‌تنها پاسخ قانع‌کننده‌ای به این انتظارات ندادند؛ بلکه تاکنون برنامه مشخصی نیز برای خروج این خودروها از خط تولید ارائه نشده است.
در همین زمینه چندی پیش یکی از مدیران شرکت‌های خودروساز عنوان کرده بود که بازارخودروهای بالای ۵۰ میلیون از طریق عرضه خودروهای حاصل از جوینت ونچر‌های جدید پوشش داده خواهد شد حال آنکه زیر ۵۰ میلیون تومان همچنان با عرضه خودروهای فعلی خواهد بود.

بنابراین با توجه به اظهارات این مدیر خودروساز به‌نظر می‌رسد که خودروسازان به‌رغم خواست عموم همچنان بر تولید قدیمی‌ها اصرار دارند. اما روز گذشته در نشست خبری معاون توسعه مدیریت، منافع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز خروج قدیمی‌ها از خط تولید خودروسازان مطرح شد که وی نیز پاسخ مشابهی همچون مسوولان دو شرکت بزرگ خودروساز کشور داد. وی در این زمینه تصریح کرد که تقاضا برای خودرو پراید و پژو ۴۰۵ وجود دارد و تا زمانی که خودرویی جایگزین آنها نشود، تولید این دو خودرو ادامه دارد. محمدرضا فیاض استانداردسازی و کشش بازار را دو اصل مهم در ادامه تولید خودروهای قدیمی خواند و اظهار کرد که پژو 405 استانداردهای فعلی خودروی ایرانی را دارد و بازار هم نسبت به استفاده از آن تمایل نشان می‌دهد و تا زمانی که خودرویی با این کلاس جایگزین نشود، نباید مردم را از آن محروم کرد.
وی در ادامه خودروی 405 و پراید را در نوبت درخواست خرید مشتریان و جزو علاقه‌مندی آنها دانست و تاکید کرد که ما قطعا باید تلاش کنیم خودروی مناسب جایگزین کنیم، ولی نمی‌توانیم به مردم بگوییم از آنها استفاده نکنند. از اظهارات معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت مشخص است که نه‌تنها خودروسازان؛ بلکه وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز برنامه مشخصی برای خروج قدیمی‌ها ندارد و مشتریانی که توان خرید خودروی بالای 50 میلیون را ندارند باید همچنان مشتری خودروهای قدیمی خودروسازان باقی بمانند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      شما واقعا اسم اینکارومیذارید علاقه.آقا مردم ندارن مجبورن از این آت و آشغالهای درجه چندم بخرن.والا اگه رقابت سالم وجود داشت انحصار نبودهیشکی پراید نمیخرید.الکی مردم رو وسط نکشید.

    • بدون نام

      وقتی که بین انتخاب پژو پراید و تیبا فقط 3 خودرو برای مردم تعیین می کنید خب ناچار به انتخاب اینها میشن که قیمت کمتری دارند برای خرید
      خودرو جدید با کیفیت و بدون عوارض بالا وارد کنید و از سود بالای خودتون کمی صرف نظر کنید ببینید مردم انتخابشان چی هست
      این خودرو های شما بیشتر به کار خودکشی دسته جمعی می اید و یا عملیات انتحاری داعش

    • محمد نجفلوی

      واقعا برای این مسولین متاسفم...هیشکی به فکر این مردم نیست.هروز بدتر از دیروز

    • کوتنا

      جزو علاقه مندی مردم نیست....بیشتر از این پول ندارن

    • بدون نام

      علاقه نیست فقط به خاطر بی پولیه وگرنه چه کسی میاد ماشینی که طرح ساخت 20سال پیشو بخره چکار کنیم .مجبوریم

    • هادی

      مردم اگه پولشون میرسید به خدا این ماشینارو نمیخریدن همش از سر مجبوریه تازه همین ماشینای اشغال هم شده اروز برای جوانی مثل من

    • کاربر

      قربونتون بشم ،همه دوس دارن سواره ماشین شاسی بلند و خارجی شن،پول که نباشه مجبورن به پراید علاقمند شن یا مثل همسرم از نداری پول علاقمند به پژو مدل ۸۴شده
      اه از پژو متنفرررررررم،همشم خرااااااااااابه هااااااا
      از هر چی بدم اومد سرم اومد

    • بدون نام

      مگه ماشینی دیگه بجز این دوتا هست

    • ف م

      این مردم زبان بسته چیزی نمیگند وشما روز بروز مسخره بازی در میارید جمع کنین خودتونو

    • صابر

      ما ایرانیها ماهرترین ملت در وارونه نشان دادنیم.اجبار و ناچاری رو علاقه نشون میدم!!!!!!

    • بدون نام

      علاقه یا اجبار؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      معنی علاقه هم فهمیدیم!!!!
      بی پولی و نداشتن انتخابی دیگر یعنی علاقه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج