۴۷۱۹۰۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

طنز؛ از پیدا شدن مقصر گرد و خاك اهواز تا جنجال خبری نوه اصغر فرهادی!

سخنگوی سازمان حفاظت از محیط زیست اعلام كرد پس از چهل سال تحقیق و جست‌وجوی دقیق و كار علمی و كارشناسی، مقصر گرد و خاك‌های انبوه اهواز، مشخص شد! نامبرده در جمع خبرنگاران كه بی‌صبرانه منتظر اعلام نام مقصر ده‌ها سال گرد و...

علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

سخنگوی سازمان حفاظت از محیط زیست اعلام كرد پس از چهل سال تحقیق و جست‌وجوی دقیق و كار علمی و كارشناسی، مقصر گرد و خاك‌های انبوه اهواز، مشخص شد! نامبرده در جمع خبرنگاران كه بی‌صبرانه منتظر اعلام نام مقصر ده‌ها سال گرد و خاك هوای اهواز بودند، با صدای بلند نام مقصر را اعلام كرد و گفت: «ساقی!» ایشان وقتی دهان از تعجب باز مانده و چشم‌های گرد شده خبرنگاران را مشاهده كرد، گفت: «چیه؟ ما كه الكی حرف نمی‌زنیم... شما دیوان حافظ را كه باز كنید، می‌بینید مقصر همه این گرد و خاك‌ها ساقی است، بخصوص آنجا كه جناب حافظ به وضوح و روشنی، ساقی را مقصر اعلام می‌كند و می‌سراید: ساقیا برخیز و در ده جام را ... خاک بر سر کن غم ایام را!»

نوه اصغر فرهادی در پاسخ سوال معلم‌شان كه از او پرسیده بود، كاشف قاره آمریكا چه كسی است؟ این قدر سكوت كرد كه معلم‌شان به او نمره صفر داد! اصغر فرهادی در واكنش به این اتفاق، اعلام كرد هیچ كدام از اعضای خانواده او به سوال‌هایی كه مربوط به كشور ترامپ باشد، پاسخ نمی‌دهند! از طرف دیگر، نوه ترانه علیدوستی هم در رستوران كوكاكولایش را پس داد و دوغ سفارش داد! در پی انتشار این اخبار، ترامپ اعلام كرد قانون منع خرید و فروش دوغ در آمریكا را تصویب می‌كند و تمام معلم‌های جغرافی ایرانی هم از آمریكا اخراج می‌شوند!

تولید پراید و پژو405 سرانجام پس از چهل سال وعده و وعید، متوقف شد! هنوز این خبر روی تمام خبرگزاری‌ها نرفته بود كه سخنگوی خودروسازان داخلی، در یك كنفرانس مطبوعاتی اعلام كرد این خبر درست است ولی این قدر هم شادی و پخش گل و شیرینی در خیابان‌ها و بوق زدن و چاپ آگهی‌های تقدیر و تشكر ندارد! یكی از خبرنگاران از سخنگوی خودروسازان داخلی پرسید: «چرا؟» و ایشان پاسخ داد: «چون این توقف خط تولید موقتی است... دیگه بالاخره بعد از نیم قرن چرخیدن خط تولید این دو خودرو، چرخ دنده‌هایش یه كم روغن‌كاری نمی‌خواهد؟!»

میلیون‌ها شهروند آمریكایی با امضای بیانیه‌ای از كشورهای خاورمیانه، بخصوص ایران درخواست كردند برای پذیرش شهروندان خوش‌شانس آمریكایی، سالانه حداقل یك بار لاتاری برگزار كنند! دونالد ترامپ، در واكنش به این بیانیه، اعلام كرد هر شهروند آمریكایی كه چغلی او را در فضای مجازی كند، خودش شخصا گذرنامه‌اش را پاره می‌كند و قورت می‌دهد تا آرزوی فرار از آمریكا را به گور ببرد! كیم جونگ اون، دیكتاتور كهنسال كره شمالی در پیامی به ترامپ اعلام كرد: «داداش، یه كم یواش! آدمن‌ها!»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج