۴۷۱۹۵۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

طنز؛ تندروها سر و ته یه کرباسن

روزنامه کیهان چند روز پیش با اشاره به برنامه ۹۰، از همه خواسته بود در مسائل غیرتخصصی اظهارنظر نکنند که خیلی هم حرف درستی است و مجریان فوتبالی ما باید یاد بگیرند کاری به مدیریت شهری نداشته باشند و فقط مدیران شهری می‎توانند درباره فوتبال نظر بدهند.

مهرشاد مرتضوى در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

روزنامه کیهان چند روز پیش با اشاره به برنامه 90، از همه خواسته بود در مسائل غیرتخصصی اظهارنظر نکنند که خیلی هم حرف درستی است و مجریان فوتبالی ما باید یاد بگیرند کاری به مدیریت شهری نداشته باشند و فقط مدیران شهری می‎توانند درباره فوتبال نظر بدهند. البته گاهی هم نظرهای غیرتخصصی خیلی خوب است و اتحاد و همبستگی مردم جهان را نشان می دهد. امروز شاهد این هستیم که موج مخالفت با ترامپ سراسر دنیا را در نوردیده و از پرویز پورحسینی تا کیم کارداشیان به برخوردهای خصمانه او اعتراض می‎کنند.

همین خانم کارداشیان با مقایسه تعداد حوادثی که خود آمریکایی‎ها برای خودشان به وجود می‎آورند با حوادثی که سایر ملیت‎ها برای آمریکایی‎ها به وجود می‎آورند، علاوه بر دریافت 200 هزار لایک و 5000 کامنتی که از انتشار محتوای 4950تای آن‌ها معذوریم، نشان داد که ایراد از خود آمریکایی‎هاست و آن‌ها باید برای کنترل خودشان یک فکری بکنند. البته اگر تحلیل این موضوع را به خود ترامپ واگذار کنیم، احتمالا نتیجه می‎گیرد که حضور آمریکایی‎ها برای آمریکا خطرناک است و پاسپورت مردم آمریکا را سوراخ و همگی را ممنوع‌الورود می‎کند.

در اظهار نظری دیگر، رییس کانون وکلای دادگاه بین‌المللی لاهه (حسام نواب صفوی) نیز گفت که اقدام ترامپ مغرضانه است و ایران می‎تواند سه روز تنگه هرمز را ببندد و معادلات اقتصادی دنیا را به هم بریزد. وی که با در دست داشتن تعدادی روزنامه باطله برای بستن تنگه هرمز حرکت کرده بود، با مقاومت مسئولان مواجه شد و بعد از تقلای بسیار، دست از تلاش کشید و گفت: «حالا ببینین، اگه چهار روز دیگه خودتون به حرف من نرسیدین!» و یقه‎اش را بالا کشید و محل را به حالت قهر ترک کرد.

اصغر فرهادی هم گفت که حتی در صورت استثنا قائل شدن برای او، در مراسم اسکار شرکت نمی‎کند. وی افزود «تندروهای همه دنیا شبیه هم هستند. اصلا این تندروها همه‌شون سر و ته یه کرباسن». یک تندروی وطنی پس از تصور کله ترامپ روی بدن خودش با عصبانیت گفت: «اینا/اونا چی‌شون شبیه ماست؟» و از چند دیوار بالا رفت تا خشم خود را تخلیه کند. در این بین، یک نفر از قشر فرهیخته تندرو تصمیم گرفت با زبان خود فرهادی با او سخن بگوید و از او پرسید: «به نظر شما یه پایان بی تک‌چرخ بهتر از یه تک‌چرخ بی‌پایانه؟» گفتنی است فرهادی هنوز دارد خیره به دوربین نگاه می‎کند.

پس ما نتیجه می‎گیریم که می‎شود حتی با اظهار نظرهای غیرتخصصی، ضعف و بیچارگی و فقر و درماندگی غرب را هم ثابت کرد و کف‌گرگی محکمی به صورت نظام سلطه کوبید. بنابراین اظهار نظر غیرتخصصی اشکالی ندارد، مگر زمانی که در مخالفت با خوب‎های شهرداری و شورای شهر باشد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج