۴۷۲۱
۴۹۰ نظر
۵۷۶۲
۴۹۰ نظر
۵۷۶۲
پ

تمام حواشی برنامه "بیژن بیرنگ"

بفرماييد شام ايراني

چند وقتي مي‌شود تب برنامه‌اي با نام «بفرماييد شام» بين ايراني‌ها بالا گرفته است. با وجودي كه سال‌هاست اين برنامه در كشورهاي مختلف جهان ضبط و پخش مي‌شود و برنامه‌اي بين‌المللي به حساب مي‌آيد.

بفرماييد شام ايراني


بفرماييد شام ايراني

سلام... بفرماييد شام...

بله، درست حدس زديد. من امروز حامل پيام ويژه‌اي براي شما هموطنان عزيز هستم. مي‌خواهم خبر از برنامه‌اي بدهم كه اكثر شما با نامش آشنا هستيد. برنامه‌اي كه در قالب يك مسابقه آشپزي و ميزباني در بسياري از تلويزيون‌هاي كشورهاي مختلف دنيا، با درنظر گرفتن شرايط اجتماعي و فرهنگي كشورها ساخته و پخش مي‌شود و مورد توجه اكثر بينندگان قرار مي‌گيرد.

آنچه باعث جذابيت اين برنامه شده، توجه به نكات فردي، روان‌شناسانه و جامعه‌شناسانه‌اي است كه در ساختار آن رعايت شده؛ نكاتي كه آن را از يك مسابقه صرفا سرگر‌م‌كننده، به يك برنامه تامل‌برانگيز تبديل كرده است؛ مسابقه‌اي‌ كه شركت‌كنندگان براي ديگر شركت‌كنندگان آشپزي، ميزآرايي و در نهايت از آنها پذيرايي مي‌كنند؛ مسابقه‌اي كه مهارت‌هاي زندگي شركت‌كنندگانش را به چالش مي‌كشاند؛ مهارت‌هايي مثل صداقت، انصاف، مردم‌داري و عدالت آن‌ها در زندگي .

اما بفرماييد شام ما... يعني بفرماييد شام ايراني ما... ما براي سري اول‌مان، از بازيگران هنرمند ميهن عزيزمان دعوت كرده‌ايم، در اين مسابقه‌ شاد، هيجان‌انگيز و عبرت‌آموز شركت كنند، براي هم آشپزي كنند، از هم پذيرايي كنند و در نهايت برنده شوند. ما به خانه‌هاي محترم‌شان مي‌رويم. در آشپزخانه‌هاي محترم‌شان شاهد آشپزي‌شان مي‌شويم و در اتاق محترم پذيرايي‌شان، مي‌بينيم كه چطور اين رقيبان عزيز و دوست‌داشتني چگونه از يكديگر پذيرايي مي‌كنند و چطور شبي دل‌نشين براي هم به‌وجود مي‌آورند. اگر فكر مي‌كنيد مي‌توانيد حدس بزنيد شاهد چه اتفاقاتي بين آنها خواهيد بود يا چه لحظاتي را با آنها خواهيد گذراند، بايد منصفانه بگويم، ممكن است حدس‌تان زياد با واقعيت منطبق نباشد!

آخرين حرفي كه مي‌خواهم بزنم اين است كه بفرماييد شام ما يك برنامه تلويزيوني نيست بلكه يكسري ويدئوهاي خانگي است كه اگرچه نمايش نيستند اما عين نمايش‌اند؛ نمايشي از لحظات واقعي زندگي و زندگي كساني كه براي‌تان غريبه نيستند و شما دوست‌شان داريد. يك يادگاري بارها ديدني و تكرارنشدني.

و آخرين حرف بعد نخستين آخرين حرفم اين است كه «براي شما هم نقشه‌هاي خوبي كشيده شده است.


بفرماييد شام ايراني


ايـــده‌آل و هنرمندان دور يك ميز شام

چند وقتي مي‌شود تب برنامه‌اي با نام «بفرماييد شام» بين ايراني‌ها بالا گرفته است. با وجودي كه سال‌هاست اين برنامه در كشورهاي مختلف جهان ضبط و پخش مي‌شود و برنامه‌اي بين‌المللي به حساب مي‌آيد.

اين‌بار اما قضيه 180 درجه فرق مي‌كند؛ قرار است كارگرداني به نام «بيژن بيرنگ» كه در كارنامه‌اش آثاري همچون «خانه سبز»، «همسران»، «باز هم زندگي»، «چاق و لاغر» و... مي‌درخشند و اهالي سينما و تلويزيون به خوبي با كارهايش آشنا هستند، «بفرماييد شام» تمام ايراني را با يك تفاوت عمده بسازد؛ اين‌كه اين برنامه براي اولين‌بار در ايران و با حضور چهره‌هاي مشهور دنياي سينما، ورزش و موسيقي جلوي دوربين خواهد رفت و كافي است چند روزي صبر كنيد تا پكيج «بفرماييد شام» توسط پخش خانگي موسسه هنر اول به دست‌تان برسد و بتوانيد در خانه‌هاي‌تان تمــام اتفاقــات، حــرف‌ها، خنده‌ها، كري‌خواندن‌ها، رقابت‌ها، شكست‌ها و پيروزي‌هاي چهره‌هاي محبوب‌تان را ببينيد و چون تمام برنامه‌ها در خانه‌ خود اين افراد ضبط مي‌شود، به قول خودشان به اين قضيه اطمينان پيدا كنيد كه آن‌ها هم مانند همه ما زندگي‌هايي بسيار معمولي دارند و از يك سياره ديگر نيامده‌اند!

اگر دوست داريد بدانيد در شب‌هايي كه اين برنامه جلوي دوربين مي‌رود چه اتفاقاتي مي‌افتد يا بازيگران و چهره‌هاي محبوب‌تان چه نظري راجع به اين برنامه دارند، زندگي ايده‌آل به عنوان تنها رسانه‌اي كه پوشش خبري اين برنامه را به صورت اختصاصي و براي اولين بار در ايران برعهده دارد، شما را راهنمايي خواهد كرد. اين پرونده، اولين گزارش اختصاصي زندگي ايده‌آل است از تمام اتفاقات ريز و درشتي كه حين ضبط اين برنامه افتاده و حرف‌هايي كه شايد تا به حال هيچ‌جاي ديگر از زبان ستاره‌هاي‌تان نشنيده‌ايد. زندگي ايده‌آل شما را به خواندن اين پرونده دعوت مي‌كند... .


بفرماييد شام ايراني

سحر زکریا :

مگر يك خانم حتما بايد ازدواج كند تا تصميم بگيرد آشپزي ياد بگيرد؟! به‌نظرم هر خانمي، چه ازدواج كرده باشد، چه در شرفش باشد و چه اصلا قصد ازدواج نداشته باشد، بايد آشپزي كردن را بلد باشد


شقایق دهقان :

يكي از خصوصيات من، تعصب شديد روي دست‌پختم است، تا آن‌جا كه محراب جرات ندارد از آن ايرادي بگيرد. خودش هم اين موضوع را مي‌داند، چون با هم رودربايستي نداريم، به همين دليل خودش هيچ‌وقت چنين ريسكي نمي‌كند! اما اگر كسي از دست‌پختم ايراد بگيرد و رويم نشود حرفي به او بزنم، بدجور از دستش دلخور مي‌شوم


بهاره رهنما :

اتفاق بامزه‌اي كه در خانه شقايق دهقان افتاد، اين بود كه مي‌خواستم به او از ۱۰۰ نمره، ۸۰ بدهم اما گفتم ۵ نمره نيز به خاطر فاميل بودن‌مان اضافه كنم. از طرفي صبح روزي كه قرار بود به خانه شقايق برويم، در تئاتر اجرا داشتم و چون قبلا ۱۵ هزار تومان به او بدهكار بودم و ‌چك‌پول ۱۰۰ هزار توماني همراهم بود و‌ پول خرد نداشتم، به او گفتم ۱۵ هزارتومانت را نمي‌دهم، به جايش ۱۵ امتياز بيشتر به شقايق دادم تا حساب بي‌حساب شويم!


لادن طباطبایی :

ازدواج مي‌تواند يكي از عوامل ايجاد انگيزه در خانم‌ها براي يادگيري باشد اما اگر ازدواجي هم در كار نباشد، مي‌تواند تمرين و سرگرمي خيلي خوبي براي خانم‌ها باشد. البته بعد از ازدواج، يك مقدار از آشپزي‌ خانم‌ها به دليل علاقه‌شان به اين كار است و يك مقدارش هم از روي اجبار است كه مجبورشان مي‌كند يك كار را هر روز انجام دهند!


بفرماييد شام ايراني

اعتراض، خواهش، سرزنش، پارتي‌بازي، كري‌خواني و تمام گفته‌ها و عكس‌العمل‌هاي ستاره‌هاي "بفرماييد شام"

اين دست‌پخت واقعي ستاره‌ها بود

اين‌كه بداني روحيات بازيگران يا چهره‌هاي مشهوري كه سال‌هاست در قاب تلويزيون يا پرده سينما ديده‌اي در زندگي معمولي‌شان چگونه است و آن‌ها وقتي در يك جمع دورهم مي‌نشينند، چه حرف‌هايي مي‌زنند، چه دغدغه‌هايي دارند و از همه مهم‌تر چه چيزهايي در زندگي براي‌شان مهم است، هميشه براي همه جالب بوده است. اين‌بار اما مي‌خواهيم خيلي نزديك‌تر تمام اين اتفاقات را به واسطه برنامه «بفرماييد شام» ايراني به طور كاملا اختصاصي در مجله خودتان «زندگي ايده‌آل» به نمايش بگذاريم تا يكسري مسائل بيشتر براي مخاطبان روشن شود؛ اين‌كه خانه آدم‌معروف‌ها چه شكلي است، در مهماني‌هاي‌شان چه لباس‌هايي مي‌پوشند، حرف‌هاي دورهمي‌شان حول چه مسائلي مي‌چرخد و... . .

براي همين هم هست كه جذابيت برنامه‌اي كه بيژن بيرنگ كارگرداني آن را برعهده دارد به نام «بفرماييد شام»دو چندان شده است، اين كه يك برنامه كاملا جهاني و مشهور است اما يك تفاوت اساسي با برنامه‌هاي مشابه‌اش در اكثر كشورهاي جهان دارد، آن‌هم اين‌كه قرار است اين‌بار به جاي آدم‌هاي معمولي، يكسري ‌بازيگران، ورزشكاران، موسيقي‌دانان و... مشهور كشور با يكديگر به رقابت بپردازند كه مي‌تواند حساسيت‌ها، هيجان‌ها، اتفاق‌ها و هزاران هزار «ها»ي ديگر را پديد بياورد. اين گزارش، شرح گوشه‌اي از اتفاقات پشت صحنه‌اولين گروه خانم‌هاي برنامه «بفرماييد شام» است كه شركت‌كنندگان نام‌آشنايي در آن حضور داشتند؛ بهاره رهنما، شقايق دهقان، سحر زكريا و لادن طباطبايي.


پرده اول

چهارشنبه شب، منزل بهاره رهنما

اين‌جا بلوار ارتش است؛ قرار است نخستين شب فيلمبرداري نخستين گروه «بفرماييد شام» در خانه يكي از بازيگران محبوب ايران برگزار شود. «بهاره رهنما»، نخستين فردي است كه مي‌خواهد ميزباني‌اش را به رخ حريفانش بكشد‌. با اين‌كه ساعت از 12 شب گذشته، از بيرون ساختمان، صداي خنده عوامل و بازيگران به گوش مي‌رسد؛ معلوم است با يكسري آدم پرانرژي طرف هستيم! وارد آسانسور ‌مي‌شويم و دكمه طبقه 4 را فشار مي‌دهيم. كمتر از 20 ثانيه بعد به طبقه چهارم ساختمان مي‌رسيم. به محض اين‌كه پاي‌مان را از آسانسور بيرون مي‌گذاريم، «شقايق دهقان» را روبه‌روي‌مان مي‌بينيم كه مي‌خواهد وارد خانه بهاره رهنما شود و يكسري آدم كه روي زمين با دستگاه و ابزار صدا و تصويربرداري نشسته‌اند! ناگهان يك نفر با صداي بلند مي‌گويد «كات!» بيژن بيرنگ كارگردان برنامه، با عصبانيت به سمت ما مي‌آيد و از اين‌كه آن سكانس را خراب كرده‌ايم، سخت ناراحت به‌نظر مي‌رسد! البته ناراحتي بيرنگ بيشتر به اين دليل بود كه ما ديرتر از بقيه گروه به جمع‌شان ملحق شديم.


مادر، جاي دختر

بالاخره وارد خانه بهاره رهنما مي‌شويم. معلوم نيست اين‌جا چه خبر است! كلي آدم از اين‌ور به آن‌ور در حال بدوبدو و تكاپو هستند. در گوشه‌اي از خانه، شقايق دهقان روي كاناپه نشسته و در حال خواندن مجله«سيب سبز» است. لادن طباطبايي و سحر زكريا هم در تراس نشسته‌اند! بيژن بيرنگ در حال بحث با دستيارانش است. «پروين قائم‌مقامي»، مادر بهاره رهنما كه چند سالي مي‌شود در سريال‌هاي شبانه تلويزيون بازي مي‌كند و به تازگي هم در «ساختمان پزشكان» نقش مادر دكتر «نيما افشار» را ايفا كرد، سخت استرس دارد! بهاره رهنما مي‌گويد هميشه زحمت مهمانان خانه او، بر دوش مادرش بوده است. چرا؟ چون خود بهاره رهنما به دليل اجراهاي پشت‌سر هم در تئاتر و فشار كار زياد، درِ اتاق خوابش را بسته و همه سعي مي‌كنند تا آن‌جا كه امكان دارد ساكت باشند تا خواب خانم بازيگر بهم نخورد!


بفرماييد شام ايراني

بفرماييد شام ايراني

بهاره رهنما مي‌گويد هميشه زحمت مهمانان خانه او، بر دوش مادرش بوده است. چرا؟ چون خود بهاره رهنما به دليل اجراهاي پشت‌سر هم در تئاتر و فشار كار زياد، درِ اتاق خوابش را بسته و همه سعي مي‌كنند تا آن‌جا كه امكان دارد ساكت باشند تا خواب خانم بازيگر بهم نخورد!


بفرماييد شام ايراني

وسواس آقاي كارگردان

درباره برنامه «بفرماييد شام» بيژن بيرنگ، همين بس بدانيد اين برنامه مانند يك فيلم سينمايي، سختي‌هاي زيادي دارد و آنگونه نيست كه هر كس هر چه دلش بخواهد بگويد و هر تصويري گرفته شود، به راحتي از آن بگذرند! آن‌هايي كه با بيژن بيرنگ كار كرده‌اند، مي‌دانند چقدر در كارش وسواس دارد و هر چيزي را قبول نمي‌كند! با وجودي كه تمام اتفاقات اين برنامه و حرف‌هاي شركت‌كنندگانش في‌البداهه و واقعي است اما بيژن بيرنگ به اين راحتي‌ها هم كه فكر مي‌كنيد ‌از يك صحنه نمي‌گذرد!ما از اتفاقاتي كه شب اول افتاد چيزي نمي‌گوييم و مي‌رويم سراغ اتفاقات شب دوم...


شام را زودتر بياوريد

از وقتي بهاره رهنما به جمع اضافه شد، همه چيز تغيير كرد. با اين‌كه خيلي خسته به‌نظر مي‌رسيد اما مثل هميشه آن‌قدر پر انرژي و شاد بود كه با شوخي‌ها و خنده‌هايش همه را ذوق‌زده مي‌كرد. بهاره رهنما براي پذيرايي از مهمانانش كباب چوبي درست كرده كه از ظاهرش برمي‌آيد بايد خيلي خوشمزه باشد، يك سالاد و يك مدل دسر ايراني هم درست كرده كه شقايق دهقان و لادن طباطبايي از بهاره رهنما خواهش مي‌كنند زودتر شام‌را سرميز بياورد تا زود بروند سراغ دسر. گويا لادن طباطبايي عاشق شيريني است كه با ديدن دسر رهنما اينگونه دهانش آب افتاده!


بفرماييد شام ايراني

۳ خانم مهمان امشب گروه اول «بفرماييد شام»، ‌زنگ اول ساختمان سفيد رنگ را ‌مي‌فشارند و سحر زكريا با برداشتن آيفون تصويري‌اش، در را روي مهمانانش باز مي‌كند و با آمدن جلوي درِ ورودي خانه‌اش، به گرمي از آن‌ها استقبال مي‌كند.


مثل هميشه، اين بهاره رهنماست كه از همه شلوغ‌تر است و هر از چندگاهي با خنده‌هايش (آن هم ساعت يك و نيم شب و جلوي درِ ورودي خانه سحر زكريا)، سكوت حاكم را برهم مي‌زند! نكته جالب اين‌كه هر كدام از اين 3 نفر، به سليقه خودشان هدايايي براي سحر زكريا‌آورده‌اند و به رسم احترام مي‌خواهند تقديمش كنند. بهاره رهنما هم در اين ميان براي كادويش كه كتابي است با قلم خودش، حسابي تبليغ مي‌كند


پرده دوم

جمعه شب، منزل سحر زكريا

ساعت 11 شب است و بايد در خيابان زعفرانيه، دنبال خانه «سحر زكريا» بگرديم. ميزبان امشب بفرماييد شام، لعبت‌الملوك سريال قهوه تلخ است. به سر كوچه خانه سحر زكريا كه مي‌رسيم، مي‌بينيم يك نور بسيار زياد از كوچه ساطع مي‌شود و يك عده با صداي بلند در حال صحبت و خنديدن هستند. از دور 3 خانم سر كوچه ايستاده‌اند و دارند به سمت خانه ميزبان امشب كه سحر زكرياست مي‌روند؛ هر كدام از مهمانان كادويي براي ميزبان تدارك ديده‌اند و مي‌خواهند به اين شيوه غافلگيرش كنند.


ستاره‌ها از چي حرف مي‌زنند

بهاره رهنما، شقايق دهقان و لادن طباطبايي از درِ اصلي ساختمان وارد و با ديده‌بوسي سحر زكريا وارد خانه‌اش مي‌شوند. اين ۳ خانم بازيگر هر لحظه راجع‌به موضوعاتي حرف مي‌زنند؛

مثل هميشه، اين بهاره رهنماست كه از همه شلوغ‌تر است و هر از چندگاهي با خنده‌هايش (آن هم ساعت يك و نيم شب و جلوي درِ ورودي خانه سحر زكريا)، سكوت حاكم را برهم مي‌زند! نكته جالب اين‌كه هر كدام از اين ۳ نفر، به سليقه خودشان هدايايي براي سحر زكريا‌آورده‌اند و به رسم احترام مي‌خواهند تقديمش كنند. بهاره رهنما هم در اين ميان براي كادويش كه كتابي است با قلم خودش، حسابي تبليغ مي‌كند. اين ۳ بازيگر با هم قرار مي‌گذارند با پيش‌ كشيدن بحث عشق و عاشقي، دلايل ازدواج نكردن سحر زكريا را پيدا كنند! هر كدام از اين افراد عقايد خاص خودشان را دارند؛

مثلا متوجه مي‌شويم ‌شقايق دهقان علاقه بسيار زيادي به همسرش دارد و به موضوع عشق و عاشقي، اعتقاد شديدي دارد. موضوع بسيار جذابي كه به تازگي بهاره رهنما متوجه‌اش شده، بحث خانمي است در عربستان كه خواستار آزاد شدن حق رانندگي براي خانم‌هاي عرب شده و براي پيشبرد اهدافش تصميم گرفته در خيابان‌هاي عربستان با اين‌كه ممنوع است با سرعت زياد رانندگي كند. بهاره رهنما هم از اين موضوع كه يك زن در برابر قانون ناحق عرب‌ها ايستاده و خواستار گرفتن حقوق شهروندي بانوان است، بسيار خوشحال به‌نظر مي‌رسد!


رابطه سحر زكريا با دستكش و دستمال گردگيري!

سحر زكريا به‌شدت در حال تميز كردن خانه‌و ميز شامش است. با اين‌كه بيژن بيرنگ از عقب بودن كار بالا و پايين مي‌پرد، سحر زكريا كه خودش هم دست‌كمي از او ندارد، دستكش دستش كرده و با دستمال، در حال گردگيري ميز و صندلي‌هاي ميز شامش است. يكي از ويژگي‌هاي خانه خانم زكريا اين است كه با وجود اين‌كه خيلي كوچك و نقلي است، نورپردازي رمانتيكي دارد كه باعث شده فضاي دلنشيني را پديد بياورد. البته بيژن بيرنگ هنگام فيلمبرداري تمام نورپردازي را به‌هم مي‌ريزد و پروژكتورها و نورهاي مخصوصش را روشن مي‌كند تا ديگر خبري از فضاي رمانتيك و اين حرف‌ها نباشد!


مگر قرار نبود پارتي‌بازي نكنيد؟!

بهاره رهنما سخت مشغول خواندن ديالوگ‌هايش است. گويا به خاطر شلوغ بودن بيش از حدش در طول روز، مجبور است ديالوگ‌هاي تئاترش را اينجا حفظ كند. آن‌طرف قضيه شقايق دهقان طبق معمول در حال خواندن مجله است و سحر زكريا هم كه بوي برنجش تمام ساختمان را برداشته، سخت مشغول تدارك شام است. به راحتي مي‌تواني استرس را در چهره سحر زكريا ببيني! البته سحر زكريا از آن‌جا كه مجرد است، از يكي از دوستان صميمي‌اش درخواست كرده در برنامه امشب كمكش كند كه همين، باعث مي‌شود بهاره رهنما، شقايق دهقان و لادن طباطبايي به اين موضوع اعتراض كنند كه «آقاي بيرنگ، مگر قرار نبود همه كارها را فقط يك نفر انجام بدهد؟ پس چرا پارتي‌بازي مي‌كنيد؟»


بفرماييد شام ايراني

دوستي كه چهره شد

اگر يادتان نرفته باشد، گفتيم يكي از دوستان صميمي سحر زكريا از صبح روز برنامه به خانه او آمده بود تا كمك‌حال رفيق شفيقش باشد. البته نقش او در اين قسمت بسيار پررنگ است، زيرا در مراحل ضبط برنامه هم جلوي دوربين رفت و در مراسم شب سحر زكريا، يكي از نفرات اصلي برنامه بود. در كل اتفاقات بسيار جالب و شادي در خانه سحر زكريا افتاد كه پيشنهاد مي‌كنيم در سي‌دي برنامه حتما نظاره‌گر آن باشيد و ببينيد بازيگران محبوب‌تان در زندگي شخصي‌شان، چه شخصيت‌ها و برخوردهايي دارند.


بفرماييد شام ايراني

فكر مي‌كنيد اين دو نفر كه با هم جاري هستند در حال خواندن چه پيامكي هستند؟ شايد هم در حال غيبت همسرانشان هستند


پرده سوم

جمعه شب، منزل لادن طباطبايي

امشب، حساس‌ترين شب برگزاري برنامه گروه اول است؛ بالاخره قرار است امشب برنده اين گروه مشخص شود و علاوه بر تمام استرس‌هاي معمولي كه همه عوامل دارند، استرس اين‌كه نخستين برنده اين برنامه كدام‌يك از ۴ نفر خانم بازيگر شركت‌كننده خواهد بود، ‌همه را به نوعي درگير كرده است. ميزبان آخرين شب برنامه، كسي نيست جز لادن طباطبايي كه در شب‌هاي گذشته به‌ترتيب مهمان بهاره رهنما، شقايق دهقان و سحر زكريا بوده و با آگاهي كامل از قدرت حريفانش، قصد دارد هر طور شده ۳ نفر ديگر اين گروه را مجاب كند بيشترين امتياز را به او بدهند.

خانه لادن طباطبايي، در خيابان آفريقا قرار دارد و وقتي به طبقه سوم ساختمانش مي‌رسي و درِ خانه را باز مي‌كني، با خانه‌اي فوق‌العاده زيبا، با همان نورپردازي مدرن و رمانتيك خانه سحر زكريا روبه‌رو مي‌شوي و البته وسايل متفاوتي همچون پيانو كه فضاي ‌خانه را بسيار زيبا كرده است. در آشپزخانه لادن طباطبايي غوغايي برپاست؛ از طرفي بهاره رهنما و شقايق دهقان مثل هميشه در حال بلند خنديدن هستند و از طرف ديگر، لادن طباطبايي كه انگار سرگيجه گرفته و نمي‌داند با اين وضعيت چه كار كند! در گوشه ديگري از خانه، قلكي خوش‌رنگ وجود داشت كه بدجوري چشمك مي‌زد. نمي‌توانيم بگوييم جايزه اين برنامه چقدر است و چه كسي برنده اين جايزه شده، فقط همين بس كه بدانيد جوايزي كه در اين برنامه به افراد داده مي‌شود، آنقدر نفيس هست كه همه را ميخكوب كند!


نان داغ، كباب داغ، ريحون چاق!

قرار است مراسم شام در حياط دلباز خانه لادن طباطبايي برگزار شود. بنده خدا لادن طباطبايي خودش كم سرش شلوغ است، دخترش هم گويا بدخواب شده و با گريه‌هايش بدجور اعصاب مادر را بهم ريخته؛ به همين دليل همسر لادن طباطبايي (سعيد تهراني) با وجود اين‌كه تازه از سركار آمده، وظيفه خواباندن بچه را برعهده مي‌گيرد و پدر و دختر با هم به اتاق خواب مي‌روند. بوي برنج در فضاي خانه لادن طباطبايي پيچيده و او سخت مشغول به سيخ كشيدن كباب است. امشب مي‌خواهد با كباب كوبيده آن هم از نوع منقلي‌اش از مهمانان پذيرايي كند؛ به همين دليل هم هست كه هر از چندگاهي به حياط مي‌رود و زغال‌هاي باربيكيو را جابه‌جا مي‌كند تا بگيرند و كبابي كاملا ايراني را براي مهمانانش سرو كند. همه آماده‌اند تا بيژن بيرنگ دستور حركت و ضبط برنامه را بدهد. لادن طباطبايي دوان دوان به سمت آشپزخانه مي‌آيد و مي‌گويد: «شقايق... بهاره... سحر... بدويد... بدويد... بيايد كمك من تو آشپزخونه!» نفر اولي هم كه حاضر به كمك مي‌شود، مثل هميشه شقايق دهقان است كه از همه مظلوم‌تر به‌نظر مي‌رسد!

اتفاقات جالبي هم در اين ميان افتاد كه يكي از آن‌ها، زماني بود كه لادن طباطبايي با سيخ كباب‌ها آمد سر ميز و بهاره رهنما هم، بنده‌خدا از بس سيخ كباب‌ها داغ بود، بدجوري دستش سوخت!


بفرماييد شام ايراني

براي اين‌كه بدانيد در اين ماراتن زيبا و پرهيجان آشپزي بين ۴ بازيگر خانم سينماي ايران چه اتفاقاتي افتاد و از همه مهم‌تر چه كسي عنوان اول و جايزه ويژه اين مسابقه را از آن خود كرد، سي‌دي اين برنامه در راه است. شك نكنيد اتفاقاتي كه در اين برنامه خواهيد ديد را هيچ‌جاي ديگر نديده‌ايد و نخواهيد ديد


لادن طباطبايي با بادبزن، بالاي سر كباب‌ها ايستاده و سخت مشغول درست كردن آن‌هاست. حرف‌هايي كه اين ميان ردوبدل مي‌شود آنقدر خنده‌دار و جالب است كه براي آن‌كه مزه‌شان را از دست ندهند، پيشنهاد مي‌كنيم در سي‌دي توليدي برنامه شنونده و بيننده‌شان باشيد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • farnaz

      بد نبود ولي اگه با عكس بود بهتر بود

      پاسخ ها

      • محمد

        آره چون نوشته مطلب مورد نظرو نمیرسونه

      • امید

        یعنی چه

      • بدون نام

        اه هرکاری که خارجی هامی کنن مانبایدتکرارکنیم خیلیییییییییییییییییییییییییییی مسخره بود اتنا

    • تينا

      تقليد كار خوبي نيست چرا داخلي ها نمي تونن يه ايده واسه خودشون داشته باشن همش تقليد مي كنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        be nazare man age be in migan taghlid
        dame harchi taghlide garm
        az on barname shabekeye manoto khealiy
        behtare
        faghat toghrolesh kame

      • غزاله

        من هم با تینا موافقم

      • بدون نام

        vaghean ke baraye bazi ha moteasefam ke hame ye barname hashoono az rooye baghiye ye keshvar ha dorost mikonan age deghat konid too mahvare vasilei hast be name total kor hala irani ha daran hamoono ba hamoon sheklo hamoon rang be esme tan tak mifrooshan jaee tasof dare

      • بدون نام

        یه بزرگی گفته : تقلید خوب بهتر از ابتکار بد است .
        ما فقط بلدیم اول درباره برنامه ای که اونور ابی ها میسازند انتقاد کنیم بعد خودمون ازش تقلید کنیم. البته برنامه بفرمائید شام در کشور خارج از ایران به نظرم اصلا شام ایرانی نیست . کجا ما ایرانی های مسلمون گیلاس به هم میزنیم و به سلامتی مینوشیم ؟

      • بدون نام

        ما میزنیم ، شما فکر میکنی فقط خودت ایرانی هستی.

    • yandel

      ای بابا این دیگه چه وضعیه همش تقلید

      پاسخ ها

      • افشین

        یادت باشه که این برنامه ایده ی شبکه ی من و تو نیست بلکه مال یک شبکه ی انگلیسی زبانه اما اونا از اطلاعات کم ما دارند سو استفاده می کنند و اونا به نام خودشون تموم می کنند گناه این کارگردان چیه که می خواد خنده روی لبای همه ی مردم عزیزمون باشه؟؟؟؟

      • بدون نام

        in kar gardane aziz ke mikhad khande roo labe mardom bashe behtare yekam khalaghiat az khodesh be kharg bede

      • Maryam Ronaldo

        befarmaeed sham sale 2005 az alman ravaj peyda kard

    • مهتاب

      تقلیده اما بازم ایده جالبیه می تونه کلی بیننده جلب کنه اگه از تلویزیون پخش بشه بهتر از بعضی برنامه های لوسه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این اصلا تقلید نیست چون بیشتر کشور ها این برنامه رو دارن و برای پخش باید حق امتیازشو از کسی که اولین بار این ایده رو داد که البته نمی دونم کیه خرید

      • بدون نام

        nashenase aziz har adame agheli agar baghiye ye shabake haro negeh kone mifahme tamam barname haye iran az rooye shabake haye kharegi sakhte shode ey kash baraye yek baram ke shode iran khodesh ide bede

    • romina khanoom

      واقعا که...تا یکی با CDفیلمشو میفروشه دیگه همه میخوان همون کارو بکنن!
      چیزی ازتون کم میشه از تلویزیون پخش بشه؟؟!؟!!؟!؟!؟!؟!؟؟!؟!

      پاسخ ها

      • Maryam Ronaldo

        ++++++++++

      • hamid71

        اونا فقط پول میخوان پووول $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    • مریم

      سلام
      خسته نباشی تقلیده درسته اما بگین چه ساعتی و شبکه چند پخش میشه .
      ممنون میشم پاسخ رو به ایمیلم بدین .

      پاسخ ها

      • zizi

        مریم خانوم شما اصلا کلا تو باغ نیستی نهههه

    • mehrnaz

      بازم تقليد . بازم تقليد .واقعاً خجالت نمي كشيد ؟ خيلي پر روييد به خدا.

      پاسخ ها

      • م.ک

        اولا که ادب داشته باش! دوما که ایده ی این برنامه از کشور آلمان شروع شد و بعدش خیلی از کشور ها از روی آن ساختند. شبکه ی من و تو هم از روی اون برنامه ساخته. این تقلید اشکال داره اما اون نه

      • kimiya

        man vaaaaaaaaaaaaaaghen ba mehrnaz movafegham

      • بدون نام

        نه مثل شما بي ادب

      • بدون نام

        تو كمرويي؟

      • maryam Ronaldo

        bat movaaaaaaaaaaaaaaaaaafegham mehrnaz+++++++++++++++++++++++

      • بدون نام

        +movafegham

      • محمد

        man ba mehrnaz movafegham

    • hilda

      ميتونه قشنگ باشه ولي ديگه واقعا شورشو در اوردين مثل اينكه شما مردم رو پول دار فرض كردين البته راه خوبيه واسه پول دراوردن شماها !!

      پاسخ ها

      • زهرا حسینی

        من واققا خوشم امد از اقای بیرنگ ممنونم از تمام شرکت کننده هاهم ممنون که دست به دست هم دادن تا مارا خوشحال کنند اقای بیرنگ لطفا شما هم مثل تقرل شوخی کنی تازه هرچی بشه بفرماییدشام خارجی نمیشه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه ه هه ههه هه هه هه هه هه
        'good boy

      • رها

        كاش بلد بودي good bye رو اينطوري مينويسن!!!خانوم زهرا حسيني!!!

      • لیلا

        فقط میتونم بگم متاسفم

    • Razieh

      Salam. Bebakhshid in barnamei ke migin tu tv pakhsh Moshe ya Ragnar az tu mama eye ideal mishe khund ????????

    • محمد

      چرا می گید تقلیده مگه تو سایر کشورها همین برنامه تولید و پخش نمی شه خوب اونها هم از هم تقلید کردند اصل این برنامه آلمانیه در کل تقلید که کار بدی نیست تولید بشه یچیز میگیم نشه هم یچیز

      پاسخ ها

      • عسل

        من کاملا باهات موافقم محمد آقا.اصلا هر کی دلش خواست بره بگیره هر کی هم نخواست نره بگیره.برنامه به این قشنگی.ممنون آقای بیرنگ..........

      • عسل

        من باهات موافقم محمد آقا

      • سنا

        منم موافقم هر کاری انجام میشه یه عده میخوان هی ایراد بگیرن ینی چی اخه یه خورده م نکات مثبتش رو ببینین

    • ع ـــ م

      ايکاش بخاطر دل مردم ايران اين مجموعه از تلويزيون پخش ميشد. مگه ما پولداريم که ميخوايم هفتگي 3هزارتومان بديم؟ بخاطر همينه که قهوه تلخ رو فقط 4سري رو ديدم.

      پاسخ ها

      • سارا

        ما پولدار نیستیم ولی برای خیلی چیزای بی ارزش خوب پول خرج میکنیم پس چه اشکالی داره برای یک کار فرهنگی که از دیدنش لذت می بریم 3000 ت پول بدیم

      • zizi

        ببخشیدا ولی شما دیگه خیلی خسیسی قهوه تلخ ارزششو داره ساخت ایران هم همین طور ولی شام ایرانی مرداش خیلی باحال تر از قسمت زناش بود بیشتر به خاطر حرف هایی که میزدن

    • somayeh

      کار تقلیدی خوب نیست به نظرم خیلی لوسه؟

    • ghazale

      vaghean ke !!!!!!!!!!!!!!!!!yani sedasima nemitoone az khodesh ye ede bede va hamash az kanal haye mahvaree taghlid nakone???

      پاسخ ها

      • مهتاب

        کامنت محمد جواب خوبی برای شماست

      • بدون نام

        جواب خوبی نیست.
        چون مخاطب مشترک داره (فارسی زبان ها).
        شما فکر کن تو آلمان دو گروه همین برنامه مشابه رو کار بکنند... خب یکی بسه دیگه.
        جواب محمد موقعی درست و بجا هست که شبکه فارسی زبان برای اولین بار تقلید کرده باشه.
        در واقع این کار دوبار تقلید شده.

      • بدون نام

        tamame karashoon taghlide moteasefam

      • سنا

        بابا انقدر ایراد نگیرین

    • hani

      ما که از این برنامه ها تو شبکه خارجی میبینیم حالا چی میشه از تلویزیون پخش کنین

      پاسخ ها

      • ناشناس

        بروبا با

    • raha

      سلام .اصلا جالب نیست .اگر قرار باشه هر هفته بریم فیلم اینها را بخریم همان بهتر که از بفرمایید شام من وتو دیدن کنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جدی؟

    • غضنفر

      دوستان نران نباشید تا وقتی که اینترنت داریم دیگه نیازی به خریدن نیست به راحتی دانلود میکنیم

      پاسخ ها

      • setare

        akhe nabeghe mage hajm traficeto nemikhari khob un jaye poolesh mishe......

      • اسفندیار

        دوست عزیز اگه قراره دانلود کنه با اینترنت معمولی که حداقل باید 7 یا 8روز منتظر باشی تا کل برنامه یک هفته رو دانلود کنه و هیچی نباشه حداقل 20 یا 30هزارتومن پول تلفنته اگه هم با adsl دانلود کنه مگه نباید پول اشتراک بدی خب چهارشب میشه چیزی حدود 3گیگ و این پول اشتراک میشه 20تا25هزارتومان پس بهتر نیست همون سی دی رو بخری؟

      • بدون نام

        خیلی ها adlشون نامحدود آقای اسفندیار پس مشکل download ندارن

      • ماهک

        به نظر من که اصلا ارزش دیدن نداره حتی اگه مفتی باشه.کارگردان و عوامل هم جدیدا اونقد زرنگ شدن که به همه چی به چشم بیزنس نگاه کنن نه شاد شدن و تفریح مردم!!!!

    • اعظم

      اگر فکر کردید میتونید مثل قهوه تلخ پولدار بشید کور خوندید چون یک کار تقلید ی است و نمی تونه جاذبه اصلش رو داشته باشه و با محدودیتهایی که در انتخاب و طرحش دارید فروش چندانی نمی تونید داشته باشید

      پاسخ ها

      • م.ک

        کی به شما گفته که برای پولدار شدن این کارو میکنن؟ میتونه جاذبه داشته باشه چون تقلیدیه با ایده های نو،با شرکت کننده هایی که اونقدر تازه به دوران رسیده نیستن که خودشون مجبور باشن مسخره شون کنن.کامنت محمد رو هم بخونید

      • اسفندیار

        اولا سلام اعظم خانم.دوما خانم عزیز درسته تقلید ولی یه تقلید نو هست میدونی یعنی چی هم تقلید باشه هم نوع پس نتیجه میگیرم ابتکاره خانم عزیز ابتکار دوما مطمئن باش هرکسی که اینجا میگه که نمیخریم و تقلیده و نگاه کردن نداره صف اول خرید این مجموعه هستن سوما شما همون بهتره برید همون بفرمایید شام لخت و پتی رو ببینید یعنی هنرمندان کشورمون نمی ارزن به افرادی که نمیدونیم دین و مذهب شون و کار و کاسبی شون چیه بفرمایید شام اسلامی ببینی بهتره یا برنامه ای رو ببینی که تمام بدنشون معلومه اگه لخت نشسته بودن بهتر بود بخدا یا لباس بپوشین یا نپوشین.بعدش تو خوشت میاد بچه ات بشینه پای یه همچین برنامه ای که راجع همه جور مسایلی صحبت میکنن و لباس هم که نپوشیدن عزیز من تو ایران داره فیلم سینمایی خارجی نشون میده مادره بر میگرده به پسر و دخترش میگه نگاه نکنید لخته عیبه گناه داره یاد میگیرین حالا چی طرف فقط روسری سرش نیستا.بس کنید لطفا ما باید طرفدار تولیدات داخلی باشیم نه ضدانقلابی چرا آخه مگه شما ایران زندگی نمیکنی خب پس پاشین برین اونور آب اگه طرفدار اونا هستین

      • amirjalili

        با سلام/ به شدت موافقم باهات اسفنديار. دمت گرم
        ضمنا خانم اعظم، مگه مهران مديري هم قهوه تلخ رو ساختند كه پولدار بشن
        آقاي مديري خودشون ميلياردر هستن نيازي به جمع كردن پول نيست
        ولي به هر حال نميتونن زحمت بكشن بي فايده/ يك تير و چند نشان را با هم ميزنن. مطمئن باشيد كساني كه اينجا به ضد برنامه شام ايراني حرف ميزنند. چشم ديدنش رو ندارن، كه اين مسئله از يك ايراني بعيد هست/
        براي همتون آرزوي موفقيت دارم

      • ملیسا

        ببخشید آقای اسفندیار تقلید نو یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

      • بدون نام

        نمردیمو بفرمایید شام ایرانی دیدیم

      • vandy

        nazare esfandiar doroste

      • Maryam Ronaldo

        ب خدا میخوام برم خارج اسفندیار ولی فعلا موقعیتش نیس!

      • zizi

        اسفندیار خان عاشقتم حرفات خیلی منطقیه اعظم خانوم شما هم هیچوقت هیچوقت قهوه تلخ رو با همچین کارای پیش پا افتاده ای مقایسه نکنید

    • امیر

      دم آقای بیرنگ گرم.منتظر چنین ایده های قشنگ بودیم.حالا عیب نداره تقلیده.میتونه روی بفرمایید شام من و تو رو کم کنه...

      پاسخ ها

      • علی

        خوب . چیطوری می خواد روشو کم کنه . با فروشش ؟ یا با تبلیغش ؟ به نظر من اینجور برنامه ها فقط تو دل مردم جا می گیرن که تو تلوزیون پخش بشه . مثل کارهای مهران مدیری در ضمن بگم قهوه تلخ بنا بود اول در تلوزیون پخش بشه . که لغو شد .

      • zizi

        علی خان حرفت درسته ولی قهوه تلخ حتی اگه قیمتش 5000ت هم باشه من شخصا پرداخت می کنم چون ارزششو داره

    • زهرا

      اون مهران مدیری که همش ایده های تازه داره و هیج فروشی نخواهد کرد .
      می دونید چرا ایرانی همیشه اینه بخاطره اینکه فقط بلده از دیگران یاد بگیره . از خودشون چیزی ندارن .

    • kourosh

      baba kare shoma mesle ine ke 2ta mashin bezaran vase entekhabe shoma va began 1kish irani vadigarish sakhte uk shoma koodooma entekhab mikonid

    • ساقر

      تقليد تقليد تا كي آخه شورشو درآوردن
      لطفا عاجزانه ازتون خواهش مي كنم كه سي دي هاشونو نخرين

      پاسخ ها

      • سوگل

        تو نخر بابا

      • maryam Ronaldo

        OMRAN age bekharam saghar jooooon

      • زهرا

        سوگل جان موافقم باهات عزیزم
        ساقر جون این جوری نگو
        میترشییییییییی

      • JoJo

        ما با تلاشهای فراوان با شعار ما میتوانیم توانستیم تقلید کنیم . این تقلید بزرگ را به همه شما ایرانیان تبریک میگویم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • sahar

      علت عدم پيشرفت ما ايراني ها همين تقليد هاست.آخه برنامه تقليدي ديگه فروش داره؟؟!!! چرا خجالت نمي كشين كه به خاطر چهره چند بازيگر پول مردم رو ميگيرين.اگه هدفتون شادسازي مردم ايران است حداقل اين برنامه تقليدي رو از تلويزيون پخش كنيد.متاسفم كه ايراني هايي كه ادعاي هنرشان ميشود هم فقط به فكر پول چاپيدن هستند.براي مردم عزيز ايران متاسفم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اولا درست حرف بزنید و به این هنرمندای بیچاره تحمت نزنید! خود برنامه ی بفرمایید شام من و تو هم تقلید از ایده ی یک برنامه ی آلمانی است که بعد از آن خیلی از کشور ها از روی آن ساختند .

      • setare

        bat kamelan movafegham vali uk hagh copy roghtesho midan soal injas ke aya iran ham mide?

      • بدون نام

        به این هنرمندای بیچاره تحمت نزنید! تهمت درسته اول درست بنویس بعدش نظر بده هنرمندای بیچاره هم نیستند میلیونرند

    • بدون نام

      تقلید کاری بسه یه ایده جدید بدید

    • محمد

      بعد می گن چرا ماهواره نگاه می کنین وقتی که صدا و سیما به خودش زحمت نمی ده که این برنامه رو پخش کنه ما هم ترجیح می دیم برای دیدن این برنامه هزینه نکنیم و بفرمایید شام شبکه های ماهواره ای رو ببینیم.

      پاسخ ها

      • شیدا

        باهاتون موافقم آقا محمد.
        درستشم همینه

    • X..

      Hamash taghlid mikonin 1bar nashod 1karo khodetun bokonid vasatun moteasefam... Hala BA in hal bejaye inke Tu tv pakhsh konid gozashtid vase furush?? Vaqean poruyid

      پاسخ ها

      • مهگل

        چرا عادت کرده ایم همراه گفتن نظراتمان توهین کنیم؟ کامنت محمد را هم بخوانید دوست عزیز

    • mary

      اصل قضیه بد نیست .تقلید اگه سازنده باشه چه عیبی داره؟بده میخوان به جای اینکه برنامهای ماهوارو نگاه کنیم خودشون سرگرمون کنن؟خدای هم تو سالهای اخیر کم کم دارن خوب میشن.ولی نباید ویدوی کنن بهتر از تلوزیون پخش بشه تا همه اقشار مردم سرگرم بشن و فکر میکنم چون از هنرمندهای مورد علاقه مردم استغاده میشه از مال من و تو جذابتر بشه و ریتینگ تلوزیون بالا ببره.موقعیت خوبیه که بابد ازش استفاده کنن

      پاسخ ها

      • hamid

        اولا به این کار میگن دزدی چون امتیاز برنامرو نمیخرند
        دوما هم استفاده از بازیگر ایرانی مثل این میمونه که داری فیلم نگاه میکنی نه یک مسابقه

      • م.ک

        حق با شماست mary عزیز. در مورد پاسخ که اونها امتیاز برنامه ی اصلی رو خریدن اگر منظورتون خریدن امتیاز من و توئه که خودش تقلیده؟.........!

    • توت فرنگی

      من فکر میکنم شاعری که گفته هنر نزد ایرانیان است مخش تاب برداشته بوده!

      پاسخ ها

      • ح.ت

        eyvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal

      • farnaz

        man ba nazare bacheha movafegham akhe ta key taghlid?????????? ta key bayad montazer bashim bebinim keshvaraye dg che barnameyi daran ma ham ono ejra konim

      • ملیسا

        بابا دمت گرم

      • ماهک

        تقلید نزد ایرانیان است و بس!!! گذشت اون زمان توت فرنگی جان که با دیدن هنرایرانی انگشت به دهن میموندن ملت....هییییییی

      • Maryam Ronaldo

        منم تو همین فکرم!

      • JoJo

        این بیت ایهام داره : 1)این شاعر این بیت رو از یک شاعر خارجی تقلید کرده.!!!  2)شاید منظورش از هنر , هنر تقلید کردنه!!!

    • الی

      خوب اونایی که مخالف تقلیدن نگاه نکنند...به هرحال از ماست که بر ماست...

    • نفیسه

      یه کار لوس و مسخره چند تا بازیگر دور هم جمع شدن خوش گذروندنند بعد مردم مگه دور از جون مخشون تاب داره که برن بخرند البته شاید یه عده کم این کارو بکنند!!!!!خداییش چقدر فروش داره این سی دی های تقلیدی؟!

      پاسخ ها

      • غزاله

        دمت گرم

      • بدون نام

        عزیزم خوابی سری اولش که خیلی فروش داشت

      • maryam Ronaldo

        seri aval be khatere in foroosh dasht ke mardom mikhastan bebinan manzooreshoon chie az Befarmayid shame irani

    • بدون نام

      چرا به بازیگران هنرمند اطلاق میشود یعنی اینکه عده ای توسط بازیگران، فیلم شوند ، به معنی هنرمندی است؟؟

      پاسخ ها

      • یاسمین

        به نظر منکه اشتباه متوجه شدید کسی قرار نیست شما را فیلم کند

    • fahimeh

      salam , omidvar boodam age taghlidi ham dar kar bood laghal mese barnamehaye dige az tv pakhsh mishod laghal hame mididan va lezatesho mibordan na ye gorohe khas ke pole pardakhte hafte e 3000 t baraye ye cd daran.

    • marjan

      بايد برنامه جالبي باشه ولي كاش از تلوزيون پخش بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        baeed midoonam kare taghlidi galeb bashe

    • من و تو

      اگه قرارباشه بازیگرها فقط تواین برنامه باشه بهتره که بگیم سریال بفرمائید شام

    • ترانه تبرا

      اگه واقعا قراره برای سرگرمی مردم باشه باید از تلوزیون پخش بشه که همه مردم بتوانند ببینند نه اینکه هدف فقط درامد زایی باشه.

      پاسخ ها

      • ماهک

        دوست عزیز مطمئن باش که هدف فقط درآمد زایی!

    • محمدرضا

      این دیدن بفرمایید شام اون ها رو دیدن گفتن اگه این جوری هفتگی پخش بشه خیلی پول میزنیم به جیب
      خوب نامردا این جوری که نمیشه
      ولی به شجاعت گارگردانش تبریک میگم

    • mahsa

      ino bedonid ke khode befarmaid shame asli ke fekr mikonid 1 idey jadide ham khodesh 1 taghlide bozorge kolan in barname almani bode ke keshvaray digeham azouna taghlid mikonan

      پاسخ ها

      • hamid

        ربطی نداره....امتیاز برنامرو میخرند...به کار ما میگن تقلید

      • مهسا

        راست میگویید. در مورد پاسخ بگویم که از کجا میدانید که امتیاز آن برنامه ی اصلی آلمانی را نخریده اند؟

      • setare

        taghlid ke bad nist ama age hagh copy righto midan khobe vali hadaghal logo barname befarmeed sham manoto ro nemizashtan...

    • بدون نام

      کاشکی حالا که دارید تقلید میکنید همش و با هم تقلیدمی کردید
      همه بفرمایید شام ها از تلوزیون پخش میشه کسی براش پولی نمی ده شماها فقط یاد گرفتید که به نفع خودتون کار کنید با این کارهاتون مرتب هم می خوایند قانون رعایت بشه دنبال آدمای قانونمند می گردید

    • صابر

      بی صبرانه منتظر شروع این نمایشم. مطمئنا دی وی دیه کپی تهیه میکنم. به دیدنش می ارزه . سوژه خوبی میشه برای خنده. واقعا که.

    • پگاه

      اون از مهران مدیری که نذاشتن فیلمش(قهوه تلخ) پخش بشه این هم از وضعیت اقای بیرنگ همین کارها رو می کنند که کار مردم به اینجا کشیده میریم همون من و تو رو میبینیم هم طغرل بامزه اس هم اینکه می دونیم حداقل خر فرضمون نکرده اند(بلانسبت دوستان دیگه)

      پاسخ ها

      • م.ک

        آقای بیرنگ هم شما رو خر فرض نکرده اند

      • مریم

        طغرل با مزه است؟ پس شما هنوز پیشرفت نکردید که اسم مسخره کردن رو میذاری با مزه گی

    • ستاره

      تقلیدی که هست،احتمالا مثل بقیه سریالها یه سری محدودیت هم داره،پولی هم که هس
      مسخره

    • فاطمه

      واقعا حالم از اين موضوع كه مردمو خر فرض ميكنيد بهم ميخوره ميخوام اين اطمينانو بهتون بدم كه كسي دي وي ديهاشو نميخره ملت يه بار سره قهوه تلخ گول خوردن كافيه الان كسي حاضر نميشه اين برنامه مصنوعيو تقليدي كه بيشتر عينه يه سريال ميمونه روببين نه اقا ديگه تموم شد كسي با اين حرفا خر نميشه وقته خودتونو واسه اين كاراييه مزخرف نذاريد به فكر يه ايده جديدو جالب باشيد

      پاسخ ها

      • سحر

        ایده ی این برنامه ها از یک برنامه ی آلمانی اومده و خیلی های دیگه هم از روی اون ساختن شما اگر دوست داری فکر کنی شما خر فرض کرده ن حتما یه دلیلی داری اما ما رو به جمع خودت اضافه نکن

      • setare

        dar inke in melat deleshon vase mardom nemisooze ke shaki nist vali bezarid bebinim movafagh mishan ya na ma ke cheshmemon ab nemikhore

      • سارا

        ok سکته نکنی؟

    • حمزه

      چرا پخش در سینمای خانوادگی
      چرا در تلویزیون پخش نمیشه
      باید برای دیدن این برنامه تکراری پول هم بدیم
      ....
      خیلی مسخره است

    • چشمه عالي

      خيلي خوب بابا بيشتر از ان ها شما شورش را در اورديدحالا انگار چي شده بعدشم 3000 تومان پول بديد بخريد گدا كه نيستيد

      پاسخ ها

      • علی

        تو این وضع گرونی دیدن نمایشی که دهن ادم آب میافته بعدشم چهار تا ایرانی داخل کشور . فکر کنم این پول صرف چیزای واجب تر بشه بهتره

    • 619

      باید برنامه ی بدی نباشه ولی دیگه حالم داره از برنامه های تکراری بهم می خوره

    • زندگی

      سلام
      همه جای دنیا برای پخش این برنامه باید امتیازش خریداری بشه.اما اینجا همچین اتفاقی نیوفتاده
      من که نمیخرم و نمیبینم همچین برنامه ای رو.

      پاسخ ها

      • مهتاب

        از کجا میدونی نخریدن؟

      • setare

        hala ke in ghad bahs rajebe kharidan emtiaz barnamas chera mr birang melato roshan nemikonan vali man ke fekr nemikonam kharide bashan?????

    • مهران

      با سلام

      پس کی میاد روز مشخصی داره

    • پرتقالی

      واقعا که.............

    • حالا هر چی

      به هر حال زحمت میکشینو خسته نباشین اما با این همه بیکاری کی حال دیدن چهار تا پولدارو خونه ها و غذا و شنیدن حرفاشونو داره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با خسته نباشینش موافقم اما بقیش نه

    • بدون نام

      بهتر نیست به جای تقلید از شبکه های دیگه یه ابتکار جدید داشته باشین یا یه کم فکرتون رو به کار بندازین؟یا حد اقل به گفته ی زندگی اول امتیازشو می خریدین.
      کارتون افتضاحه

    • nasi

      واقعاً کارتون جالبه، به همتون خسته نباشید می گم. اصلاً هم این نظر رو قبول ندارم که تقلید هستش. چون هرکسی می تونه این کارو انجام بده، حالا اونا زودتر این کار رو کردن. برنامه ی جالبی می تونه باشه، مخصوصاً به این بازیگرای خوبی که انتخاب کردن. ممنون

    • مهدی

      سلام خیلی عالی هستش ولی کی پخش میشه؟ ربطی به تقلید نداره دم کارگردان گرم چشم حسودا هم کور کور شودهر آنکه نتواند دید!

      پاسخ ها

      • DANIAL

        akhe nabeghe masalan be chie ina bayad hasoodi konim ????/

      • بدون نام

        mage barname haye taghlidi hasoodi dare? age gharar be hasoodi bashe bayad be khareji ha hasoodi konim

      • asal

        ba danial movafegham:))

    • فرشته

      تقلیدکارا

    • نیلو

      به نظر من اگه یه اسم دیگه انتخاب میکردین بهتر بود.همه چیزش که نباید با بفرمایید شام شبکه ی منوتو یکی باشه

      پاسخ ها

      • ....

        اونجوری میتونستن بگن که تقلیده اما ادعا میکنن نیست

    • دیبا

      به نظر جالبه ولی میدونم خریدار نداره اخه مگه بیکاریم یا پول اضافه داریم بریم هر هفته 3تومن پیاده شیم تا اینجارو که تقلید کردین لااقل میتونستین از برنامه های کشورای دیگه تقلید کنینو از تلوزیون پخش کنید 13 ساله.

      پاسخ ها

      • م.د

        به نظر من هم باید از تلویزیون پخش بشه تا هم ایرانی به نظر بیاد و هم همه آن را ببینند

    • مونا

      میشه بگین کی شروع میشه؟

      پاسخ ها

      • م.د

        هر وقت بیاد طوری نیست فقط از تلویزیون پخش بشه

    • نهضت

      با سلام وخسته نباشید خدمت همه همکاران .
      ای کاش ما ایرانیها بتونیم با دید منفی به مسایل نگاه نکنیم.چه اشکالی داره حتی اگه تقلید باشه؟ما که تو همه کارامون تقلید میکنیم.چیزی از کسی کم میشه اگه تو کارای مثبت هم تقلید بشه؟بجای اینکه این برنامه رو از ماهواره ببینید که فقط خوردن مشروب وبی بندوباری رو نشون میده از کانالهای خودمون وبا خیال راحت نگاه کنیم
      به امید خوشحالی همه دوستان.

      پاسخ ها

      • setare

        bebin avalan ke az tv khodemon pakhsh nemishe dovoman be aghayed digaran ehteram bezarin, saniyan ey kash shoma be hame masayel kharej ba did manfi negah nakonin

      • یلدا

        سلام به همه
        منم مثل همه شما بفرمائید شام رو دیدم برنامه جالبیه به جز طغرل لوس و از خود راضی.
        چرا اینقدر میگین تقلید؟؟؟؟ تقلیده که باشه، چه اشکال داره؟ خیلیها هستن که بفرمایید شام من و تو رو ندیدن حالا این و میبینن. همینکه کارگردانش جرات ساخت این برنامه رو داشته باید بش تبریک گفت.
        فکر میکنین چرا قهوه تلخ به این صورت پخش شد؟ چون اجازه پخش از تی وی رو بش ندادن این ایده رو پیاده کرد.
        مطمئن باشین آقای بیرنگ هم اجازه پخش بهش داده نشد. موضوع پول جمع کردن نیست، اونا اینقدر پول دارن که نیازی به این پولا نیست.

    • فرانك

      سلام خسته نباشيد نميشه به جاي اين كه از بازيگران استفاده كنيد از مردم بخواهيد در اين برنامه شركت كنند واز چه تاريخي مي توان اين برنامه ها را تهيه مرد

      پاسخ ها

      • م.ک

        فقط چند قسمت اولش اینجوریه بعدا خبر میدن اگه دوست داری برید ثبت نام و شرکت کنید

    • دیبا

      مونا خانم و دیگر کسایی که فکر کردن قراره از تلوزیون پخش بشه اشتباه میکنین قراره 3 تومن هفته ای پیاده بشیم و یه فیلم بیخودی نگاه کنیم همینطور که گفتمتا اینجاشو که تقلید کردید دیگه باقیشم میتونستید از کشورای دیگه تقلید کنیدو از تلوزیون پخش کنید...فهمیدید که چقدر قهوه ی تلخ پول جیب زده شما هم دلتون خواست؟

    • azin

      salam kheili zeshte adam az baghie taghlid kone.shom akhodetun nemitoonid ye kare jadid dashte bashid??????????????????/vaghean motasefam

    • آزی

      ببخشیدا مگه فقط بازیگرا آدمن چرا از بقیه مردم استفاده نمیکنید. واقعا که، من نمیخرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو قسمتای بعدی خبر میدن که چجوری میتونید شرکت کنید

    • ghazal

      taghlid kara

    • مملی

      اصلا نخرید اگر هم میخرید کپیش رو بخرید وقعا مزخرفه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        hata arzeshe copy kardan ham nadare

      • بدون نام

        واقعا که تو که از همه تقلید کار تر و خاین تری

      • بدون نام

        من با نظر ناشناس موافقم واقعا ارزش نداره چه ربطی به خاین داره؟

      • بدون نام

        rast mige lotfan ba adab bashid

    • علیرضا

      جالب نیست . کی حاضره پول بده هر هفته واسه یه برنامه ای که بدرد سرگرمی تلویزیونی می خوره نه پخش خانگی. کلا جاش روی آنتن تلویزیونه نه پخش خانگی

      پاسخ ها

      • hamid

        همون بهتر که از تلوزیون پخش نشد وگرنه تلوزیون از اینیکه هست بی مزه ترو اشغال تر میشد.

    • سیما

      جالبه

    • پیمان

      توتخصص عوامل تولیداین برنامه هیچ شکی نیست همشون به گردنمون خیلی حق دارن من میخواستم به کسی که این ایده اولین باربه ذهنش رسید کمک کنم که توکارای بعدیش اگه خواست خلاقیت به خرج بده نگه حالا چون همه جا تقلیدمیکنن خب ماهم مثل همه.
      تلویزیون طفلکی که خیلی وقته مخاطباش دارن روبروز کمترمیشن سینما هم که قربانی دی وی دیهای کپی غیرمجازشده اینترنت هم که سرعت نداره شبکه های ماهواره ای هم که همش دارن میگن لاغرشین فقط میمونه شبکه خانگی حالا فکرشوبکنین واسه مامخاطبای پرتوقع چقدربرنامه ساختن سخت میشه.

    • HERMES

      واقعا ارزش پولدادنو داره!؟!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        naaaaaaaaaaa

    • بهار

      من نمیدونم چی میشه اگه تو تلویزیون پخش بشه خیالتون راحت کنم هیچ کس نمیاد بفرمایید شام مفتی ول کنه بیاد بفرمایید شام شما بخره من خودم دوست دارم ببینم ولی پول به این جور سی دی ها نمیدم

      پاسخ ها

      • ساینا

        بهار منم باهات موافقم بخصوص که هر یک سی دی مهمونیه یک نفر رو نشون میده به نظرم اصلا نمی ارزه نخریدم تا حالا ولی فکر کنم حدود 10تومن 3 4 تا سی دی اش میشه

    • دنیا

      لطفا این جور برنامه ها رو که ایرانی ها خیلی دوست دارند از تلویزیون پخش کنین.

    • یاسمین

      برنامه زیادجالبی نبود حالم بهم خورد اخه اینم شدبرنامه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!هنوزم کمه!باید درشبکه های جهانی هم پخش بشه یعنی ما ادم نیستیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شما بگین دیگه

    • مهشید

      با دنیا موافقم اما میدونم نمی شه .
      موفق باشید.

    • بدون نام

      به نظر من خیلی کار مسخره و بچه بازی در اوردین که ادای دیگران رو در بیارین اگه خارجی ها بد هستن و شیطان عالمیان هستن پس کاراشون هم بد است پس تقیلد مسخر شما هم بد است و این کارتون کاملا همه چی رو زیر سوال می بره. اگه ماهواره ممنوعه لابد شما که از اونجا ندیدن فکرش از آسمون افتاده تو کلتون!!!! خیلی بچه بازیه فکر نکنم کسی واسه این مسخره بازی ها 1قرونم پول بده.

    • محسن

      اگه تقلید نیست چطور بعد این همه سال یادتون اومد بسازین؟

    • محبوبه

      بنظرتون فروش میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      خدا عالمه اما من که بعید میدونم.

    • سید مر تضی

      سلام.تقلیدتون جالبه امااگر
      ازتلوزیون پخش بشه خیلی بهتر استش

    • t.s

      kheyli ham jalebe.age taghlide,taghlide mofido khubie.ama khobtar ine ke az tv pakhsh beshe.

    • سام

      سلام.خيلي هم عاليه وبسياربسيارجالبه.فقط اي كاش ازتلوزيون بخش ميكردين.

      پاسخ ها

      • باران

        بافرین من هم با شما موافقم

    • عسل

      سلام ميخواستم بپرسم اين برنامه از كي وارد بازار ميشه؟؟؟ ما كه بيصبرانه منتظريم و بگم كه تقليد هست ولي دمتون گرم كه يه جذابيت براي خود ايران درست مي كنيد!!!

    • محمد

      خيلي خوبه كه صدا وسيما هم به فكرساختن اين برنامه شده اينطوري جذب تلوزيون خودمون ميشيم تا شبكه maoto فقط كاشكي تمام برنامه هاي تلوزيون اين شكلي ميشد تا ديگه كسي سراغي از ماهواره نگيره!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        engar be zoor beget goftan beghin mano to nega kon

      • بدون نام

        از تلویزیون که پخش نمیشه جذب چی بشیم

    • DANIAL

      ma ke bakhil nistim omidvarim movafagh shan vali age hagh copy rightesho nadan kheyli .....

    • small angel

      اگه ایرانی ها زحمت میکشیدن ایده میدادن بهتر بودتا از اون ها تقلید کنن!آخه واقعا تقلید چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • تبسم

      عالی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مسخره

    • بدون نام

      خیلی تقلید کار هستید خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

    • امین

      وقتی باحال ترش توی من و تو می زاره چرا پول بدیم سی دی بخریم خوب که مهران مدیری یه کاری کرد که شما یاد بگیرین فکر کردین حالا که مردم قهوه تلخ خریدن اینو هم می خرن.

    • بدون نام

      وقتی بلدنیستید چرا درستمیکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بي اسم

      خيلي بيخوده من و تو ابتكار به خرج داده ولي شما چي خيلي خيلي خيلييييييييييييييييييييي تقليد كار هستيد فكر ميكنيد پول ميديم ميريم آشغال ميخريم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزم اطلاعاتت خیلی پایینه منو تو هم تقلید کرده

    • روژین

      بابا ابتکارا! ما اگه شما ها رونداشتیم باید چی کار میکردیم!خدا میدونه!..........

      پاسخ ها

      • افشین

        این ایده ی شبکه ی من وتو نست و انا هم از یک شبکه انگلیسی زبان تقلید کردند ما ایرانی ها کلا نو اوری برامون تعریف نشدست!!!!

    • بیتا

      اخه من به شما چی بگم؟!!...

    • بدون نام

      اخه كي گفته من وتوابتكاربه خرج داده اونم ازيه كشورديگه تقليدكرده.اصلامن خودم واسه اولين باراين برنامه روازتركيه ميديدم.به نظرمن كه عاليه.

    • شبنم

      چقدر لوس چقدر لوس هیشکی نمیخره

      پاسخ ها

      • ارشیا

        فک میکنی خودت خیلی بامزه ای؟ بی ااااااااااادب

      • بدون نام

        ارشیا خان کجا دوست عزیزمون بی ادبی کردن؟!

    • سهيل

      از نظر من تقليد بود -دوستاني كه ميگن تقليد نيست "اين برنامه تو اكثر كشورها ساخته شده و براي پخش برنامه امتياز اين برنامه رو خريدن من و تو هم از ITV خريده-آقاي بيرنگ بعد ديدن از من و تو 1 اين كارو كرده- اصلا فكر بدي نيست اين كار ولي گفتن ايراني به اين و خارجي به اون بفرماييد شام كار خوبي نيست چون ايني كه ايراني نام گرفته خيلي بد درست شده"آنونس" مردم هم ثبت نام نكرده رد صلاحيت شدن و بازيگراني انتخاب شدن كه دارن فيلم بازي ميكنن و خود واقعيشون نيستن- با اين كارا چيزي درست نميشه با 2 دسته كردن آدما نميشه كار پيش برد قطعا اونايي كه ماهواره دارن بفرماييد شام نگاه ميكنن اونم از نوع واقعي -
      به اميد آينده اي بهتر

    • بدون نام

      اولین بار این ایده رو ترکیه ای ها اوردن از اون به بعد همه تقلید کردن

      پاسخ ها

      • نسرين

        بنظر من تقليد در برنامه هاي قشنك و زيبا هيج اشكالي نداره قبلا كشورهاي ديكه هم اينكارو كردن, جالب و سركرم كننده است.
        اما بهتر بود از تلويزيون بخش ميشدتا همه ببينند مشكلي هم كه نداشت بازيكرهاهم حجاب داشتند.
        باميد برنامه ها و ايده هاي نو

    • سميرا

      اتفاقا خيلي ايده جالبيه ، از آقاي بيرنگ ممنونم چون اين برنامه هم ميتونه سرگرم كننده باشه و هم جنبه اموزشي داشته باشه مطمئنم طرفداراي زيادي پيدا ميكنه و برنامه موفقي خواهد بود
      دوستان لطفا از الان تضعيف روحيه نكنيد برنامه رو نگاه كنيد بعدا نظر بدين چرا برخي از دوستان اينقدر عجول و ناعادلانه قضاوت ميكنن اگه اين طور برنامه هارو تشويق كنيد تلويزيون ايران بيشتر از ماهواره مخاطب پيدا ميكنه مطمئنا با حمايت از اين افراد يعني افرادي مثل آقاي بيرنگ و همكارانشون در عرصه تلويزيون موفق تر خواهيم بود به اميد نظرات عادلانه و مثبت همه دوستان

    • ناشناس

      خیلی مسخرست

      پاسخ ها

      • سارا

        تو خوبی

    • بهناز

      خیلی بی مزست. ایده ی تکراری........

    • shaparak

      واقعا کار جالبی کردید.هر چی باشه از بفرمایید شام من و تو که بهتره.اگه سریال سه در چهارو ببینید متوجه میشید که طغرل کاملا از تکیه کلامهای علی صادقی تقلید میکنه(مثل : داستان شده،تریپ و ...) در ضمن مگه ما ایرانی نیستیم.چرا انقدر طغرل ایرانی هارو مسخره میکنه؟مگه برای خندوندن مردم باید از دیگرون مایه گذاشت؟وقتی یکی یه حرف خنده دار میزنه کلی طرفو ضایع میکنه.مثل اون میکاییل بود که خیلی بامزه بود. قبلا طغرل بامزه بود ولی الان فقط هموطنامونو دست میندازه.

      پاسخ ها

      • zahra

        کاملا موافقم.........بهتره همیشه منطقی باشیم....

      • ناشناس

        توکه میگی بده نگاه نکن برای چی نگاه میکنی منم میشینم من وتورو نگاه میکنم بهتره

      • ملیسا

        خیلی ببخشید ولی الان هر برنامه ایرانی رو که ببینی مثل آشپزی آخر همش میگن تا درودی دیگر بدرود!!!!!!!!
        اینم مال من و تو هست!!!!!

      • ملیسا

        همین امروز 21 اسفند این قسمت نقطه سر خط هم کیوان به معمار گفت که تا درودی بعدی بدرود!!!!!!!!!اینم تقلید!!!!!

      • بدون نام

        ba savad ta doroodi bad bedrood yek esteahe ke hame estefade mikonan mikhayn kam nayarin be hame chi gir midin

    • بدون نام

      واقعا متاسفم تا کی تقلید اگر اونوریا بد هستند چرا تقلید میکنید خجالت داره

    • نادیا

      تقلید که اسونه خودتون چی دارید هر کی بخره به خودش ظلم کرده من وتوداره مجانی پخش میکنه اونم باحال چرا سانسور سانسوری ببینیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو نخر لازم نکرده شعار بدی

    • ;کیمیا

      .تقلید خوبه ولی چرا فقط تو این چیزای کوچیک.چرا چیزای خوب وبزرگتری رو نباید از کشور های دیگه تقلید کنیم؟؟؟؟!!!!!!!!

    • مريم

      آقاي كارگردان منظورشون از نقشه اي كه برامون كشيدن چيه؟فكر كنم همون مبلغيه كه براي هر مجموعه از اين برنامه در نظر گرفتن باشه......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه اون انقدر بیکاره واسه تو نقشه بکشه

    • حمید رضا-غ

      براتون آرزوی موفقیت میکنم

      1. اینجا ایرانه اگه شرکت کننده هاتون آشنا باشن یا تبانی میکنن یا بین شون اختلاف میافته
      2. اینجا ایرانه مهمان نوازی مال ماست شرکت کنندهای غریبه به غیراز خاطره خوب دوست هاشون زیاد میشه
      3.خیلی باحاله اطرفیانم میگن شرکت کن. خوبه جالبه هیچکس نمیگه شرکت کنی برنده میشی
      4. کارخوب و قشنگ تقلیدش از خودش قشنگ تره
      5. خوش خوراک باشید

    • elmira

      كار قشنگيه ولي خيلي3 از روي منو تو تقليد كردن ايده هاي جديد ته كشيده.

    • الی

      اینا که بد بختا محجبن چرا از تلوزیون بخش نمیشه حالا اگه گریه زاری بود بخش میشد...؟همینه که مردم میرن سراغ خارجیش...

      پاسخ ها

      • الناز

        بی مزه

      • ملیسا

        تازه کیفیت خارجیش هم بهتره!!!!!!!!کاملا حرف درستی است

      • maryam Ronaldo

        bat movafeghaaaaaaaaaaaaaaaam Eli jan...+++++++++++++++++++++++++

      • ........

        movafegham

    • ر

      عالی بود

    • حامد

      به نظر من صدا و سیما قافیه رو به هاتبرد باخته و حالا هم داره تلاش بیخود میکنه موسی به دین خود عیسی به کیش خود من که ماهواره رو کلا ترجیح میدم

      پاسخ ها

      • زهره

        ba hamed movafegham...seda sima age vaghean be fekre sargarm kardane mardome iran bood tartibi midad ke az TV pakhsh she na inke be fekre daramade khodeshoon bashan... vaghean ke !

      • بدون نام

        vaghean movafegham

    • ارشیا

      با نظرات بچه ها موافقم اما بهتر نیس انقد توهین نکنین بالاخره چه تقلید باشه یا نباشه زحمت کشیدن. فک کنم بدجور تو ذوقشون خورد بیچاره هاااااااا !
      ولی خوب اینکه از تی وی ÷خش نمیشه خداییش معلومع هدف چیه !!!!!!!!!

    • ارشیا

      بچه ها منم با نظراتتون موافقم اما بهتر نیس بجای اینکه خودمونو کوچیک کنیم یه خسته نباشید بهشون بگیم؟؟؟؟؟

    • ایمان

      چرا تقلید کاری انجام می دهید

    • ناشناس

      بله درست میگن
      اصل برنامه comedinewithme هست
      که منو تو هم از روی اون ساخته این یه ایدست که به روش های مختلف پخش شده
      پس تقلید نیست
      ممنون

    • farnaz

      man kamelan ba nazare hameye bacheha movafegham rast migan chera hameye karaye ma bayad taghlid bashe,akhe ta key bayad montazer bemonim bebinim digaran che ideyi daran va ma ham az ona taghlid konim

    • مهمه؟؟

      اگه فکر می کنید تقلید نیست چرا قبل از شبکه ی من و تو این برنامه رو پخش نکردید
      جوابی داری؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای این که بین ایرانی ها گل نکرده بود اینم جواب

    • ناشناس

      بازم تقلید........حتی اسمشم عوض نکردین اخه دیگه چی بگم......اگه راست میگین تو شبکه ها بخش کنید.......یعنی.......

    • مریم

      میتونه خوب باشه،میتونه خسته کننده هم باشه به نظرم از تلوزیون پخش بشه هم میتونه تبلیغ باشه هم سرکرمی برای مردم - با این برنامه های مسخره تلوزیون- بابا جون مام کم کشوری نیستیم میتونیم خودمون ابتکار داشته باشیم تا کی تقلید! تازگیا کاسبی از این طریق هم که رایج شده! دیگه دارین شورشو درمیارین انقدر خودخواهین که برای لذت بردن هم از ما پول میگیرین

    • بی نام نام دار

      خوبه اما اینکه تو تلویزیون پخش نمی شه مسخرست واقعا که

    • رضا

      بفرمایید شام یا (Come Dine with Me) برنامه تلوزیونیه که از سال 2005 از شبکه "Channel 4" انگلستان در حال پخشه.

      تا الان در بیش از 30 تا کشور مختلف از طریق شبکه های تلوزیونی در حال پخش شدنه.
      (منبع: http://en.wikipedia.org/wiki/Come_Dine_with_Me)

      ولی گذشته از مبحث کپی رایت (که خیلی مطلب مهمیه)؛
      تا الان بفرمایید شام از طریق شبکه های تلوزیونی غیر پولی در سراسر جهان پخش شده. بیننده هزینه اضافی پرداخت نمی کنه برای تماشای این مجموعه.
      حالا باید دید توی این شرایط اقتصادی فعلی، چند درصد مردم این توانایی رو دارن که هفته ای چند هزارتومان بپردازن برای خریدن مجموعه «شام ایرانی».

      پاسخ ها

      • بامداد

        حرفتون صحیحه اما تو آلمان که تو شبکه‌ی پولی پخش می‌شه برنامه‌اش. و تو ایران هم حتما اجازه پخش نگرفته وگرنه پخش کردن از طریق سینمای خانگی خودش یه ریسک بزرگه. اون هم توی ایران که همه‌ دانلود می‌کنن و کپی. نظرات رو که می‌خوندم دیدم چقدر بی‌انصافی می‌کنن که فکر می‌کنن آقای بیرنگ تصمیم داره پولی به جیب بزنه. اگه تو تلویزیون پخش می‌شد خیلی بی‌دردسرتر بود براشون.
        من فقط یه سوالی برام پیش اومده، وقتی مردم روزی بالای دو هزار تومن پول تاکسی می‌دن و خانوم‌ها اینهمه پول اضافی خرج (نا)زیبا کردن خودشون می‌کنن، ۳هزار تومن در هفته واقعا پول زیادیه؟؟! منظورم قشر کارگر نیست، قشر عادی و کارمند و به بالا منظورمه.
        در ضمن من قسمت اول (آقایون) رو دیدم و خیلی خوب و خنده‌دار بود! مخصوصا قسمت دوم و چهارمش عالی بود.

    • ستاره

      همچين بد نيست ولى خوب چون يك كار تقليديه زياد به دل ادم نميشينه

    • عسل خانم

      من نميدونم چرا اين قدر بقيه حساسيت نشون ميدن؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
      به نظر من خيلييييييييييى هم جالبه،درسته كه كار تقليديه ولى به نظر من ايده هاى جالبى توى اين برنامه هست كه تو بفرماييد شام من و تو نيست!

    • باران

      خیلی هم کار قشنگیه .مرسی اقای بیرنگ.
      فقط ترووووووووخدا یکی به من بگه شب دومش. (رامبد جوان) چند شنبه می یاد بیرون لظفا جواب بدیییید تروووووووووووووووخدا

    • علیرضا

      ای بابا بی خیال بذارید اینا از این کارا یاد بگیرن انجام بدن اصلا تفلید کنن بازم خوبه....
      دید خوب داشته باشید....

    • لیلا

      اولا تقلیده دوما بازیگرا خود واقعیشون نیستن سوما یا همه باید زن باشن یامرد همدیگرم از قبل میشناسن پس جذابیتی نداره

      پاسخ ها

      • ملیسا

        ما هم حرفمون همینه ولی هی میان رای منفی میدن!!!!!

    • پريسا

      چرا وقتي اين مسابقه كه همه ي كشورا دارن بايد از رسانه هاشون پخش بشه ولي توي ايران به صورت DVD اونم هر 15 روز فقط يه شب مسايقه به فروش برسه چرا نبايد از تلويزيون پخش بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        chon mardom poole ziadi daran

    • Ronika

      ایول من که حال کردم،درسته سناریوش تکراریه ولی بازیگرای سینما خیلی حرفه ای اجراش کردند امیدوارم پر توان ادامه بدین موفق باشین

    • باران

      خـــــــــــــــــــــــیلی عالیه
      از خنده منفجر شدم
      حتما بخرید واز دیدنش لـــــــــــــــذت ببرید

      پاسخ ها

      • ملیسا

        وقتی من و تو داره مجانی میده؟؟؟؟؟
        اصلا چرا شبکه های خودمون پخش نمیکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • پویان

      با این تقلید کردنتون
      یه ذره حلاقیت
      حححححححححححححححاک

    • مجید

      فکر نمی کنم چیز جالبی از آب در بیاد.
      لطفا خواهش می کنم از برنامه های ملت تقلید نکنید خودتون یه کم مختون رو به کار بندازید و نو آوری کنید چون هرچیزی اصلیش خوبه و با این کار فقط مضحکه این و اون می شید.
      لطفا این کارو نکنید

    • maryam

      واقعا خلاقیت خدوتون کجا رفته.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        aslan vogood nadashte ke jaee bere

    • ملیسا

      هر هفته داریم 4 نفر تقلید کننده
      سر جایزه این تقلید کنندگی بگیر و ببنده
      یکی کنار میاد یکی دیگه مشکل پسنده
      یکی ترش می کنه از تقلید و یکی میخنده
      چلو قفغاضی و اش رشته و کباب دنده
      از این 4 تقلید کننده کدومشون میشن برنده؟
      چهره جذاب داره و تقلید کننده هفته
      حالا طغرل بی مزه هم هست که گیر بده شرمنده
      بیننده نداره میلیونی این بفرمایید شام
      ایولا داره کارت درسته تقلید کننده
      پشت صحنه نشستی و میگی جلو نمیام
      کلی هم خاطر خواه نداری از مشهد تا ایلام

      پاسخ ها

      • علی

        با این طبع شعرت خیلی مذخرف بود

      • محمود

        عالی بود عالی و واقعیت رو گفتی

      • ملیسا

        خواهش میکنم محمود جان

      • رضا

        جالبه

      • mahsa

        aliiiiiiiiiiiii

      • maryam Ronaldo

        bi mazzzzzzze...az asre yakh omadi??

      • بدون نام

        good

    • فاطمه

      سلام.به نظر من توی برنامه بفرمایید شام من و تو شرکت کننده ها فقط برای هم کلاس میذارن و اصلا با هم رفیق نیستن این خیلی خوبه که آقای بیرنگ چند تا رفیق و همکار توی یک مسابقه کنار هم قرار میدن ودر ضمن توی من وتو مردم عادی شرکت میکنن اما شام ایرانی کسانی هستن که ما آنها را میشناسیم و این اصلا تقلید نیست بلکه یک ایده جدید هسته

      پاسخ ها

      • ملیسا

        اصلش اینه که هم دیگرو نشناسن عزیزم
        کیف برنامه به همینه

      • یلدا

        خوب اون یه جورشه اینم یه جورش کار گردان دوست داشته اینجور باشه.
        تازه اگه نا شناس بودن که بیشتر میگفتین تقلیده.!!!!!!!!

    • yasi

      khili khob bod age az tv pakhsh mishod . bekhoda delemon geref. az in hame gham va ghose

    • سینا

      من قسمت آقایان را دیدم و لذت بردم اون هایی هم که می گویند چقدر تقلید...ما به خاطر خودخواهی هامونه که الآن جز جهان سومی ها هستیم.یکم بیایید حقیقت را ببینیم الآن چند کشور دیگه هم این برنامه را دارند پس باید بگوییم که آن ها هم تقلید می کنند؟بیایید از این سی دی حمایت کنیم تا زندگی واقعی ایرانی را ببینیم.

      پاسخ ها

      • یلدا

        آفرین منم می خواستم بگم به خاطر غرور و خود خواهیه که یه عده مخالفن.

    • عاطفه

      خیلی هم جالب ایده بسیار زیبا و سرگرم کننده است خواهشمندم زودتر پخشش کنید بی صبرانه منتظرم

      با سپاس فراوان

      پاسخ ها

      • مینا

        خیلی خوبه لطفا برنامه ها را به صورت آنلاین قرار دهید
        با تشکر

    • اسما

      خیلی با مزه است با این که کاره موازی هست اما خیلی بهتر از اونوریها هست خسته نباشید

    • آنا

      واقعا چرا این قدر منفی نگاه میکنین؟بده تو این همه بدبختب و گرفتاری 1 ساعت دور هم بشینین و بخندین و یه غذایی همیاد بگیرین؟
      نگین که برای شماها جذابیت نداره بدونین هنرپیشه ها کجا زندگی میکنن؟و چی کار میکنن و خونشون چه شکلیه؟

    • سیمین

      دوستان سلام
      چرا شما ها اینقدر کوته فکرید بخشید ها معذرت می خوام ولی سواد سیاسیتون کجا رفته
      ساخت و فروش این گونه برنامه ها به این دلیل هست که داره خصوصی سازی در کشور اجرا می شه یواش یواش برنامه ها باید خودکفا بشن باید بتونند هزینه های خودشون رو خودشون تامین کنند بزودی قراره همه چی خصوصی بشه در انیده ای نزدیک با اجرای فاز دوم هدف مندی یارانه ها تماشای برنامه های تلویزیون هم پولی می شه مثل دوبی و .... خوب این هم یک روشش هست چرا قهوه تلخ یا قلب یخی امد به بازار به خاطر همین سیاست ها بود شام ایرانی و ..... هم بعدش هستند حالا بحث تقلید رو قبول ندارم به هر حال توی دنیا همه چیز تقلیدی هست زن ها از روی لباس های هم دیگه خرید می کنند و مد این طوری درست می شه مدل لباس ماشین خونه روسری وهمه چیز تقلید از همه حالا این بنده خدا هم خواسته یک کاری کنه شما بهش خرده نگیرین
      ای لاو یو ایرانی

      پاسخ ها

      • مینا

        سیمین جان اگه اینجوری که شما می گه همه چی قراره خصوصی بشه ما ورشکست می شیم اگه قرار باشه هر هفته واسه یه برنامه اینقدر پول بدیم که نمی شه اون از سی دی قهوه تلخ که 90 قسمته تا آخرش فکر کنم باید 200-300 هزارتومنی بدیم اگه اینجوریه چرا پول مالیات می دیم تلویزیون اینجا چیکاره است اگه شما وضعت خوبه هیچی اما یه خورده هم به فکر ماها باشید که نمی تونیم هفته 5 هزار تومن بدیم واسه یه برنامه یا سریال

    • پریسا

      خیلی برنامه خنده داری هست

      پاسخ ها

      • ملیسا

        به قول طغرل هه هه هه هه هه هه اووووووووووسک!!!! کجاش خنده داره؟؟؟؟؟؟؟

    • sara

      قبل از اینکه برنامه رو ببینم گفتم با این برنامه فقط خودشونو سبک می کنند... ولی وقتی قسمت شب مردا رو دیدم خیلی حال کردم. مخصوصا" شب خونه ی رامبد جوان. اصلا فکرشو نمی کردم که سروش صحت انقد آدم خفن و باحالی باشه :)
      خلاصه کاره خیلی قشنگیه. انقد ایراد نگیرین...

    • ...

      همش تقلید
      واقعا که

    • mohamad

      با سلام
      برنامش عالیه خدا وکیلی
      بی ریا و سرشار از ذوق شرکت کننده ها
      مگه برنامه ماهواره ای چیزی بجز غیبت.تمسخر و چاپلوسی رو برای مردم به نمایش میذاره؟؟!
      پیشنهاد میکنم همه یه بار نگاه کنن(سری مردا) بعد خواهید دید که برنامه منو تو چه مزخرفاتی رو به خوردمون میداد...
      "محمد 21 ساله"

    • امیرحسین

      واقعا برنامه جنجالی و شادیه.مخصوصا شب دومش که رامبد جوان میزبانه.ضمنا اون افرادی که میگن این برنامه یک برنامه تقلیدیه بدونن که خود بفرمایید شام من و تو هم از روی یک برنامه آلمانی تقلید شده. پس الکی حرف نزنن.

      پاسخ ها

      • ملیسا

        خیلی ببخشید من و تو که خودش از این جور برنامه ها ایراد نمیگیره و نمیگه که مردم نگاه نکنیین

    • آناهیتا

      به نظرم برنامه ی جالبی است .فقط کاش هر چهار شب در یک سی دی بود

    • شمیم

      خیلی قشنگه !!!!!! به نظرم از مال منوتو که خیلی بهتره !!!!!!!
      فقط اینکه من مال آقایونشو دیدم مال خانوماش کی اومده؟؟؟؟
      ممنون میشم اگه جوابمو بدین

    • آناهیتا

      خیلی زیبا است اگه این رو نگاه کنی از مال منو تو متنفر می شوی !!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من فکر میکتم مقایسه نکنیم . دو نگرش از دو زاویه ، هدف و جنس مختلفه . درسته که از یک محمل استفاده میکنن

    • زپلشک

      اونایی که میگید تقلید نیست مگه آقای بیرنگ بابت حق ساخت همچین مجموعه ای به شرکت انحصاریه برنامه که میتونه شکایت کنه پول داده یا حق پخششو خریده به نظرم که نه . اما تا کی میخوایید زرنگ باشید .

    • مجید

      تقلید هست یا نه مهم نیست برنامه قشنگیه ولی نکته تاسف برانگیز اینه که صدا و سیما از این جور برنامه ها حمایت نمیکنه.

    • طناز

      بیکارینا. برسین به زندگیتون. حالا یا تقلیده یا نیست. سرخوشینا:-D

    • پویا

      aallee bod khayli man va khanevadeham ro khandond,saee konid ali sadeghi ro ham daavat konid.

    • بدون نام

      چراتقلیدبازی می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • sana

      har che bashe behtar az mal manoto ast. oona toghroleshoon bahale ma bazigaramoon. vali jedan kheile geroone age az tv khodemoon pakhs mishod behtar bood. na?

    • مری

      عالیه من که خیلی حال کردم از بفرمایین شام مسخره ی من و تو که بهتره حالا پولم بدی حداقل میدونی برنامه باحاله تازه تو تلویزیون که همش سانسور میشه اینطوری بهتره

    • الهام

      به نظر من که خوبه تقلید هم باشه همهی دنیا از هم تقلید میکنن اما ای کاش زنونه مردونش نمیکردن
      2تا خانم
      2 تا آقا خیلی بهتر بود ......

    • sara

      age sherkat konandeha az mardome adi bud kheili behtar bud inke ye seri bazigar ke herfashun ejra joloy durbine kheili lortfi nadare, aaz nazare man ,jaleb tar bud inke sherkat konandeha maardome adi bashan ba tafavotaye farhangi , seni ,hata tahsili ya shoghli ke tajrobeye joloye durbin budano nadashtan !!!!va inke yeki dge az elatay mahbub shodanesh beyne ye seri benazaram barmigarde be hamun khalezanak bazio fuzulie ma irania makhsusan age ye tasvire jadid az zendegio,mohite shakhsie yeseri adamai bashe ke haminjurisham saremun dard mikone vase shayeeha o harfo hadisay donyae karishun..........!!!

    • سالومه

      عالیه

    • الهه

      ما که پول نداریم CD بخریم چیکار کنیم؟ برنامه های تلویزیون هم یکی از یکی کسل کننده تر

    • azar

      واقعا راهی نیست که مردم عادی هم شرکت کنن خیلی ها مثل من عاشق اشپزی هستند توروخدا اقای بیرنگ مارو ارزو بدل نگذارید

    • صنم

      خییییییییییییلی کنجکاوم این بفرماییدشام ایرانی رونگاه کنم..مطمنن برنامه ی جالبیه..نمیشه تو سینما بخش کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟جواب رو به ایمیلم بفرستید منتظرم.مرسی

    • عسل

      واقعا عین خارج درست کردند

    • نیکی

      ایرانی بودن خودتونو اینجام نشون دادین۰۰۰ بسه دیگه۰۰ اوناییی که میگن تقلیده خب نخرن۰۰ من که میگم ادما باید به نظر همدیگه احترام بذارن۰۰۰:احترام 

    • مينا

      من كه نميخرم اگه كپيش را ببينم.من برا اين چيزا پول نميدم حداقل از تلويزيون پخش ميكرديد.

    • ثمین

      این بفرمایید شام ایرانی بود یا بفرمایید شام،ایرانی واقعا که

    • ناشناس

      میشه این بفرماید شام رو از cdفروشی ها خرید؟؟

    • الناز

      من تازه دیدم به نظرم که خیلی جالب بود کی قسمت خانم ها در می آید؟

    • نیما

      جالب بود ولی نتونستم دانلود کنم

    • مریم

      با سلام کار خیلی خیلی جالب و قشنگی صورت گرفته اینکه ما با این کار بیشتر میتونیم با هنرمندان کشورمان اشنا بشیم با اخلاقیات سبک زندگی افکار و سلیقه هاشون اما ای کاش این برنامه تلویزیونی بود و هزینه ای نداشت برای دیدن.ممنونم از اقای بیرنگ و تمام پرسونل این برنامه.امیدوارم که توی این کار موفق بشن.

    • مهشيد

      با سلام
      من اولش كه درباره اين برنامه شنيدم اصلا نظر مثبتي راجع بهش نداشتم و فكر مي كردم تقليده هر چند از همون اولم ميدونستم كه بفرماييد شام من و تو هم تقليد از كانال vox آلمانه كه 100ها برابر قشنگتر از اين بفرماييد شام لوس و مسخره من و تو بود ولي بعد از ديدن بفرماييد شام ايراني واقعا لذت بردم و تازه فهميدم ايراني بودن يعني چي كه توي برنامه بفرماييد شام من و تو اصلا ايراني اي ديده نمي شد فقط يه مشت آدم غرب زده تازه به دوران رسيده بودند كه به هم 1 ميدادند تا برنده شن. واقعا دست اقاي بيرنگ درد نكنه .

    • اشکان

      سلام
      کار جالبی بود.اتفاقا من با دوستام خیلی بحث چنین کاریو میکردیم.کارتون عالیه.تبریک به این سلیقه.امیدوارم همیشه موفق باشید.پرچم ایران بالا باشه همیشه.ایران دوست دارم.

    • الهام

      اصلا برنامه ی خوبی نیست مخصوصا اون رامبد جوان که شوخیهاش مسخره بود واقعا باید پولمونو هدر بدیم به خاطر این برنامه

    • بینام

      سلام واقعا" دست آقای بیرنگ درد نكنه اگر تقلید باشه و هر چیز دیگه باز دلخوشی مردم به این برنامه هاست .

    • پویا

      برنامش توپه !

    • عسل

      ايرانيها تنها چيزي كه ياد گرفتن تقليد
      تقليد خيلي هم سازنده ست
      اما مشكل اينه كه ايرانيها هيچ نوآوري ندارن فقط از ابتكار ديگران استفاده مي كنن، حالا با يه كم هم تغيير

    • آریا

      من دوپرسش ازتهیه کنندگان این برنامه دارم وآن این است1- درست است این برنامه درخیلی ازکشورهای دنیا پخش می شود اما به زبان پارسی اولین با شبکه من وتو این کارراانجام داد ،آیاشمانمی توانستید زودتر اقدام به پخش این برنامه بکنید حتما باید اول یک نفر انجام دهد بعدشمابه فکربیفتید 2- تمام تلویزیونهای کشورهایی که این برنامه روپخش می کنند حق پخش آن راخریداری کرده اندیعنی پول به صاحب اثر داده اند وآن هم اجازه داده تااین برنامه برای آن تلویزیون خاص پخش شود،آیا شما، این حق راازصاحب اثر خریداری کرده اید یا نه اگر خریداری کرده اید ازنظرمن هیچ مشکلی ندارد وکار مفیدی انجام می دهید اما اگر دزدکی وبدون خریدن حق پخش این کارراکرده اید باید به شمابگویم این یک کپی برداری بیشرمانه ویک دزدی آشکار از یک اثر موفق خارجی است

    • abbas

      سلام. می خواستم بپرسم cd این مستندی که خانم های بازیگر باهم رقابت می کنن الآن اومده یا نه؟ جوابش رو به ایمیلم بفرستین.

    • من و تو

      انقدر صبر میکنیم تا این برنامه رایگان بیاد رو صفحه تلویزیون
      مگه پولمون زیادی کرده؟
      صداو سیما هم خسته نباشه به جای برنامه های قدیمی و نفتی و تکراری بره یکم از این برنامه ها بخره برامون پخش کنه
      از فیلهای هندی و بلوک شرغی و سریالهای قدیمی ایرانی خسته شدیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بلوک شرقی نه بلوک شرغی
        بیسواد

    • م.د

      اگه از تلویزیون پخش شه من میبینم

    • سارا شیرازی

      اقا هررررکی ناراحته نخره مگه آقای بیرنگ اسلحه پشت سرتون گذاشته نگته کنید خیلیم جالب بود واقعا دستشون درد نکنه
      به قول اسفندیار اونای که فتوای مفت میدن اون بفرمایید شام طغرل بد دهن به دردشون میخوره با اون زنای ووحشی با هم دعوا میکنن

    • بدون نام

      واقعا اگه ميخواين مردم ماهواره نگاه نكنن توي تلويزيون پخش كنيد چرا مي فروشيدش

    • میترا

      اصلا تقلید نیست.اصلا هم با بفرمایید شام های دیگر قابل مقایسه نیست.

    • یوسف

      من چهار قسمت شام ایرانی را دارم تازه بفرمایید شام ایرانی نه شام ایرانی ok bye

    • الناز

      این برنامه در کشورهای مختلف برگزار می شد اگر قرار به تقلید باشه من و تو هم تقلید کرده ولی به نظرم بعضی چیزها حتی تکرارشم جذابه انقدر بهانه گیر نباشید

    • مریم

      سلام

      دست اقای بیرنگ درد نکنه.واقعا خسته نباشن.
      انصافا کار خوبی رو شروع کردن.ما تا به حال هر 4 تاشو تهیه کردیم و دیدیم...عالی بود.

      ضمنا اون مزخرفی که شبکه مزخرف من و تو نشون میده شده یه جایی برای رقصیدن و مشروب خوردن و گوشت حروم خوردن...اسم خودشونم میذارن مسلمون !!

      ادم پول بده برای تولید داخلی اما نره مزخرفات اونا رو ببینه

    • زهرا

      سلام. همیشه تقلید بد نیست. حداقل بفرمایید شام ایرانی رواج بی دینی و حرام خواری نمیکنه . کسانی که خودشون از فرهنگ و مدهای خارجی تقلید می کنن لطفا از تقلید و بد بودن اون صحبت نکنن....

    • ایمان

      سلام من که خریدم و راضیم از اینکه دی وی دی شده و به صورت پخش از تلوزیون نیست چون من فرصت دیدن تلوزیون رو ندارم و این کارشون باعث شده هر کسی در هر شرایطی و هر زمانی از روز بشینه و ببینه تازه به نظرم از قهوه تلخ هم جذاب تره چون یک سناریوی از پیش تعیین شده نیست و درضمن خود من ترجیح میدم که مسابقه آدمهایی رو که کمی میشناسم ببینم تا کسایی که نمیدونم که چه شغلی دارندو چقدر فرصت آموزش و تمرین رو دارند برای من که جذابه هر کی بدش میاد نخره زور که نیست یکی رو میکوبونید البته قیمت دی وی دی هاش مناسب نیست با توجه به اینکه مثل یک کار سینمایی براش خرج که نمیکنید هزینه لوکیشن و بازیگرو تدارکات و هزار چیز دیگر رو نمیدید جایزتون هم که خیلی زیاد نیست

    • 1234

      مزخرف

    • هلیا

      سلام ...گروه مردها که خیلی خلی باحال بودن کلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی کیف کردیم ...... به شدت منتظر هنر نمایی گروه خانم ها هستم.....درسته این برنامه یه حالت کپی داره امااااااااااا بی نهایت بار جذاب تر و دوست داشتنی تر از بفرمائید شام ماهواره است!اینو کسی میگه که تمام بفرمائید شامای ماهواره رو دیده!...موفق باشید

    • negar

      eftezah

    • مهزیار

      من واقعامتاسفم که اینگونه به ضررخودتان کارمیکنید.شما میگید تقلیده اگه تقلیدبود پسبفرماید شام من وتو هم تقلیده ویا همه کشورها تقلید مکنندچون اکثرااین برنامه را اجرا می کنند شما ببینید از نظرهایی که ازخارج از کشور دادن از این برنامه خوششان آمده یا اینکه اون برای اینکه بخوان 2ساعت برنامه ازخودتلویزیون ببینند بادپول بدن (ازتلویزیون)بعد شما میگید اونابهتره .متاسفم

    • negar

      man migam taghlide.har kasi ham ke bege taghlid nist dare khodesho gool mizane

    • مهران

      تقلیدد

    • nima

      تقلید نمیشه گیفت چون همه جای دنیا هست اتفاقا توش خلاقیتم داره ولی خوب حق پخشش رو نخریدن که بدههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    • آوا

      یکی از جذابیت های این برنامه در این است که افراد شرکت کننده آشنایی از هم نداشته باشند. بطور مثال ترکیب یک ورزشکار ، هنرپیشه ، مجری تلویزیون ، یک نویسنده کیفیت کار را بالا می برد . در قسمت هابفرمایید شام اقایان غیر از قسمت مربوط به رامبد جوان بقیه قسمتها واقعا کسل کننده بود

    • مینا

      کسایی که میگن تقلید نیس....
      ببخشیدا اگه تقلید نیس پس چیه دقیقا بعد از معروف شدن بفرمایید شام اینا دست جنبوندن؟
      بعدشم از همه مهمتر اگه تقلید نیس اون قاشق چنگال و گرافیک اولش که عینا مثه من و تو بود؟

      آخه یه ذره به کشمش تو مغزش آدم فشار بیاره بد نیس به خدا.
      یارو دیده این برنامه گرفته گفته به به بزار ما هم باهاش کاسبی کنیم که مطمئنم هیچ احد و ناسی حاظر نیس بره هفته ای پول بده واسه این چون داریم مجانی میبینیم

    • vahideh

      درسته تقلیده ولی خیلی خنده داره

    • مینا

      اصلا هم خنده دار نیس خیلیم لوس و بی مزس من اون قسمت که رامبد جوان و سروش صحت توش بود دیدم اولا همه با هم حرف میزدن همهمه میشد معلوم نمیشد کی به کیه بعدم خنده های بی خودو بی جهت الکی شلوغ میکردن

      اون فسمت که مثلا میخواسن ابتکار به خرج بدن وسطش یه مشت دکلمه احساسی بود که واقعا یه فاجعه بود

      پاسخ ها

      • بهار

        ببخشیدا واقعا معذرت میخواهم ولی شما حتما به یک دکتر اعصاب و روان مراجعه کنید

    • lena

      باز به قسمت آقایونش.قسمت بهاره رهنما وقتی یه سری حرفای درگوشی و نصفه و نیمه می زنن ئاقعا هدفشون چیه؟یا وقتی می خواد با لپ تاپش پز بده؟واقن که ندید بدیدن.حتما باید آیپد و لپ تاپش همزمان کنارش باشه؟؟؟یا از تعدد انگشتر هاش نتونه دستشو ببنده؟؟؟هدف چیه آخه؟؟پند های اخلاقی آقای بیرنگ اصن جالب نیس.شاید برای بچه ها!

    • parisa

      به نظر من هیچ کسی اینا رو نمی خره. آخه تقلید تا کی؟؟ خب یه طرحی از خودتون بدین. آخه این چه وضعیهههه

    • مهتاب

      من که اصلاً خوشم نیومد خیلی بی مزه بود انگار زور الکی می زنن تا مخاطب جذب کنن آخه یکی نیست بگه مگه مجبورید

    • سپیده

      برنامه متنوع تر نتونستند درست کنن چرا پول بدیم از شبکه هاي ديگه نگاه میکنیم تازه شرکت کننده ها ایرانی اند از شهرای مختلف خودش هم مردمیه نه برا یه سری بازیگر

    • سحر

      اگه از تلویزیون پخش بشه میشه دید-وگرنه کار تکراری ارزش پول خرج کردن نداره

    • كشيش

      اگه آدم چيزى إز كسى يا جابي ياد بگيره كه اسمش تقليد نيست بعضى وقتها علمه ، اگه شما سلام ميكنيد اسمش تقليده -درسته كه أدبه ولى ياد گرفتين و بهتره كه موقعه نظر دادن رعاىت أدب واحترام را هم بكنيم. هر كى دوست داشت ببينه هركى هم دوست نداشت بي احترامي نكنه

    • ناشناس

      اینا که تقلید کردنو خوب بلدن حداقل پخش از تلویزیونم ازشون تقلید میکردن نه اینکه سی دی شو بفروشن

    • سوگل

      سلام اولا من هم اول فکر کردم تقلید اما بعد که دیدم خیلی قشنگتر از من و تو که یه مشت آدم پول پرست به هر دری میزنن واسه 1000 پوند طغرل هم مسخرشون میکنه در ضمن مجبورتون نکردن که بخرین خب نخرین تو رو خدا انقدر منفی نباشید

    • مایسا

      بابا چی می شه این برنامه رو از تلویزیون پخش کنند اینجوری همه می تونن این برنامه رو ببینند تازه کلی هم طرفدار پیدا می کنه

      پاسخ ها

      • Maryam Ronaldo

        جیبشون خالی میشه اونوقت

      • bita

        maryam ronaldo joooooooooooooon++++++++++++

      • maryam ronaldo

        tnx Bita jan...vagheiat hast

    • سیما

      کاش یکم خلاق تر بودیم که همش تو کار تقلید از تقلید نبودیم من دیدم وافعا مسخره بود وپر عقده بازی

    • هلیا

      شما انقدر ساده هستین که فکر میکنین این برنامه از اختراعات شبکه من و تو هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      اگه این تقلیده اونم تقلیده
      بعدشم به جای این که بشینیم وقتمون رو بذاریم برا کسایی که رفتن خارج و اونجا دارن مثل بدبختا زندگی میکنن با اون خونه زندگی داغونشون
      وقتمون رو صرف هنرمندای خودمون میکنیم.
      کسی هم شما رو مجبور نکرده سی دی هاش رو بخرین اگه بودجه تون میرسه بخرین اگه نه هم که....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما که مایه داری بخر اوناییکه رفتن راحت شدن

    • لادن

      اصلا تقلیدتون قشنگ نبود .تازه فکر هم میکنید برنامتون قشنگه که این خنده دارترش میکنه و...........................

    • رویا

      خیلی خوب و حالبه خیلی بهتر از اون آدمای لوس و بی مزه و تازه به دوران رسیده برنامه کانال من وتو هستن.مرسی آقای کارگردان عزیز

    • vafa amini

      كل برنامه هاي تلوزيوني ما همش تقليد چه برسه به بفرماييد شام ايراني تازه حالا كه دارن تقليد ميكنن بهتر بود رقابت تو مرد و زن بود نه 4 تا جنس مافق بايد جنس مخالفم توش بود.

      پاسخ ها

      • علی

        من هم با نظر شما موافقم اصلا جذابیتی نداره وقتی که 4 تا مرد یا 4 تا زن باهم باشند تازه اونم هنرمندایی که وضعشونم مسلما خوبه . تعطیلش کنن بهتره مردم رو هم مسخره خودشون نکنن

    • بدون نام

      از مجری بفرمایید شام من و تو بدم میااااااااااااد

    • عفيفه

      حرف كشيش كاملا درسته،

    • مریم

      والا این خونه هایی که میگین عادی خیلی هم شیکه . زندگی اونها خیلی هم معمولی نیست . البته معمولی از دید هر قشری فرق داره . سوال مهم اینه که این آقای کارگردان که بفرمایید شام ایرانی درست میکنند چرا با کفش روی فرش هستند ؟ فرهنگ ایرانی چی میشه ؟

    • آنا

      من کل قهوه تلخ رو می خریدم و به همه هم توصیه می کردم که کپی نکنن و اورژینال بخرن که زحمات هنرمندان نادیده گرفته نشه ولی در نهایت با اون کاری که مدیری کرد و باسه خودش رفت عشق و حال و بی تفاوت یه مدت بیخیال شد و گفت گروه خسته ان . من بعد از اون مدتی که ساخت قهوه تلخ عقب افتا دیگه ادامشو نخریدم و نخواستم بدونم اخرشم چی میشه . متاسفم که من بیننده رو الاف خودشون کردن .

    • بدون نام

      الانم دیگه هر فیلمی بیاد بیرون می رم کپیشو می خرم یا اصلا نمیخرم . برای اینکه چه فایده منه بیننده فرهنگ داشته باشم ولی به فرهنگم احترام نزارن ( امثال مدیری) . یا به عنوان مثال این همه مردم هزینه کردن قهوه تلخ اورژینال خریدن اونوقت سی دی پشت صحنشونو خیلی خوشگل فروختن . نکردن به پاس تشکر از خریداران سی دی هاشون و بیننده هاشون پشت صحنه رو همراه با سی دی بدن به مردم . حتی از اونم پول زدن به جیبشون . بابا بیخیال.

    • آنا

      من دیگه هیچ وقت پولمو صرف سی دی های اصل هیج برنامه ای نمیکنم . برای اینکه وقتی من بیننده میرم همه سی دی ها رو با عشق می خرم و امثال مدیری از سی دی پشت صحنشونم نمیگذرن و اون هم بهمون فروختن. معلوم که ارزشی برای بینندشون قائل نیستن . و هر وقت جیبشون خالی می شد یه قسمت می دادن بیرون. مگه ما مسخرشونیم . عرضه ندارن برنامه نسازن.

      پاسخ ها

      • سجاد

        ميخواستي نخري

    • پریسا

      واقعا که من بفرمایید شم ایرانی خریدم ودیگه هم نمیخرم چون واقعا بی مزه بود

      ساخت ایران رو هم نمیخرم حالا اگه کسی دیده منو راهنمایی کنه بگه چه جوریه من میرم از اول تا الانشو میخرم (اگه خوبه)

      حالا قهوه تلخ یه چیزی تا این جاشو دیدیم بقیه اش رو هم میبینیم

      تاالان سی دی هایی که
      از این مدل ها بیرون آماده این هاست:قلب یخی -قهوه تلخ-ساخت ایران-شام ایرانی)که بیشترهم میشه

    • محمد رضا

      آقای بیرنگ،شما چرا؟بعدازاون همه فیلم قشنگ دو تاتقلید با هم ازشمابعید بود.

    • mahsa

      man nmi2nam ina ba khodshon ch fekri kardan k hamchin taqlidi kardan .ykam zahmat fk kardano sakhtan barnam jadid nakardan vaqean maskha3 hata arzsh copy kardanam nadar

    • بدون نام

      manam ba mahsa movafegham.hamishe hamin boode hich khalaghiati nadaran,hamina baes mishe ta ye keshvare aghab oftade bashim

    • MARMAR

      IRAN TO TAGHLID KARDAN HARF AVALIZANE

      پاسخ ها

      • Maryam Ronaldo

        اینم یه نوعشه دیگه!!!تقلیدم خودش هنر میخواد!!!

    • MARMAR

      در کنسرت یکی از خوانده های ایران امد کار کتی پری انجام داد اول کسی فرستاد اهنگ بخوانه بعد از اون ور یه دفعی بیرون امد تو کنسرتش ای نشون میده چقد ما تقلید کار هستسم برین تو گوگل بزنی کنسرت کتی پری در گرمی 2012 تورو خدا سانسور نکنید بگذارین مطلب

    • شهرزاد

      مطمئنم از بفرمایید شامه منو تو ای ها خیلی جالب تر و جذابتر خواهد بود تقلید بودنش اصلا مهم نیست با کار عالیتون روی من و تو رو کم میکنید مرسی از همه خصوصا بیژن عزیز

    • یاسی

      بحث تقلب نیست چرا این برنامه ها در شبکه های تلویزیونی پخش نمی شه صدا سیما چی داره پخش میکنه ؟ چند درصد از درآمد خرید این سی دی ها رو صدا سیما میگیره در واقع بودجه ی صدا سیما رو هم مردم دارن تامین میکنن

    • علي

      ما سي دي هاي قبلي مربوط به آقايون را خريديم كلي خانواده اونارو ديدن
      چندروز همه اون خانواده هارو شاد كرد

      خيلي جالب و خنده دار بود اصلا از نظر كيفيت و جالبي و شادبودن قابل مقايسه با اون بفرمائيد شام مسخره من و تو نبود

      بعد از مدتي هم كه تو شبكه 20 پخش شد براي اونايي كه ناراحت پولشن كه به نظر من پولشم ارزش دادن داشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما با این چیزا شاد باش

    • بدون نام

      من دلم برا اون ادمایی که پول میدن این سی دیارو می خرند می سوزه اینکه یه ادم چقدر باید مخش معیوب باشه که بخاد بالای این چیزا پول بده

      پاسخ ها

      • tina

        kamelan doruste azizam

      • Maryam Ronaldo

        poole khodeshe...mikhad berize door..toro sa nana

    • FAT

      اينا همش مسخره بازي عرضه ندارن روي يه فيلم وقت بذارن و خرج كنن چرت و پرت درست ميكنن ما هم از بيكاري به زور نگاه ميكنيم

      پاسخ ها

      • کیمیا

        کاملا موافقم

      • Maryam Ronaldo

        vase bikari karaye behtari am hastaaaaaaaaaaaaaaaaa???

      • بدون نام

        درسته اتفاقا ما هم از بیکاری به زور نگاه میکنیم

    • ماهنی

      عجب دل خوشی دارین شما !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • Maryam Ronaldo

        are be khodaaaaaaaaaaa!!he

    • majid

      nazare khasi nadaram roye ham rafteh kare khobie

    • نرگس

      نهار نخوردیم

      پاسخ ها

      • ali

        be ma che

      • Maryam Ronaldo

        gofte ke etelaat omoomit bala bere Ali

      • بدون نام

        :)))))

    • تینا

      ma k khar nistim biaym az in cherto perta bekharim.

    • سارا

      همه کارهای آقای بیرنگ دیدنیه اگرچه انتخاب نفرات هم بسیار هوشمندانه است بنظر من بهاره رهنما وشقایق دهقان در هر حالت و نقشی جذاب و سرگرم کننده هستند خانم زکریا و طباطبایی هم دوست داشتنی هستند. نمیدونم چه اصراری به استفاده از کلمه تقلید داریم این برنامه در همه کشورها تهیه میشه ولی با تفاوتهایی که نشان دهنده هنر تهیه کننده و کارگردان است سعی کنیم نیمه پر لیوان را ببینیم و مشوق برنامه های جالب و سرگرم کننده باشیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        man mazerat mikham havasam nabood - dadam

      • بدون نام

        پول بابا رو میدی میخری اکه خودت با زحمت کشی پول در بیاری خرج این چرت و پرتا منیکنی

      • بدون نام

        thanks

    • یاسمین

      این مسخره بازی ها چیه؟از خودتون یکم خلاقیت به خرج بدین نه اینکه کار دیگرانی رو که مرتبم بهشون سرکوفت میزنین تقلید کنین.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        haminie ke hast bazy moghea ha taghlid khoobe

    • حمیدرضا

      هیچ استیلی جای طلا رو نمیگیره ؟! این هم همینطور . . . .؟!

    • ماریا

      بعضی از مردم انقدر کورفهمند که پول سهله حتی پول نان خانواده خودرا برای خرید سی دی برنامه انها میدهند فقط به خاطر اینکه ببینندخانه بازیگران چطوریه.درسته یک کار تقلیدیه تقلید خوبه اگه سازنده باشه نه هنرمندان ما که زندگیشون هم بازیگریه.تعجم از اقای بیرنگ اینه که چرا همش سراغ افراد مرفه میره سراغ افراد متوسط جامعه نمیره؟میدونه اونها شاید چیزی واسه پختن ندارن؟با این گرانی چرا این برنامه ها رو میسازند تا خون در دل بچه های بی پول کنند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اولا توهین نکن کور فهم خودتی دانشمند!!!!!
        می دونیم اينا همش مسخره بازي عرضه ندارن روي يه فيلم وقت بذارن و خرج كنن چرت و پرت درست ميكنن ما هم از بيكاري به زور نگاه ميكنيم

    • مریم

      نظری ندارم!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • علی

        دوست دارم

      • امیر

        عاشقتم

      • بدون نام

        afarine

      • Maryam Ronaldo

        in tan too kafan bia o nazar bede? melat langetan

      • بدون نام

        :))))

    • جیران

      بانظرماریاموافقم اگر متوانید برای ندارها شام بیارید تا به غذاهای بفرماییدشام حسرت نخورند

    • لیلا

      کلا که مسخره است،خب مثلاکه چی؟با اینکارا جیب خودشونو پرپول میکنن.ملت بیچاره هم که بس که دلیلی واسه خندیدن ندارن میرن سراغ این جور برنامه های مسخره.برین ازاونایی برنامه درست کنین که شام شب یه تیکه نون خالی تو سفره شون نیس.

    • علی

      توسفره مرغ هم دارن؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        :d

    • soli

      حالا خوبه کلی تو برنامه های طنز این بیچاره هارو مسخره میکنید.اونوقت خودتون از روی برنامه و فکر چندین نفر که ایده به خرج دادن کپی برداری میکنید؟؟؟

    • بدون نام

      این برنامه ها مختص خانوماس که پول شوهر یا باباشونو به باد بدن از نظرات هم معلومه

      پاسخ ها

      • .....

        in ja ghesmate nazarate na ghesmate kal kal dokhtar va pesar
        cheshmato va kon

    • ناشناس

      تو این برنامه فقط حرف میزنن اینقدر که فکرمیکنی میزگرد تشکیل دادن همش باهم کل میزنن

    • حمید

      به نظر من تقلید نیست میخواد چهره بدی که از ایرانی ها مثل دعوا. نمره کم دادن ها پشت سر هم حرف زدن ها و ... تو اون برنامه نشون دادن رو اصلاح کنه و بگه که ما بخاطر پول یا برنده شدن تو این برنامه شرکت نکردیم بخاطر دور هم بودن شاد بودن و یک شب هم در کنار هم بودن

      پاسخ ها

      • بهاره 2

        آره خداييش! اولين فكري هم كه به ذهن من رسيد همين بود . از اين نظر خوبه

      • Maryam Ronaldo

        bad shoma ino az koja fahmidin? lotfan rahnama ee konid aghaye ba hoooooosh

    • Tailor

      مهم نیست که تقلیده یا نه. میتونه برنامۀ آموزنده و سرگرم ننده ای باشه. هدف برنامۀ بفرمائید شام اینه که به مردم کشور (کشور مربوط به برنامه) یاد بده طرز صحیح مهمون نوازی رو. مثلاً میشه بجای عادات بدی چون غیبت کردن، بازی دسته جمعی کرد...و خیلی آموزشهای خوب دیگه. من برنامۀ آقایون رو دیدم و متأسفانه زیاد خوشم نیومد، چون استاندارد نبود. عصبانیت شدید سروش صحت از پسرش به خاطر گم شدن شیر، یا نشوندن پسربجه سر میز بزرگترها و دخالت دادنش تو بحثها و بیدار موندنش تا دیروقت...این برنامه باید در عین سرگرم کنندگی آموزنده هم باشه. و اگر کسی اونقدر درگیر شغلشه که نمیتونه مهمان پذیری رو به عهده بگیره، اصلاً چرا تو مسابقه شرکت می کنه؟ بفرمائید شام ایرانی به هیچ وجه استاندارد نیست.

    • arash

      kare ina hamishe taghlid boode mesle film kobra 0011 baba yekam khodetoon bashed.

    • بدون نام

      باید حد اکثر نوع آوری داشت البته به نظر من هیچ مشکلی نیست که واسه شادی و هیجان ... مردم جا مانده ایران هم از تجربیات دیگران استفاده کرد.اما اینو بدونین که بهتره از تلوزیون پخش بشه من هیچ موقع یا نخواستم یا نتونستم این سی دی ها رو تهیه کنم!بفکر همه باشید زیباست

    • نازنين

      عالي بود

      پاسخ ها

      • فرزاد

        نه بابا...............!!

      • بدون نام

        خيلي با حال بود من حواسم نبود منفي دادم بت

      • بدون نام

        no

      • Maryam Ronaldo

        daghighan chio migi?!

    • ناشناس

      اولا دست سازندگان درد نکنه ولی اگه می خوایم تقلید کنیم حداقل درست تقلید کنیم توی اون بفرمایید شام همه هرچی که می خوان می گن و می پوشن و در مورد قیمت هم واقعا قیمتش زیاده

    • رها

      به نظر من برنامه اموزنده و جذابي

    • بهراد

      بدنبود

    • خانوم گل

      توی تیتر پرده ی دوم باید بنویسید پنج شنبه شب....ولی شما نوشته اید جمعه شب....برای پرده سوم هم نوشته اید جمعه شب....حالا این جمعه شب دوتا میزبان داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • آذین

      خوبه حالا این شبکه های ماهواره ای یه چیزایی میزارین تا شماها ایده بگیرید

    • زهرا

      ای بابا چرا شما اینجوری میگین خب شما نبینین نخرین من که دیدم خیلی هم قشنگه پشیمونم نیستم.بیخودم سنگ اونوریارو به سینه نزنین اونابخوان خودشون زبون دارن میتونن از حق خودشون دفاع کنن

    • زهرا

      ای بابا چرا شما اینجوری میگین خب شما نبینین نخرین من که دیدم خیلی هم قشنگه پشیمونم نیستم.بیخودم سنگ اونوریارو به سینه نزنین اونابخوان خودشون زبون دارن میتونن از حق خودشون دفاع کنن

    • سارا5208

      ممنون,ولی وقتی بخوایم نگاش کنیم نمی خریم.دانلودش می کنیم.توروخدا راضی باشین...

      پاسخ ها

      • Maryam Ronaldo

        kole hafte ro mikihay bezari vase download nakone???!!!!! he

    • sajad68

      من با سارا موافقم،حالا از کجا دانلود کنیم سارا5208؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • امیرخان

      خودتون دارید میگید باید با غرب و غرب زدگی مبارزه شود!! خودتان هم که دارید ماشاالله هی دارید تقلید میکنید و هی جریان «کپی برابر اصل» را تکرار میکنید! چه تناقض جالبیه! گفتن و عمل نکردن! و البته یاد آور شوم که شما اینگونه برنامه های تلوزیونی را از کجا میبیند؟

    • shahin

      به نظر من ارزش دانلود کردن هم نداره.اگر یک قسمتش رو ببینید میفهمین چی میگم

    • فاطمه

      یعنی من عاشق ملت باحال ایروونم تمام کامنتا رو بخونین تا حس منو بفهمین.

    • قناری

      واااااای توروخدا یه ذره خودتون مختونو به کار بندازید یه ابتکاری!! یه ایده ای!! تقلید تقلید تقلید ....... اه ه ه ه ه ه ه

    • یاسی

      سواد سیاسی داشته باشین اینا رو نخرین

    • masoomeh

      به نظر من کار خیلی جالبیه چون باعث میشه مردم به شبکه های بیگانه توجه نکنن

    • معصوم

      بسیارایده جالبیه بخصوص اگه از تلویزیون پخش بشه دیگه مردم دنبال ماهواره نمیرن منمتشکرم از این ابتکار قشنگ تقلید خوب اشکالی نداره

      پاسخ ها

      • سونال

        معصوم جان عزیز دلم همش تقلیدی از کانال های ترکیه هستش بابا بفهمید

    • ریحان

      به نظر من کار خوبیه اما نباید تقلید میکردند کاش فراتر بود یا اول خود ایران میساخت درکل خوبه

    • ali

      good

      پاسخ ها

      • Maryam Ronaldo

        what??????

    • بهار

      اين تقليد تو خووون ايرانياس نه؟؟

      پاسخ ها

      • Maryam Ronaldo

        نه!!!

    • مجتبی

      واقعا که کارتون به جایی رسیذه که از دیگران تقلید میکنی این قدرم مسخرست که بعضی وقت ها میزاریمش نمیاد

    • نفیسه

      وای چقدر نظر خدای من!!!!!!!!!!!!!
      آقای بیرنگ به هدفش خودش رسیده
      چه تقلید باشه چه نو

    • رنگارنگ

      به نظر من اگه مردم ببینن از رویی چیزی تقلید شده بیشتر دنبال اصلیش میرن

    • سونال

      آسمان به زمین بیاد زمین به آسمون بره شما ایرانی جماعت تقلیدکارید واقعا به خدا

    • Roche

      به نظر من که کارش خیلی عالی بوده!!!
      اینکه از هنرمندا استفاده کرده!!!
      و ازین نظر ابتکاره ن تقلید:D

    • sara

      در این که برنامه تقلیدیه شکی نیست !!! اما برنامه مشابهاش ریل شو هستند . ادمای معمولی میان و حرفای خودشونو میزنن خوب یا بد ...... اما اقای بیرنگ برای کارش سناریو نوشته !!!!!! همه هنرپیشه و همه حرفای قبلا دیکته شده که این از برنامه اصلی کاملا دوره . این کار وقتی جالبه و ارزش خریدن داره که 4 تا ادم معمولی از هرچی میخوان توش حرف بزنن مثل شب نشینیهای معمول ما ایرانی ها ................ به نظرتون این ممکنه ؟؟؟

    • امیر عباس

      باسلام خدمت همه .این دست برنامه هاراتقلیدی نمیگویند .چون درسراسردنیا مشابه دارند پس بحث تقلید نیست هنراین قبیل کارها دربومی سازی اینهاست یعنی مطابق بافرهنگ وذائقه وخوشایند مردم هرکشور که فکر میکنم سازندگان این برنامه امتحان خودشان رادراین زمینه خوب پس داده اند

    • لیلا

      باسلام بااحترام به همه برنامه ی جالبی هست من با دخترم الهام نگاه میکنیم ودخترم خیلی بالذت بیشتری البته من به یاد جوانیهام می اندازه چون اون موقعها میهمانیها بیشتر بود رفت وامدها بیشتربود اما حالا افسوس همه گرفتارن برای همین یجور سرگرمی جالبیه

    • shiva

      همه چیو بیخیال بهاره رهنما رو بچسب چقدر نازه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        :l
        be in migan nazare por mohtava:d

    • سیبلاتنمک

      بفرمایید کوفت....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        =)))))

      • بدون نام

        ehtemalan esme barname taghlidi badishone:d

    • ستا

      هر کی هرچی میخواد بگه.من که خیلی دوست دارم اینم یه جورشه.چراکه نه.خوووووووووووووبه

    • بتی

      خیلی دوست داشتم این مسابقه رو ببینم اما بعد از خرید سی دی اول و دیدن مسابقه میزبانی خانم بهاره رهنما و صحبتهای بقیه دوستانم که بقیه قسمتهای این برنامه رو دیدن معلوم شد که این برنامه بیشتر برای نشون دادن امکانات زندگی هنرمندان هست و زیاد به مقوله آشپزی نپرداخته است .

    • بیرنگ

      هه هه هه هه
      واقعا که جای تشکرتونه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        =))))

    • amir

      من با همه ی شما موافقم

    • صبا

      برنامه جالبی بود

    • صبا2

      جالب نبود

    • RGH

      میشه خیلی کار های مثبت دیگه کرد به جای اینکه بفهمیم یه آدم مثل خودمون شام چی درست می کنه

      مثلا ما باید هممون یه پا کاردرست و داشمندو... ایرانی باشیم


      ممنونم

    • hiva

      فقط به نظر من یه مشکل هست... اونم اینه که اگه قراره زندگی واقعیشون باشه، پس جریان دیالوگاشون جیه دیگه؟؟؟ بعدم سری قبلشو که من دیدم به نظرم یه جورایی ساختگی بود...طبیعی نبود...تازه اگه جایزه به قول خودشون خیلی نفیسه جرا بازم باید بازیگرا و ورزشکارا بگیرن که همینجوری واسه خودشون حال می کنن؟ (می دونم استثناهایی هم هست اما اینا سراغ استثناها هم نمیرن)
      مشکل من اینه وگرنه با خود برنامه مشکلی ندارم...کارای آقای بیرنگ رو هم دوست داشتم!

    • بدون نام

      مسخره..................................

    • بدون نام

      Show Recent Messages (F3)

      میگن هر کس وسط سال آرزو کنه آرزوش برآورده میشه .... امروز 182 روزه که از سال 91 میگذره و 182 روز دیگه مونده (دقیقا وسط سال) یه آرزو کن و اینو برا اونایی که دوسشون داری بفرست که بدونن به یادشونی

      پاسخ ها

      • bita

        :l
        :l
        :l
        :l
        :l
        :l

    • مهناز

      من که اصلاً خوشم نیومد از تقلیدتون

    • مینا

      سلام چراشب چهارمش بیرون نمیادمگه نمیگی هفته ای است

    • نگین

      آقای بیرنگ گل کاشتی من عاشق شام ایرانیت شدم بازم بساز خیلی خوبه از بفرمایید شام ماهواره بهتره

    • بدون نام

      خیلی خیلی مصنوعی بود.... ای کاش طبیعی بود

    • الا

      خوبه

    • بدون نام

      به نظر من تقلب کردن.

    • فاطمه

      مر30

    • بدون نام

      اون ها خوردن ما نگاه كرديم **********

    • بدون نام

      پنجشنبه هااز min
      پخش میشه

    • نسرين

      از اقاى بيرنك واقعا بابت تهيه ى اين برنامه ممنونم واميد وارم كه باز هم بخش بشه

    • بدون نام

      اگه از تلویزیون پخش بشه خیلی بهتره
      چه معنی داره هی سی دی بخریم!

      پاسخ ها

      • دلب

        راست میگی

    • ateye

      خیر سرشون بفرماشام درست کردن مال طغرل بهتره چرت............................

    • ندا

      اگه میشه بازم درست کننین خیلیییییییییییییییییییییییییییییییی قشنگه

    • ریحانه

      لطفا با شبکه ای فیلم هماهنگ کنید دوباره این برنامه زیبا رو پخش کنید ممنون میشم اگ به نظرم احترام بزارید

    • نفیسه

      من نمیدونم ما ایرانیا از خودمون هنر نداریم؟خیلی بفرمایید شام قشنگه که کپیشو درست کردین؟با یذره خلاق باشین آبرومون رفته از بس هی تقلید تقلید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج