۴۷۲۱۸۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دفاع قالیباف از عملکرد شهرداری در واگذاری املاک

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون قالیباف از واگذاری املاک توسط شهرداری تهران دفاع کرد و این اقدام را براساس مصوبات شورای شهر دانست.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون قالیباف از واگذاری املاک توسط شهرداری تهران دفاع کرد و این اقدام را براساس مصوبات شورای شهر دانست.

صدیف بدری در گفت‌وگویی، گفت: در جلسه امروز کمیسیون که با حضور متقاضیان تحقیق و تفحص از شهرداری تهران برگزار شد پرسش‌هایی در سه محور املاک شهرداری، واگذاری املاک به شرکت های تعاونی و اشخاص حقیقی و حقوقی و تغییر کاربری زمین های شهرداری و پروژه های مشارکتی که در شهرداری تهران در جریان است با حضور شهردار و معاونان شهرداری تهران مطرح شد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس «سیاسی بودن» مسئله املاک واگذار شده توسط شهرداری تهران را از جمله دفاعیات قالیباف اعلام کرد و افزود: از نظر شهردار تهران مطرح شدن بحث املاک نجومی از ابتدا سیاسی بود. شهردار و معاونان شهردار تهران تاکید دارند آنچه که به صورت ملک در اختیار برخی تعاونی ها و اعضای آنان قرار گرفته مبتنی بر مصوبات و تایید شورای شهر تهران انجام گرفته است.

وی ادامه داد: مدیران شهرداری تهران بر طی شدن روال قانونی املاک واگذار شده به قیمت کارشناسی تاکید کرده و بیان داشتند که در واگذاری املاک شهرداری به تعاونی ها هیچ ضرری به منافع شهرداری و مردم شهر تهران وارد نکرده است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از ناتمام ماندن جلسه امروز متقاضیان تحقیق و تفحص و رسیدگی به تحقیق و تفحص در جلسه بعدی کمیسیون سخن گفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج