جاباما
۴۷۲۲۵۲
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

سفارت آمریکا در کویت تمام روادید را باطل کرد

سفارت آمریکا در کویت در اقدامی سیاسی و در راستای اجرای فرمان دونالد ترامپ تمامی روادید صادر شده برای اتباع هفت کشور را که پیش از ۲۷ ژانویه صادر شده است، باطل کرد .

خبرگزاری ایرنا: سفارت آمریکا در کویت در اقدامی سیاسی و در راستای اجرای فرمان دونالد ترامپ تمامی روادید صادر شده برای اتباع هفت کشور را که پیش از ۲۷ ژانویه صادر شده است، باطل کرد .

سفارت آمریکا در کویت با صدور بیانیه ای مدعی شده است که در راستای حمایت از امنیت ملی این کشور این اقدام را اتخاذ می کند و تا ۹۰ روز قانون ممنوعیت ورود اجرا می شود .

پیش از این دولت کویت اعلام کرده بود که پس از آغاز اجرای فرمان دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا درمورد ممنوعیت ورود اتباع هفت کشور به ایالات متحده با واشنگتن در این زمینه همکاری می کند.

رئیس جمهوری آمریکا به عنوان نخستین قدم ها در مسیر اصلاحات مهاجرتی به اقداماتی از قبیل افزودن ۵ هزار نیروی تازه به نیروهای مرزبانی و بالا بردن شمار ماموران انتظامی مهاجرت و مرزبانی آمریکا تا سطح سه برابر شمار موجود به منظور شناسایی، بازداشت و اخراج کسانی که بطور غیر قانونی وارد این کشور شده و وجودشان خطری برای امنیت این کشور محسوب می شود، اشاره کرد.

به موجب فرمان ترامپ ورود پناه جویان به مدت 120 روز به خاک آمریکا به حالت تعلیق درآمده و شهروندان کشورهای عراق، ایران، سودان، لیبی ،سوریه، سومالی و یمن نیز به مدت 90 روز از ورود به آمریکا منع شدند.

مقامات کاخ سفید دراین باره به خبرنگاران گفتند که اتباع این هفت کشور که دارای گرین کارت آمریکا هستند، برای ورود به آمریکا مورد به مورد بررسی می شوند و اگر آنها قصد سفر به خارج از آمریکا را دارند باید پیش ازآن که کشور را ترک کنند، با کنسول آمریکا چک کنند که قادر به بازگشت به آمریکا باشند.

فرمان دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا درمورد منع ورود اتباع هفت کشور مسلمان به خاک آمریکا تاکنون با اعتراض های گسترده جهانی روبه رو شده است.

بسیاری از شخصیت ها، سازمان ها و نهادهای بین المللی و حتی عموم مردم دنیا در شبکه های اجتماعی، این تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را نژاد پرستانه و غیرانسانی دانستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پارسا

      یعنی یارو رسما قاطی داره ها.

      همین تررر آمپ ومیگم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج