۴۷۲۲۹۵
۱۰۶ نظر
۵۰۰۳
۱۰۶ نظر
۵۰۰۳
پ

اخراج متجاوزان به توریست فرانسوی از ایران

متهمان پرونده توریست فرانسوی که پیش از این به اعدام محکوم شده بودند، با رضایت شاکی، از سوی هیئت قضات به حبس، شلاق و اخراج از کشور محکوم شدند.

روزنامه شرق: متهمان پرونده توریست فرانسوی که پیش از این به اعدام محکوم شده بودند، با رضایت شاکی، از سوی هیئت قضات به حبس، شلاق و اخراج از کشور محکوم شدند.
متهمان این پرونده که همگی افغانستانی هستند، یک سال قبل زن جوان فرانسوی را که به‌عنوان توریست وارد ایران شده بود، در اتاقکی مورد آزار و اذیت جنسی قرار دادند. این توریست جوان ۲۸ شهریور ۹۴ با مراجعه به مأموران کلانتری فرحزاد گفت: ۱۴ شهریور از طریق مرز زمینی ارمنستان وارد ایران شدم. روز گذشته در حال کوه‌نوردی در فرحزاد بودم که هم‌زمان با غروب، هوا توفانی شد.
درحالی‌که خسته شده بودم، در بین مسیر با چهار مرد روبه‌رو شدم و آنها برای استراحت من‌ را به باغی که در کوهپایه بود، دعوت کردند. من هم همراهشان به باغ رفتم، اما آنها من را مورد تعرض قرار دادند. به‌این‌ترتیب، با شروع تحقیقات پلیسی، دو نفر از متهمان به تجاوز دستگیر شدند، اما دو متهم دیگر از مرز تایباد گریختند. متهمان با حضور وکلایشان و وکیل‌مدافع دختر فرانسوی در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند.
متهمان در جلسه رسیدگی هر یک تعرض به زن فرانسوی را به گردن دیگری انداختند و حاضر به پذیرش اتهامشان نشدند.
با پایان جلسه رسیدگی، قضات، دو متهم اصلی را به اعدام محکوم کردند و متهم سوم نیز تبرئه و آزاد شد. درحالی‌که پرونده با اعتراض متهمان به حکم اعدام آماده ارسال به دیوان‌عالی کشور می‌شد، وکیل‌مدافع توریست فرانسوی که در جلسات دادگاه توضیح داده‌ بود به دلیل اینکه موکلش به‌شدت تحت‌تأثیر حادثه قرار گرفته،‌ دیگر در ایران نمانده و بعد از مطرح‌کردن شکایت و بیان جزئیات تصمیم گرفته به کشورش برگردد، به دادگاه مراجعه کرد و رضایت‌نامه کتبی موکلش را که مورد تأیید سفارت فرانسه هم قرار گرفته‌ بود، روی پرونده قرار داد و گفت با توجه به اینکه حکم اعدام برای متهمان صادر شده‌ است، موکلش تصمیم گرفته آنها را ببخشد و دیگر شکایتی ندارد.
هرچند متهمان به حکم صادره پیش از این اعتراض کرده و ادعا کرده بودند که تجاوز به عنفی در کار نبوده و شاکی خودش به این عمل رضایت داشته است، اما این رضایت‌نامه شاکی بود که مورد توجه قضات دیوان‌عالی کشور قرار گرفت و پرونده یک‌بار دیگر به جریان افتاد.
با توجه به اعلام گذشت و نقض حکم از سوی دیوان‌عالی کشور، هیئت قضات شعبه هشتم دادگاه کیفری یک‌بار دیگر متهمان را مورد محاکمه قرار دادند و با پایان رسیدگی، آنها را به یک‌سال حبس و صد ضربه شلاق و اخراج دائمی از خاک ایران محکوم کردند. پس از پایان جلسه، قاضی اصغرزاده، رئیس شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران، گفت: این جلسه به دلیل نقضی که دیوان‌عالی کشور به آن وارد کرده بود، برای تحقیق بیشتر بار دیگر مورد بررسی قرار گرفت.
اصغرزاده ادامه داد: با توجه به نظریه پزشکی‌قانونی مبنی‌بر وجود آثار آزار و اذیت، اظهارات شاکیه و اعلام گذشت از سوی او برای جلوگیری از اعدام، متهمان ردیف اول و دوم به صد ضربه شلاق و اخراج از کشور محکوم شدند و همچنین متهم ردیف سوم که بدون آگاهی کمک به فرار متهمان کرده بود، اما پس از اطلاع از ماجرا کمک مؤثری در دستگیری متهمان به پلیس کرد، به ٣٠٠‌ هزار تومان جریمه نقدی محکوم شد.
وی درباره اینکه چرا متهم ردیف سوم از اتهام تعرض تبرئه شد، گفت: او در ابتدا هم متهم به تجاوز نبود، هرچند در روزهای اول به اتهام تعرض بازداشت شده بود، اما شاکی در اظهارات خودش که با حضور نماینده سفارت فرانسه و یک مترجم بیان کرده بود عنوان کرد که متهم ردیف سوم در تجاوز نقشی نداشته و زمانی که زن فرانسوی را مستأصل دیده، به او کمک کرده تا از اتاقک خارج شود و بعد هم او را به جاده اصلی و به سمت مأموران کلانتری هدایت کرده است، بنابراین او اصلا نقشی در تجاوز نداشته. ضمنا متهم ردیف سوم نمی‌دانسته دوستانش قصد فرار دارند و به همین دلیل هم بعد از اینکه مسئله تجاوز روشن شد، او به پلیس کمک کرد تا متهمان بازداشت شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرد

      افغانیا ایران رو نابود کردن کاش میرفتن کشور خودشون* واقعن خسته کننده شدن اهههههههههههههههههههههههههههههههههههه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بعد هر رزو میان میگن چرا پسر نابالغ پرونده ستایش اعدام نمیشه

      • بدون نام

        مهاجرای غیر قانونی افغانی به میلیون رسیده پلیس مهاجرت و امنیت نمیخوان کاری کنند
        هنوز با پکیج پژو 405 12نفره وارد میشن

    • ستار

      همه ما ایرانیها جنایتی که در مورد ستایش اتفاق افتاده بود را محکوم کردیم، ولی مسئله ای که اینجا وجود داره، اینه که نباید خیانتها و ظلمهایی که بعضی از مردم افغانستان در حق ما انجام دادن فراموش بشه، تو هم این مورد، چه آبرویی از کشور ما بردن، حالا بیا بگو به خدا اینا افغان بودن. اگه قضیه بر عکس بود، ببین افغانها یه ایرانی را تو افغانستان نگه میداشتن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افغانی پررو شانس داره

    • بدون نام

      مگه تجاوز قابل بخششه؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر شاکی رضایت بده جنبۀ خصوصی جرم از بین میره و فقط جنبۀ عمومی جرم باقی میمونه

      • غــــــــــــز ل

        من به جای دادگاه بودم یه سزا هم برای نادرست گویشون می گذاشتم تا اینا بشن که پس از گناه بزر\شون نگن خود خانوم از این کار دلشاد !!!هم بوده این سزای بزرگی باید داشته باشه

    • بدون نام

      این حیوونایه آشغال باید در ملا عام اعدام میشدند.یک سال زندان!!! اونم تبدیل شد به اخراج از کشور؟! دو روز دیگه غیر قانونی دوباره میان ایران تازه دریده تر هم میشن.......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        البته حیوانات هرگز تجاوز نمی کنن.

    • بدون نام

      توریست فرانسوی با رضایت خودش اینکارو کرد!!! واقعا این حیوونا که حقشون سنگسار بود چه اعتماد به نفسی پیدا کردند. اینقدر توریست فرانسوی بدبخت شده!

    • بدون نام

      اون رضایت داد
      امنیت داخلی کشور چی میشود که ما باید شاهد دیدن همچین مواردی باشیم
      چرا باید برخی از اتباع افغانستان چنین کاری کنند و در نهایت اخراج و بعدا قاچاقی بیایند و همان کار را انجام دهند
      نباید بخشیده میشدند و حکم اجرا شود تا حداقل امنیت در ایران را حفظ کنند و کسی همچین کاری به ذهنش نرسد و مشخص اسیب دیده هم تا اخر عمر دچار عوارض روحی نشود

    • بهزاد

      توروخدا این ... از کشور اخراج کنید.خیری که از اینها نصیب ما میشه رو نمیخوایم.انقد این افغانهارو وارد کشور میکنید که فردا پس فردا ادعای استقلال میکنن و میگن تهران شهر ماست و ایرانیها باید از تهران خارج شن.الان اون زن فرانسوی از ایران نفرت داره با اینکه میدونه افغانها تجاوز کردن بهش.....

    • ترامپ

      این افغانیارو همرو بندازید بیرون .هم برای مردم ما مشکل درست می کنن هم آبروی ایران رو بردن .حالا یه پسری بنده خدا به دختر یکی از این حیوونا تجاوز کرده می خوان بکشنش. .اون رو هم باید آزاد کنن بره بیچاره. .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مثبت اشتباهی

      • بدون نام

        رفیق حالت خوبه؟!

    • بدون نام

      متهم ردیف سوم که کمک برای فرارتوریسته کرده چراجریمه باید پاداش دهندو وان دونفری که این کار کردن بایدسنگسارکرد نه یک سال حبس شاید زنه خودش راضی بوده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کلا فارسی نمی فهمی دیگه نه؟! تعریف آزار جنسی رو ببین.

    • بدون نام

      پس چرا متهم ردیف سوم بجای تشویق، جریمه شد؟ به چه جرمی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سوال خوبیه

    • بدون نام

      مگه نگفته متهم سوم از ماجرا خبر نداشته و آن خانم را از اتاق آزاد و راهنمایی کرده و با ماموران همکاری کرده؟ سیصد هزار تومان جریمه پس چیه؟

    • بدون نام

      فکر میکنید چند سال دیگه ایران میتونه کشور توریستی در حد ترکیه بشه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فعلا بزار افغانها رو بیرون کنیم کامل بعد صحبت می کنیم

    • زهرا

      بعد این خانمه که افغانیه تو استیج من و تو گریه می کنه که تو ایران با من رفتار بد نژادپرستانه شده! من از وقتی بچه بودم بیشتر جنایتها و تجاوزاتی که دور و برمون میشنیدیم آخرش معلوم میشد کار یه افغانی بوده. خوب خوباشون می مونن کابل به دردنخوراشون رو میفرستن ایران.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم . همش داره با گریه و مظلوم نمایی رای میخره . بابا گم بشن بیرون از ایران . اه .نمیخاییییییییم افغانی زوره؟

      • بدون نام

        کلا به درد بخور ندارن. برین سایتای خودشون ببینین. زنهاشون همه بیچاره شدن از دست مردهاشون. خود افغانها می خوان به هم فحش بدن می گن افغان به هم!!! کلا ما افغان تو ایران نمی خوایم.

    • بدون نام

      ببنید این افغانیها چه بیرحم ومتجاوز هستنند انها با عمل زشت وکثیف وجه این را لبسیار نا امن به تصویر میکشد وخاطره ای بد از سفر یک خارجی در ذهنش خواهد پاند وهمیشه برای دیگران هم خواهد گفت تورا خدا شما هم از ورود افغانها جلوگیری کنید بمانند در کشورشان همه جانشان رادوست دارند ولی اینها زن وفرزندانشان را ول میکنند ومیایند اینجا وبازار کار را هم برای مردان ایرانی تنگ میکند انها جرم کثیفی را مرتکب شده اند وفرارهم کرده اند به هر طرف نگاه میکنی افغانی ولی عمل زشت ان پسر در بوق وکرنا ومیده شده کار ان جوان هم حیوانی است واینجا هم خانواده ان دختر معصوم گناکار هستند اگر در کشور خودشان بودن شاید این اتفاق نمیا فتاد به هر حال باید دولت فکری برای ورود غیر قانونی انها بکند

    • ع احمدی

      کشور دوست و برادر افغانستان ... خخخخخخخخخ

    • ع احمدی

      برادران افغانی ...... خخخخخخخخخخخخخخ

    • مریم ب

      چند وقت دیگه با چندتا دیگه از هم وطناشون میچپن تو یه 405چیزی میان ایران!!!

    • بدون نام

      آخ از افغانیا متنفرم . بابا پاشین برین کشور خراب شده ی خودتون .آبرومونو بردین .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا موافقم! همه افغانهارو از ایران اخراج کنین و همه رو ممنوع الورود کنین. ما افغان نمی خوایم تو ایران. نکنین خود مردم بیرونشون می کنن.

    • طوطی

      تا کی این افاغنه میخوان باعث بی آبرویی و نابودی کشور ما بشن !!؟؟؟
      چرا کسی کاری نمیکنه ،والا اینا اینقدری که اینجا راحتن و خوش میگذرونن ،توکشور خودشون نیستن,
      ماهم که کاری از دستمون بر نمیاد,

    • بدون نام

      ...
      اینا باید اعدام شن

    • بدون نام

      تقصیر دولت ماست ایرانی از تمام جهات مغزهای متفکر دارد اما افسوس که این مغزها در کشورهای دیگر بکار گرفته میشود مگر ریس ناسا یک ایرانی نیست ولی در اینجا احساس نا امنی میکنند واز دانش وگاهی خود در کشوری که ازادی هست استفاده میکنند ولی ما چی هرچی عقب افتاده بیسواد را به کشور راه میدهیم بعد میگوییم چرا ترامپ این کار کرد با ایرانهای که انجا فرماندار دکتر وبهترین ونابغه ترین جوانهای ما در کشور بیگانه مقصر کیست که انها نمیایند و تکلونژیهای روز را حتی از مردم خوددریغ میکنند بخدا خانمی را میشناسم که در امر فییزوتراپی بهترین شده ولی از ترس نمیاید چرا باید بستری از وحشت ونا امنی درست شود اما دولت ما هرکه از راه میرسد میکویید بفرما این افغانها در بازار کار رخنه کرده اند در ساختمانی که همسرم مهندسی ان را به عهده دارد تمام افغانی وسر ساعت چهار هم ول میکنند بهترین لیاس را میپوشند وگوشی ایفون ان هم اخرین مدل بدست میگیرند میروند خوش گذرانی وکارفرما بخاطر منافع خودش از جوانهای ایرانی استفاده نمیکند این که نشد کشور داری بیرون کنید تا بروند از ترس جانشان تکان نمیخورند شما بیرون کنید ببنید چقدر از جوانهای ما جزب کار میشوند اخر انها چه سودی برای ما دارند این عمل کثیف انها ابروی ایران را هم برده واینجا را یک کشور نا امن میدانند

    • بدون نام

      پولها مع میکنند وقلمه میفرستن برای خانوادهایشان تازه به حریم زنان ما دیگران هم تجاوز میکنند ببنید هرکجا جرم وجنایت واعتیاد مواد مخدر دیده میشود یک طرف قضیه افغانی از نسل مغول هستند البته هستند در بین انها که در دانشگاه دری میخوانند حساب انها جداست باور کنید یک بار سوار مترو شدم چون پاهیم درد میکرد مجبور شدم از سمت اقایان بروم داشتم نگاه میکردم اکثر افغان وهمه سر در گوشی همراه اینج برایشان بهشت است

    • مهرداد

      افغانیها تا الان هزینه درمانشان تو ایران آزاد بود.الان مث ما ایرانیها دفترچه بیمه سلامت دارن. و 3 یا 6 درصد هزینه درمانشان خودشون پرداخت میکنن.مابقی از دولت و حق ما وشما به ایناپرداخت میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان شما یه روز جمعه برو تجریش !! بیش از ده هزار افغانی جلوی ورودی مترو واستادن با وقاحت تمام سد معبر و چشم چرونی و مزاحمت برای مردم ایجاد میکنند
        واقعا شرم آوره

    • الهه

      مردم تو کشورشون کسایی راجا میدن از کشورهای دیگه و میشن ی کشور توریستی ماهم هرچی افغانی هست باید بیاد اینجا ادم قحطیه

    • بدون نام

      برای همه نظرات متاسفم ودیگرهیچ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بشین بابا
        سه میلیون مفت خور وارد ایران شدید سرانه نان و حمل و نقل و شغل و درمان و آموزش و .... همرو گند زدید
        بلند شید برید دیگه خداروشکر جنگ کشورتون هم تموم شده دیگه
        نظر مردم با دولت درمورد افغانیها فرق میکنه
        زیاد خوش بحالتون نباشه

      • بدون نام

        باش! توی افغان معلومه انقد انصاف نداری که حق بدی به ایرانیهای شریف که فقط دارن جواب کارها و وحشی گریهای افغان رو می دن.

    • بدون نام

      نظراتتون واقعاترسناک وبیرحمانه ست هدایت ازجانب خداست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هدایت توی افغان از کیه؟؟؟ از رئیس طالبان؟

    • الهه

      یکی نیس این افغانیها را بیرون کنه برن تو کشور خراب شده شون همشون سرمایه دار و همشون شرکت دارند مغازه دارن خیلیهاشون باایرانیها ازدواج کردن که وقتی به بچه هاشون نگا میکنیم از ایرانیها خوشگلترن تو ایران سرمایه زدن کجا بهتر از اینجا واسشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بچه هاشون که همگی چشم بادومی اند.تا چند وقت دیگه مملکت میشه چین

    • بدون نام

      نمیدونم شماهاچه دشمنی باستایش مظلوم وازدست رفته دارین من نمیتونم باشماهابحث کنم ولی ازخدابترسید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افغان باید از خدا بترسه ... ببین حداقل که کجا داری دروغتو پخش می کنی ... تو صفحه ای که به یکی از ملیونها مورد جنایات افغان داره اشاره می کنه ...

    • بدون نام

      عجبا فقط افغان ها باعث شدن ایران ناامن بشه!!!!وبهش لقب بدن نه عزیزان عیب رو درخودتون جستجوکنید اگه افغان سرشون توگوشیه ازجیب وزحمت خودشونه نه ازجیب منوشما واقع بین باشید.برترین خواهش میکنم نظرمو درج کن ممنون میشم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی عده زیادی ار اتباع یه کشور جنگ زده که امکان آمورش کمترین چیزها رو هم نداشتند هجوم بیارن به یه کشور دیگه ، ناامنی و بی فرهنگی گسترش پیدا میکنه . اول از همه هم دودش تو چشم زنها میره. این بدیهیه

      • بدون نام

        شما واقع بین نیستی. روووشنفکرنمایی.افغانها باید برگردند کشور خودشون رو آباد کنند. والسلام

      • بدون نام

        وقتی افغانیی ادعای ایرانی بودن نکن!!!! مردم می فهمن و خدات بعدا سیخت می کنه ...

    • بدون نام

      بیمه ی افغان حق منوشمانیست سازمان بین الملل پرداخت میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتی اون دو میلیون افغانیی که قاچاقی تو تانکر گازوییل اومدن؟!!

      • بدون نام

        بیشتر افغانها در ایران غیرقانونی تشریف دارند.کم کم داریم میشیم افغانستان یا بهتره بگم مغولستان

      • بدون نام

        خواب دیدی خیره ... اینا از همه چیزه ما دارن می خورن، برا همینم هست نمی رن و باید بیرون شن

    • بینام

      کشور دوست وبرادر افغانستان **عجب تا کی باید این افغانهای کشور مارو به گند بکشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوبهاشون مستقیم میرن اروپا. درب و داغونهاشون رو ما باید تحمل کنیم

    • بدون نام

      افغانی ها باید برند کشور خودشون
      ما خودمون اینجا امکانات نداریم در کشور خودمون

    • بدون نام

      آبروی مارو بردند افغانی ها اعدامشون کنین بیچاره اون زن دیگه پاش تو ایران نمیزاره

    • مصطفی

      خیانت افغان ها به ایرانی ها
      1-اعتیاد
      2-تجاوز
      3-بیکار شدن جوان ایرانی
      4....

    • بدون نام

      خوبه افغانیا عضو اخبار داغم هستن . طرفدار هم ولایتیاشون .ایول

    • منوچهر

      جنایت افغانی ها خیلی بیشتراست.تاحالا دیدید جنایت یه افغانی رو تو اخبارنشون بده؟من که یادم نمیاد.برترین ها هم جنایت عده ای رو میگه!چون نمیخوادازطرف نهادهای مردمی یابرخی نهادهای دولتی فشاری براش وارد شود!

    • اکبر

      این افغانی های و از ایران بندازن بیرون

    • بدون نام

      والا خیلی رو میخواد تو یه کشور غریب باشی بعد اجازه هر کثافت کاری هم به خودت بدی حالا کدوم ایرانی مهاجر همچین جرات واجازه ای به خودش میده بعد میگن باهاشون مهربون باشید

    • بدون نام

      منی که دفاع کردم ازخیلی ایرانیا ایرانی ترم جناب بدون نام انسانیت روالگوی خودتون قراربدین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیچکس از هیچکس ایرانی تر نیست. مزخرف نگو

      • بدون نام

        انسانیت ایجاب می کنه که در مقابل حمله و خیانت و جنایت آدم ساکت نباشه و خلاصه از مرزهای کشورش دفاع کنه که فقط با اخراج افغان درست می شه

    • زلزله

      من نمیدونم چطور تونسته این اتفاق وحشتناکو ببخشه!

    • بدون نام

      کاربر15/23 از افغانی ها حمایت نکن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افغانه خودش بابا ... اینا یه روده راست ندارن

    • shohrehandy

      رییس جمهور فقط ترامپ اومد و گفت مشکل اقتصاد با تکیه بر نیروی امریکایی و اقتصاد ملی و داخلی و خارجیها و پناهنده ها رو بیرون کرد و اونوقت مسئولان بلند پایه کشورمون با وقاحت تمام میان و میگن 3 میلیون تبعه خارجی عموما افغانی تو کشور ما دارن درس و کار و ازدواج میکنن و جوونای ایرانی روز بروز بیکارتر افسرده تر و تعداد مجردا و افزایش سن ازدواج و.... معلوم نیست به چه قیمتی میخوان تو منطقه محبوب و طرفدار جمع کنن که نه میتونن این کارو بکنن و نه به فکر رفاه و حل مشکلات مردمن فقط خدا به دادمون برسه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیرونشون می کنیم ...

    • تنهادرشهر غریب

      یکی از زن های کوچمون چند سال پیش بایه افغانی رفیق شد واز شوهرش طلاق گرفت چون فکرمیکرد افغانیه فرشتست بااینکه شوهوخودش خدایش خوب بود ولی بی پول بود الان افغانیه روزگارزنه روسیاه کرده

    • بدون نام

      هر جنایت تو ایران یه افغانی پشت قضیه هستش

    • بدون نام

      وبازهم افغانی ها !

    • علی

      سلام بدتر از افغانی تا الان ندیدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همچنین ...

    • بدون نام

      اون زن فرانسوی چه خاطره ی بدی از سفر به ایران پیدا کرد

    • ایرانی

      این قد راحت از سر تقصیر اینها گذشتن فردا قاچاقی وارد کشور مشه با زن ایرانی این کار میکنه

    • راش

      سه تا کمنت دادم یکی شون هم نشر نشد کاش ی صدای مخالف رو هم نشر میکردین واسه مجله خودتون بده کلی وقت تون رو میزارید مینویسید ولی تاب حقیقت یا نقد رو ندارید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله چون اینجا برای ایرانیهاست نه توی افغان که ظاهرا از سه تا متجاوز جنسی خواستی دفاع کنی

    • بدون نام

      شهر مشهد که پر شده از افغانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بندازینشون بیرون. زندگی رو براشون سخت کنین. ما نونوای محلمون حتی نون به افغان نمی فروشه چون یکی از اقوامش مورد حمله یه افغان بوده.

    • بدون نام

      اقابهزاد سلام بازم شروع شداین دختر فرانسوی خودش
      مقصره اخه کدام زن یادخترایرانی دران وقت به یه تعداد
      گرگ های گرسنه اعتماد می کردحداقل به منزل یکی از
      اهالی می رفت بعدش خودش رضایت داده البته بااخراج
      افغانستانی هاموافقم.

    • بدون نام

      اون کاربری که نوشته برای همه ی نظرات متاسفم و دیگر هیچ ، افغانی هستی اره ؟اگر افغانی هستی باید برای خودت متاسف باشی نه نظرات .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره داش/خواهر ... صد در صد افغانه .. اینا همه جا آنلاین به دروغ می گن ایرانییم که بتونن شعار بدن ولی خودشونم توی سایتهای خودشون می گن از افغان متنفریم و خود کلمه افغانی تو کشورشون به فحشه ...

    • بدون نام

      شماها یه مشت ایرانی گدا گشنه اید که نون خوردن ندارید و فکر میکنید افغانی اومده شما گشنه موندین. شما گدا گدولید غربتیها....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ... چی می گی اصلا؟؟؟؟ کشور خودمونه هر کاری دلمون بخواد با افغان چشم سفید جانی می کنیم!!! خاک خودمونه توی افغان بیخود کردی نظر می دی که باید توش باشی یا نه ... تصمیمش با مائه که مام همه افغانارو تا ته بیرون می کنیم. حالا ببین ...

    • مهدی ج

      اگه دونفر ایرانی هم تو خراب شده افغانستان این کارو میکردند دولت افغانستان اینطوری رفتار میکرد؟یا مثل 3شهروند ایرانی که در عربستان ازشون تریاک گرفته بودن گردن میزدن؟افغانی ها توایران مار خوردن و اژدها شدن

    • بدون نام

      بدون نام۱۲۳۰فکرمی کنی نظرتو وامثال تو ارزش داره
      خیر.نظرات شماها نژادپرستانه است ایاایران را با
      ترامپ فاسدمقایسه می کنید.هرکس بی جهت گیربده
      به ماخداخواروذلیلش می کنه شک نکن.

    • بدون نام

      بینام ۱۲/۳۰نظرتو هم بی ارزش ونژادپرستانه
      است.میشه خجالت بکشید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نیست و خجالتو توی افغان باید بکشی و فردام دست زن و بچه تو بگیر پاشو برو افغانستون دیگه هم برنگرد ایران وگرنه خودت می دونی ..

    • بدون نام

      بابا مشخصه خارجیه رضایت داشته،خدا بده شانس خوشبحالشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نداشته ... رو هوا نباش ... اینا به زنای خودشونم رحم ندارن بعد فکر کردی به ایرانی و خارجی دارن ...؟

    • بدون نام

      واقعا چرا اینقد از افغانی ها دفاع میکنید ؟؟ مگه یک افغانی واسه کار نمی یاد ایران . پس حق این کارهای شرم آور رو نداره . چطوری به خودشون اجازه دادن همچین کاری رو بکنن. اگه می یاد ایران کار کنه سرشو بندازه پایین کارشو بکنه .

    • میلاد

      همشون رو یا بندازید بیرون یا بفرستید سوریه.

    • بدون نام

      افغانی 19/18دقیقه که پشت سر هم اینجا کامنت گذاشتید گدا شما هستیدکه ماهی 400تومان حقوق ازطرف کارفرمایان وکارخانه دارها تن به ذلت میدهید وبیشترتون هم خلاف کارتشریف دارید وسوغات کشورتون هم تریاک است ما بی عرضه وخیانت کارهستیم

    • بدون نام

      ۱۲/۳۰من گفتم برای همه نظرات متاسفم وبخداقسم ایرانی هستم مطمئن باش من ازظلم دفاع نمیکنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        صد در صد افغانی ... خدا ازت نگذره که دروغ می گی و از ظلم دفاع می کنی ...

    • بدون نام

      اون زن فرانسوی چه خاطره ی بدی از سفر به ایران پیدا کرده!!!
      چقدر آبروی مملکت میره...

    • یاسین

      همه افغانیا رو از مملکت بندازن بیرون هرچی تجاوز و دزدی و ... تو کشور اتفاق میفته توسط ایناس

    • بدون نام

      واقعا براتون متاسفم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من برا تو و تمام افغانها متاسفم

    • بدون نام

      افغانهارو تا دونه آخر بیرون کنید. می دونستین خود کلمه افغان توی افغانستان فحشه؟! می دونستین اینا دخترا و زنان خودشون هم بیچاره کردن طوریکه دختر افغان زنده زنده خودشون می سوزونه که به ازدواج اجباری با مرد افغان تن نده؟! زیر سایتهای فارسی رو دیدین که چطور نشون دادن بزرگترین دشمن ایرانن افغانها؟! می دونستین تمام اینهایی که میبینین گفتن ایرانییم ولی از افغان طرفداری می کنن افغانن و طبق معمول دروغگویی می کنن؟! می دونستین افغان ها هزارتا هزارتا از اروپا اخراج می شن هر سال چون اروپاییها جنس اینارو شناختن؟! می دونستین بیشتر جنایات توی کمپهای مهاجرتی توسط افغانهاست؟! می دونستین افغان تجاوز جنسی رو افتخار می دونن؟!صد در صد خواستار اخراج کامل افغانها از ایرانیم شامل بچه های دورگه شون که حاصل تجاوز به دختران ایرانن. بعد هم کاملا ممنوع الورودشون کنید. ما در ایران افغان نمی خوایم. ثابت کردن برخلاف تابعیتهای دیگه لیاقت مهمان نوازی و رحم ما رو نداشتن و ندارن. همون مثل گذشته خوب بود که اصلا راهشون نمی دادن. اگه انقدر راست می گن برن افغانستانو بسازن همون تو هم بمونن. به امید ایرانی بدون افغان.

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه کسایی رو که راه رو برای ورود افغان ها به ایران باز گذاشتن ؛این افغانیای بی غیرت که عرضه دفاع از کشورشون و ندارن و پا به فرار گذاشتن اومدن به ایران ؛کارگرای ایرانی و بیکار کردن ؛برید ....کشورتون و اباد کنید...؛ایکاش شهدای هشت سال دفاع مقدس مارو الگو قرار میدادید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج