۴۷۲۳۵۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

جزئیات گوشی موتورولا موتو G۵ منتشر شد

پس از این که گوشی موتو جی ۴ در سال گذشته منتشر شد، موتورولا و موتورولا حالا قصد دارند که نسل بعدی این سری از گوشی با نام جی ۵ را روانه بازار کنند.

وب سایت کلیک: پس از این که گوشی موتو جی ۴ در سال گذشته منتشر شد، موتورولا و موتورولا حالا قصد دارند که نسل بعدی این سری از گوشی با نام جی ۵ را روانه بازار کنند.
جزئیات گوشی موتورولا موتو G5 منتشر شد

پیش از این تصاویری را که به گوشی موتو جی ۵ پلاس نسبت داده می شد دیدیم، و حالا اطلاعاتی داریم که احتمالا مربوط به یک موتو جی ۵ معمولی، یا شاید یک موتو جی ۵ پلی باشد.

وب سایت برزیلی Tecnoblog نام یک "موتو G۵ XT۱۶۷۲" را در کنار برخی از مشخصات کلیدی آن در پایگاه یک خرده فروش عمده، در لیست اطلاعاتی خود پیدا کرد.

در حالی که G۵ پلاس ظاهرا دارای یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p و پردازنده اسنپ دراگون ۶۲۵ است، موتو G۵ XT۱۶۷۲ کوچک تر است و قدرت کمتری دارد و شامل یک صفحه نمایش ۵ اینچی ۱۰۸۰p و یک پردازنده اسنپ دراگون ۴۳۰ می باشد. این گوشی دارای سیستم عامل اندروید ۷٫۰ نوقا می باشد و دارای ویژگی های LTE و ۲ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا و یک باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعت است. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی هم به عنوان دوربین اصلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی برای جی ۵ در نظر گرفته شده است.

متاسفانه، هیچ تصویری از موتو جی ۵ پنج اینچی در دسترس نیست اما ما فرض می کنیم که بسیار شبیه به موتو G۵ پلاس است. موتو جی ۵ ممکن است در مارس منتشر شود، و ما انتظار داریم که لنوو و موتورولا آن را در آینده ای نزدیک رسما معرفی کنند.

این که موتورولا و لنوو یک مدل جدید از سری گوشی های جی خود را روانه بازار می کنند، نشان دهنده آن است که آن ها از عملکرد و فروش سری قبلی این گوشی راضیت داشتند. این دو شرکت مسلما امیدوارند که تجربه گذشته خود را تکرار کنند و بتوانند هم چنان در بازار حضوری قدرتمند داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج