۴۷۲۳۵۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مانیتورهای LG هم درگیر حاشیه شده اند

همزمان با معرفی MacBook Pro های ۲۰۱۶ از سوی اپل، شرکت کره ای LG نیز دو مانیتور سازگار و خاص را هدف اتصال به این نوت بوک ها پرده برداری کرد.

مجله سخت افزار: همزمان با معرفی MacBook Pro های ۲۰۱۶ از سوی اپل، شرکت کره ای LG نیز دو مانیتور سازگار و خاص را هدف اتصال به این نوت بوک ها پرده برداری کرد. مانیتور ۲۷ اینچی از دقت ۵K برخوردار بوده و یک پنل IPS آن را همراهی می کند.
مانیتورهای LG هم درگیر حاشیه شده اند
این نمایشگر با هدف کمک به دید بهتر طراحان، عکاسان و گرافیست ها بهینه شده است که در کنار مک بوک پروهای 2016 قابل استفاده است. 2880×5120 پیکسل با فاصله ی 218 پیکسل در هر اینچ، وضوحی کم نظیر را به وجود خواهد آورد!
این مانیتور گستره ی رنگ P3 را تا 99% پوشش می دهد. این محصول که نخستین نمایشگر 5K جهان با قابلیت Thunderbolt 3 است، از اینترفیس یاد شده برای اتصال به مک بوک پرو ها استفاده می کند. دومین مانیتور، یک از یک نمایشگر 21.5 اینچی بهره می برد که به طور دقیق 2304×4096 پیکسل را با فاصله 219 پیکسل در هر اینچ ارائه می دهد.
جالب است بدانید که این مانیتورها ضمن سازگاری با سیستم عامل MacOS 10.12 و پس از آن، می توانند تماما از طریق آن کنترل و مدیریت شوند. تمامی تنظیمات این مانیتورها بدین ترتیب در سیستم عامل در دسترس بوده و حتی می توان در نرم افزارهای گرافیکی نیز برای آنها پروفایل مجزا تعریف نمود. نسخه 21.5 اینچی نیز ضمن استفاده از پنل IPS می تواند گستره P3 را تا 99% تحت پوشش قرار داده و علاوه بر آن دارای وب کم، اسپیکرهای استریو و امکان برقراری مکالمات تصویری است. این نمایشگرها می توانند به صورت یکپارچه و یا مانیتور دوم در کنار مک بوک ها مورد استفاده قرار گیرند.
مانیتورهای LG هم درگیر حاشیه شده اند

و باز هم نقص فنی!

خریداران مانیتورهای ۵K شرکت LG در پی مشاهده یک نقص فنی اعلام کرده اند در حین استفاده شاهد مشکلاتی مانند اعوجاج هستند. این مانیتور ها که در کنار کامپیوتر های MacBook Pro و به وسیله رابط Thunderbolt ۳ مورد استفاده قرار می گیرند، یک نقطه ضعف بزرگ را به همراه دارند؛ وجود مشکل اعوجاج به دلیل امواج روترهای Wi-Fi است و تنها راه حل فاصله گرفتن مانیتور LG از آنها است.
اما علت این مشکل در چیست؟ متاسفانه مانیتور مورد بحث فاقد محافظ EMI است و امواج روترها در فرکانس هایی مانند ۲.۴ و ۵.۰ گیگاهرتز بر روی آن تاثیرات منفی خواهند گذاشت. در حال حاضر تنها گزینه برای فرار از این مسئله فاصله گرفتن حداقل دو متری روترها از مانیتور LG است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج