۴۷۲۴۸۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

طنز؛ از مصاحبه با خاله ایوانكا تا پست جدید فیسبوك خاوری!

براساس جدیدترین قانونی كه دونالد ترامپ وضع كرد، استفاده از شكنجه در مهدكودك‌های آمریكا آزاد شد! براساس این قانون، ترامپ دست مربیان مهد كودك آمریكا را برای شكنجه كودكانی كه دستشویی شماره یك و دوی خود را جابه‌جا اعلام می‌‌كنند،

علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

براساس جدیدترین قانونی كه دونالد ترامپ وضع كرد، استفاده از شكنجه در مهدكودك‌های آمریكا آزاد شد! براساس این قانون، ترامپ دست مربیان مهد كودك آمریكا را برای شكنجه كودكانی كه دستشویی شماره یك و دوی خود را جابه‌جا اعلام می‌‌كنند، سبزیجات پخته دوست ندارند یا اسباب‌بازی‌شان را در اختیار بقیه بچه‌ها قرار نمی‌‌دهند باز گذاشته است! خاله ایوانكا، از مربیان مهد كودك نیویورك، در گفت‌وگو با خبرنگار ما از این قانون استقبال كرد و گفت: «به هر حال بهتر است قبل از این كه این كودكان با چهره خشن اجتماع روبه‌رو شوند، ما خودمان آن را نشان‌شان دهیم! ولی با این وجود، بچه‌های ما شاد هستند و هر روز ترانه: شب‌ها كه ما می‌‌خوابیم/ عمو ترامپ بیداره/ ما خواب خوش می‌‌بینیم/ اون دنبال قانون جدیده! را می‌خوانند!»

محمود خاوری در صفحه فیسبوك خود، از درسی كه به نوه‌اش داده بود این طور نوشت: «هفته قبل نوه‌ام كه برای خودش مردی شده رفت سر كار. وقتی غروب به خانه برگشت، به او گفتم: خسته نباشی آقا جون... پولی كه امروز از كارت به دست آوردی رو بده ببینم. او چند اسكناس مچاله شده را به من داد و من بی درنگ آن‌ها را در آتش شومینه انداختم. نوه‌ام تلاش كرد پول‌ها را از آتش درآورد و دستش به خاطر تلاشش، سوخت... چند روز دیگر هم همین برنامه را پیاده كردم و او مرتب برای درآوردن پول‌هایش از آتش، دستش را می‌‌سوزاند تا دیشب كه وقتی پول‌هایش را در آتش ریختم، هیچ عكس‌العملی نشان نداد و گفت: باز هم اسكناس بدم بریزی تو شومینه، آتیش بیشتر بشه؟
هواشناسی اعلام كرده، امشب هوا خیلی سرده‌ها! من او را بغل كردم و بوسیدم و گفتم: تازه شدی مثل خودم... چند روز گذشته، خر مغزت را گاز گرفته بود و می‌رفتی واقعا كار می‌كردی و پول در می‌آوردی، ولی امروز با این اختلاسی كه كردی و پولی كه از حساب‌های دیگران بیرون كشیدی، رو سفیدم كردی! در ضمن پولت رو هم بذار جیبت... هنوز از اختلاس چهل و خرده‌ای سال قبل، این قدر برام مونده كه واسه آتیش شومینه‌ام، محتاج اختلاس نوه‌ام نباشم!»

فروش بسته‌های اینترنتی، از این پس ممنوع می‌‌باشد! رییس شورای كنترل سرعت اینترنت، در گفت‌وگویی اعلام كرد از بس در این سال‌ها مردم از سرعت پایینِ بسته‌های اینترنتی شاكی بودند، از این به بعد اپراتورهای مربوطه به جای بسته اینترنتی كه اصلا داخلش معلوم نیست، ملزم به فروش «بازهای اینترنتی!» شدند كه در بدو فروش، محتویاتِ داخلش معلوم باشد و مصرف كننده بتواند ببیند در بسته‌ای كه خریده، چقدر اینترنت است و چقدر مثل بسته‌های چیپس و پفك، هوا موجود است!

رقابت‌های وزنه‌برداری، كشتی و خوانندگی، وی‍ژه انتخابی كاندیداتوری شورای شهر تهران از یك ماه دیگر آغاز می‌‌شود! در این رقابت‌ها كه با همكاری وزارت ورزش و شهرداری تهران برگزار می‌شود، كسانی كه ادعای مدیریت كلان شهری دارند، در صورت كسب ركوردهای لازم در یكی از رشته‌های ورزشی یا شاخه‌های هنری می‌توانند برای انتخابات آینده این شورا كاندید شوند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج