۴۷۲۵۴
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

هتل هایی که از اول هتل نبودند! +عکس

در اینجا می خواهیم هتل هایی معرفی کنیم که با بقیه فرق دارند. هتل هایی که از ابتدا هتل نبوده اند. به طور مثال، هتل کاستا وردا که ابتدا یک هواپیمای فعال در خط هوایی آفریقا و کلمبیا بوده و اکنون به هتل دو اتاقه تبدیل شده است.

هتل هایی که از اول هتل نبودند! +عکس

برترین ها: در دنیا هتل های متنوعی وجود دارد. هتل هایی که بسیار شیک و مجلل هستند و امکانات آنها فقط برای ثروتمندان دنیا قابل استفاده است، یا هتل های عجیب که روی درخت، زیر زمین و داخل یخ ساخته شده اند. اما در اینجا می خواهیم هتل هایی معرفی کنیم که با بقیه فرق دارند. هتل هایی که از ابتدا هتل نبوده اند. به طور مثال، هتل کاستا وردا که ابتدا یک هواپیمای فعال در خط هوایی آفریقا و کلمبیا بوده و اکنون به هتل دو اتاقه تبدیل شده است.

هتل هایی که از اول هتل نبودند! +عکس

۱. هتل کاستا وردا

هویت پیشین: بدنه هواپیمای بوئینگ ۷۲۷ متعلق به سال ۱۹۶۵ میلادی

مکان: پارک ملی مانوئل آنتونیو - کاستا ریکا

قیمت هرشب در روزهای تعطیل: ۵۰۰ دلار آمریکا

این هتل که در واقع یک بدنه هواپیما است همچون خانه شخصیت های داستان سریال آمریکایی لاست است که در جنگل گیر افتاده بودند. این هواپیما پیش از اینکه هتل شود در خط هوایی آفریقای جنوبی و کلمبیا پرواز داشته است. اما اکنون به یک هتل دو اتاق خوابه با دو حمام به نام کاستا وردا تبدیل شده است. این هواپیما در فاصله ۱۵.۵ متری از زمین قرار دارد و با ایستادن روی بال های آن می توان منظره زیبای پارک و اقیانوس را تماشا کرد.

رستورانی به نام اِل آویون نیز در صخره های نزدیک این هتل وجود دارند که آن نیز از بدنه هواپیما است.



هتل هایی که از اول هتل نبودند! +عکس

۲. هتل آرنا

هویت پیشین: آسایشگاه

مکان: آمستردام

قیمت هرشب در روزهای تعطیل برای دونفر: ۲۶۸ دلار آمریکا

برخلاف نام این هتل، پیش از اینکه هتل شود، آمفی تئاتر (آرنا) نبوده است. این ساختمان ابتدا مرکز سنت الیزابت برای زنان معلول بود که در سال ۱۸۸۹ میلادی گشایش یافت. در طول جنگ جهانی دوم، ساختمان به پناهگاهی برای پناهنده های بلژیکی تبدیل شد.

در سال ۱۹۶۹ میلادی، این مکان به یک بیمارستان کوچک تبدیل شد. در سال ۱۹۸۲ میلادی این مکان به خوابگاه جوانان تبدیل شد و افرادی همچون ایگی پاپ (آهنگساز) و اوآسیس در این خوابگاه اقامت داشتند. در سال ۲۰۰۲ میلادی پس از بازسازی های مکرر، این ساختمان به هتل آرنا تبدیل شد. این هتل شامل ورزشگاه، کافه و رستوران در محوطه ساختمان است.


هتل هایی که از اول هتل نبودند! +عکس


3. هتل چهارفصل قصر گرشام

هویت پیشین: دفتر مرکزی بیمه عمر گرشام

مکان: بوداپست

قیمت هرشب در روزهای تعطیل برای دونفر: حدودا از 366 دلار آمریکا

مراحل ساخت این ساختمان باشکوه که همچون آثار هنری نوین است در سال 1906 میلادی پایان یافته است. این ساختمان ابتدا برای توماس گرشام به منظور دفتر مرکزی بیمه عمر گرشام ساخته شد. در طول جنگ جهانی دوم، ساختمان به محل زندگی سربازان روسی تبدیل شد و در طول دوره حکومت کمونیست ها به آپارتمان مسکونی تبدیل شد. سال ها پس از این ویرانی ها، این هتل مورد ترمیم و بازسازی قرار گرفت و ویژگی های اصلی و بارز آن همچون مجسمه ها، گنبدهای شیشه ای، موزائیک ها، پنجره های سربی، آهن چکش کاری شده و دروازه های طاووس مانند آن بازگردانی شدند. این هتل 179 اتاق دارد و 51 اتاق آن چشم اندازی به دانوب دارند. از دیگر امکانات آن باید به اسپا، بوتیک، رستوران و استراحتگاه های مجلل اشاره کرد.


هتل هایی که از اول هتل نبودند! +عکس

۴. کوئینتا رییِل زاکاتکاس

هویت پیشین: محوطه گاوبازی

مکان: زاکاتکاس، مکزیک

قیمت هرشب در روزهای تعطیل برای دونفر: ۱۱۱ دلار آمریکا

کوئینتا رییِل در جایگاه تماشاچیان بازیابی شده محوطه گاوبازی سان پدرو از قرن ۱۹ میلادی ساخته شده است. آخرین استفاده از این محوطه به عنوان محوطه گاوبازی به سال ۱۹۷۵ میلادی باز می گردد. این محوطه در حال حاضر سنگفرش شده است و اتاق های آن به فضایی زیبا با فواره دید دارند.


هتل هایی که از اول هتل نبودند! +عکس

۵. نیمرانا

هویت پیشین: قصر قلعه ای

مکان: راجاستان، هند

قیمت هرشب در روزهای تعطیل برای دونفر: حدود ۱۶۹ دلار آمریکا

قصر قلعه ای نیمرانا در سال ۱۴۶۴ میلادی برای اعضای خانواده سلطنتیPrithviraj Chauhan سوم ساخته شده است. پس از اینکه در سا ل ۱۹۴۷ میلادی راجا راجیندر سینگ از نیمرانا نقل مکان کرد، این قصر به مدت ۴۰ سال بلااستفاده ماند تا اینکه در سال ۱۹۸۶ میلادی بازسازی آن آغاز شد. این هتل در سال ۱۹۹۱ میلادی با ۷ ساختمان جانبی باز شد. این هتل اتاق های متنوعی، از طرح شیوا مانند سبز رنگ گرفته تا مستعمرات فرانسوی دارد. این هتل، باغ های معلق و اسپای آيور ودا (طب‌ سنتى‌ هند مشتمل‌ بر داروهاى گياهى‌ و روغن‌هاى ماليدنى‌ و غيره‌) نیز دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم سراوانی

      ظاهرشون خوبه ولی من در اکثر اینا اقامت داشتم کیفت سرویس دهیشون خوب نیست

    • بهزاد انصاری

      با سلام
      مطلبی در خصوص {هتلهایی که از اول هتل نبودند } را خواندم وحیفم امد به جمع اورنده مطلب تذکر ندهم که در صدر اینگونه هتلها *هتل عباسی اصفهان* در دنیا بینظیر است کما اینکه از نظر ارزش مادی هیچ قیمتی بر ان نتوانستند متصور باشند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج