۴۷۲۷۴۳
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

رزیدنت اویل ۷ در کمتر از یک هفته کرک شد

شرکت‌های بازی‌سازی که تصور می‌کردند می‌توانند با قفل «دنوو» (Denuvo) مانع از کرک شدن بازی‌های خود و دزدی غیرقانونی آن‌ها شوند، باید فکر برنامه‌ی دیگری باشند.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: شرکت‌های بازی‌سازی که تصور می‌کردند می‌توانند با قفل «دنوو» (Denuvo) مانع از کرک شدن بازی‌های خود و دزدی غیرقانونی آن‌ها شوند، باید فکر برنامه‌ی دیگری باشند.
رزیدنت اویل 7 در کمتر از یک هفته کرک شد
قسمت هفتم از مجموعه بازی‌های رزیدنت اویل یک هفته است و عرضه شده و نسخه‌ی کامپیوتر این بازی، از قفل دنوو استفاده می‌کند؛ قفلی که گفته می‌شود باز کردن آن، بسیار سخت است. رزیدنت اویل ۷ پنج روز پس از عرضه‌اش کرک شده است.

آخرین باری که شکسته شدن قفل یک بازی بسیار سر و صدا به پا کرد، به کرک شدن بازی Rise of the Tomb Raider باز می‌گردد. «توماس گوبل»، مدیر فروش شرکت دنوو، در آن زمان درباره‌ی کرک شدن Rise of the Tomb Raider گفته بود: "ما محصول خود را به عنوان قفلی که کرک شدن آن سخت است ارایه می‌دهیم، نه قفلی که کرک نمی‌شود. این موضوع مهم است که فروش ابتدایی بازی‌ها تضمین شود."

مدیر فروش دنوو به موضوع خوبی اشاره کرده است؛ اگر بتوانید فروش بازی خودتان در ابتدای عرضه‌اش، که تقاضا برای بازی بسیار زیاد است، تضمین کنید، مانع از ضرر زیادی شده‌اید.

رزیدنت اویل 7 در کمتر از یک هفته کرک شد

به نظر می‌رسد که دنوو هم دیگر نمی‌تواند مانع دزدی بازی‌ها شود. گزارش شده است که این قفل، محدودیت‌هایی را روی بازی اعمال می‌کند که نه تنها به هنگام نصب بازی‌ها مشکل‌آفرین می‌شوند، بلکه روی عملکرد بازی هم تاثیر می‌گذارند.

پس از کرک شدن Rise of the Tomb Raider، بازی‌های بزرگ دیگری هم مثل Doom، Inside یا Watch Dogs ۲ هم که از قفل دنوو استفاده می‌کردند، یکی پس از دیگری کرک شدند. به نظر شما بهتر است که شرکت‌های بازی‌سازی بی‌خیال استفاده از دنوو شوند؟

رزیدنت اویل ۷ روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج