۴۷۲۸۲۰
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

تردد در گردنه حیران آستارا مختل شد

بارش سنگین برف همراه با کولاک در محور کوهستانی گردنه حیران شهرستان مرزی آستارا، موجب مختل شدن و کندی تردد خودروها در این راه ارتباطی پرتردد شده است.

خبرگزاری مهر: به دنبال تغییرات جوی و نفوذ سامانه پرفشار سرد و بارش زا به سواحل جنوبی دریای خزر از سه شنبه شب و وجود امواج ناپایدار در سطوح فوقانی جو، بارش برف از اواخر سه شنبه شب در ارتفاعات کوهستانی غرب گیلان به ویژه محور ارتباطی گردنه حیران شهرستان آستارا آغاز شده و همچنان ادامه دارد و ترددخودروها تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

بارش برف نیز در تمامی مناطق گردنه حیران در محور آستارا به اردبیل و نیز راه های روستایی مناطق کوهستانی این محور ادامه دارد و سطح این جاده را لغزنده کرده است.

با وجود بارش سنگین برف در محور کوهستانی حیران، تردد در این محور با کندی جریان دارد و راهدار خانه مستقر در این مسیر مشغول برف روبی و نمک پاشی جاده های این مسیر پرتردد است.

در حال حاضر راه ارتباطی تعدادی از روستاهای مسیر گردنه حیران شهرستان آستارا به علت شدت بارش برف و وجود کولاک مسدود شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان مرزی آستارا در جریان بازدید از محور گردنه کوهستانی حیران با اشاره به آمادگی کامل مأموران راهداری شهرستان برای بازگشایی مسیر این محور ارتباطی اظهار کرد: تمامی دستگاه های اجرایی مرتبط با موضوع فوق و ستاد بحران وحوادث غیر مترقبه شهرستان آستارا با آمادگی کامل و به منظور تامین امنیت جاده ای در آماده باش کامل هستند.

محمد مهدی مظفری به رانندگانی که قصد عبور از محور مواصلاتی گردنه حیران در مسیر آستارا به اردبیل را دارند، توصیه کرد که خودروهای خود را به زنجیر چرخ و وسایل و تجهیزات زمستانه مجهز کنند.

وی تصریح کرد: تردد خودروها در محور کوهستانی حیران آستارا در حال حاضر بدون زنجیر چرخ ممکن نیست.

بخشدار مرکزی آستارا نیز در این بازدید با اشاره به انجام هماهنگی های لازم با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی مناطق درگیر با برف در مناطق کوهستانی شهرستان مرزی آستارا اظهار کرد: بارش برف باعث کندی رفت آمد به روستاهای مناطق کوهستانی آستارا شده است و رفت و آمد به این مناطق به سختی امکان پذیر است.

بابک باستانی افزود: نیروهای راهداری با استفاده از وسایل سنگین راهداری در حال برف روبی جاده ها هستند.

وی از آماده باش کامل دستگاه های خدمت رسان شهرستان مرزی آستارا خبر داد و گفت: خوشبختانه تاکنون با تلاش عوامل اجرایی شهرستان آستارا، هیچ اتفاق خاصی پیش نیامده است.

کمک و راهنمایی محمد مهدی مظفری سرپرست فرمانداری شهرستان مرزی آستارا در جریان بازگشایی مسیر ارتباطی حیران به مسافران وسرنشینان خودروهای عبوری گرفتار در برف و اقدام فوری در بازگشایی مسیر و همچنین بازدید پی در پی و حضور میدانی در منطقه و محور مواصلاتی آستارا به اردبیل به همراه بخشدار مرکزی آستارا از جمله حاشیه های این بازدید بود.

تردد در گردنه حیران آستارا مختل شد

تردد در گردنه حیران آستارا مختل شد

تردد در گردنه حیران آستارا مختل شد

تردد در گردنه حیران آستارا مختل شد

تردد در گردنه حیران آستارا مختل شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابوالفضل

      دوست عزیز حیران مال اردبیل است نه آستارا.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج