۴۷۲۸۸۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

اتریش درباره بازگشت عناصر داعش هشدار داد

وزیر امور خارجه اتریش از حضور حدود ۳۰۰ عنصر خطرناک در کشورش خبر داده و درباره بازگشت عناصر داعش از مناطق بحرانی به اتریش هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم: "سباستین کورس"، وزیر امور خارجه اتریش از تصمیمات دولت برای ممنوعیت حجاب کامل چهره در کشورش حمایت کرده و گفت: این نادرست است که نمادی از اختناق را بپذیریم. حالا قواعدی به وجود می آید که باید رعایت شود.

وی که در گفتگو با روزنامه "کرونه سایتونگ" سخن می گفت تاکید کرد که انسان هایی که در اتریش به دنبال حمایت می گردند باید تعهدات و سهم خود در این راستا را انجام دهند. این مدلی است که همچنین در سوئیس به خوبی انجام گرفته است.

کورس با تاکید بر اینکه نگرانی ها و ناآرامی ها درباره مسئله تعهد به وظایف اجتماعی را درک نمی کند گفت: کسی که سر کار می رود باید نمایان بوده و دیده شود.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد که نباید انسان ها تنها به سادگی بتوانند در سیستم اجتماعی ما باقی بمانند. کسی که حاضر نیست سهم خو در این راستا را انجام دهد باید در انتظار تحریم باشد.

وزیر امور خارجه اتریش همچنین تاکید کرد که در ضمن شمار انسان هایی که به سوی ما می آیند بسیار بالا است و باید کاهش پیدا کند. هر چقدر انسان های بیشتری به سوی ما بیایند ادغام و هماهنگی آن ها دشوارتر می شود.

وی همچنین این مسئله که ممنوعیت حجاب چهره تاثیراتی بر صنعت توریسم در کشورش خواهد داشت را رد کرد.

کورس همچنین درباره بازگشت حامیان داعش به کشورش از مناطق بحرانی هشدار داده و گفت: حدود ۳۰۰ مورد از چنین عناصر خطری در حال حاضر در اتریش وجود دارد. این گروه ها یک مشکل بزرگ برای جامعه ما محسوب می شوند؛ اما پلیس به خوبی می داند که این افراد چه کسانی هستند. وی از به کار بردن مچ بند الکترونیکی برای محدود کردن چنین افرادی حمایت کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج