۴۷۲۹۷۴
۴ نظر
۵۰۷۱
۴ نظر
۵۰۷۱
پ

جد انسان ها و حیوانات با ۵۴۰ میلیون سال عمر پیدا شد

باستان شناس های تاریخ وجود انسان (Paleobiologist) در جستجوی اولین نشانه های حیات در زمین مدعی شدند توانستند اولین اثر و نطفه انسان ها را بیابند.

وبسایت برسام : محققین بالاخره توانستند جد انسان ها و احتمالا بسیاری از حیوانات را بیابند.

باستان شناس های تاریخ وجود انسان (Paleobiologist) در جستجوی اولین نشانه های حیات در زمین مدعی شدند توانستند اولین اثر و نطفه انسان ها را بیابند.
موجودی که تقریبا ۵۴۰ میلیون سال پیش بوجود آمده و اندازه آن در حد یک دانه برنج است. نام این موجود Saccorhytus coronarious به احتمال زیاد تمامی نسل های موجودات زیر آب و همچنین انسان ها و پستانداران شامل آن می شود.
جد انسان ها و حیوانات با ۵۴۰ میلیون سال عمر پیدا شد
جانورشناسان فسیل های این جانور را در تحقیقات خود در مورد زیست شناسی در قسمت هایی از کشور چین یافتند. تحقیقات انجام شده بر روی این فسیل نشان می دهد این جانور مقداری بیش از نیم میلیارد سال عمر داشته باشد که با این اوضاف جد همه جانورهای شناخته شده بر روی زمین است.

این تحقیقات در قالب مقاله ای منتشر شده است. یکی از نویسنده های این مقاله توضیح می دهد تحقیقات ما نشان می دهد جانورانی مانند جوجه تیغی و خرگوش و حتی ستاره دریایی نیز فرزندان Saccorhytus coronarious هستند.
این پروفسور دانشگاه کمبریج می گوید فسیل یافت شده در حد چند میلیمتر است و ذره بین های میکروکوپی که استفاده شده، نشان می دهد این جانور دهان بزرگی دارد. تین موجود به احتمال زیاد در میان شن های زیر دریا زندگی می کرده و با همین دهان باز خود تغذیه می کرده است.

اندازه این فسیلیافت شده هم در نوع خود رکورد کوچکترین فسیل شناخته شده تاکنون را به خود اختصاص می دهد. حدس ها می گوید اگر جانوری قبل تر از این بخواهد وجود داشته باشد حتما بسیار کوچکتر از این جانور خواهد بود که پیدا کردن آن را برای جانورشناسان بسیار سخت تر نیز خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یه بنده خدا

      من که جدم آدم بود و انسان

    • آرش

      چرا نظر من رو نذاشتید مگه دروغ گفتم این نظریه داروین از پایه و اساس مسخره هست الان دانشمندان کشورهای پیشرفته روی نظریه خلقت هوشمندانه تاکید دارن این بار چندمی هست که یه موجود رو جد جانداران معرفی کردن همین پارسال یه فسیل کشف کرده بودن گفتن این جد انسانه خودشون هم نمیدونن چی میگن

    • یه بنده خدا

      چرا نظر ها رو سانسور می کنین؟

    • رامک

      چچچچ شما مسلمون نیستید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج