۴۷۳۰۲۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

۱۰ نکته از دوئل بزرگان والیبال ایران

آخرین مسابقه لیگ برتر والیبال، نکته‌ها و حاشیه‌های بسیاری را به دنبال داشت.

خبرگزاری میزان: شب گذشته (چهارشنبه) مهمترین مسابقه لیگ برتر والیبال در مرحله گروهی میان دو تیم بانک سرمایه و پیکان برگزار شد. دیداری که با توجه به حضور بیشتر ملی‌پوشان در این ۲ تیم از کیفیت و حساسیت بسیاری بالایی برخوردار بود. در ادامه به ۱۰ نکته از این مسابقه جنجالی اشاره می‌کنیم.

۱- مهمترین غایب این مسابقه محمدجواد معنوی‌نژاد بود که به دلیل مصدومیت نتوانست در این مسابقه حضور داشته باشد.

۲- جنجال‌هایی که به خاطر ویدیو چک ایجاد شد به قدری زیاد بود که مسابقه برای دقایق بسیاری دچار وقفه شد. حتی در برخی صحنه‌ها که به وضوح قابل تشخیص بود حق با کدام تیم است باز هم تقاضای ویدیو چک می‌شد.

۳- ناسزاگویی برخی بازیکنان بانک سرمایه یکی از نقاط تاریک این مسابقه بود. این بازیکنان که از جمله باتجربه‌های تیم ملی هم محسوب می‌شوند به مسئول ویدیوچک و سایر مسئولان کنار زمین ناسزا می‌گفتند. کار به جایی رسید که یکی از آنها در اعتراض به ویدیو چک به تابلوهای تعویض که روز زمین قرار داشتند لگد زد.

۴- بر خلاف تصور سعید معروف یک شب آرام را سپری کرد. او که انتظار می‌رفت جزو بازیکنان جنجالی این دیدار باشد در طول مسابقه به آرام کردن بازیکنان تیم خودی پرداخت.

۵- فرهاد قائمی و فرهاد ظریف از جمله بازیکنان بسیار ضعیف تیم بانک سرمایه بودند. همین مسئله باعث شد کارخانه در دو ست پایانی از این دو بازیکن کمتر استفاده کند.

۶-بدون شک سلیم چپرلی بهترین بازیکن این مسابقه بود. شهرام محمودی و فرهاد نظری افشار هم عملکرد خوبی در بازی بزرگ لیگ داشتند.

۷- حرکات عجیب لیدرهای تیم پیکان باعث تعجب بسیاری از تماشاگران و حاضرین در سالن شد. زمانی که بازیکنان تیم بانک سرمایه به دنبال زدن سرویس بودند این لیدرها با تولید صداها ناهنجار تلاش می‌کردند حواس بازیکن سرویس زننده پرت شود.

۸- وویین چاچیچ، بازیکن مونته‌نگرویی تیم بانک سرمایه که از ابتدا در ترکیب تیمش حضور نداشت با حضورش در زمین جریان مسابقه را به سود بانک سرمایه تغییر داد.

۹- اعتراض تند پیمان اکبری به سعید درخشنده هم یکی دیگر از حواشی این مسابقه بود. رئیس سازمان لیگ به خاطر حاشیه‌هایی که بر سر ویدیو چک ایجاد شده بود به صورت تلفنی به مسئول ویدیو چک دستور داد که دستگاه‌ها ویدیو چک خاموش شود و بقیه مسابقه بدون استفاده از ویدیو چک انجام شود. پیمان اکبری که متوجه این مسئله شد حسابی از خجالت درخشنده درآمد.

۱۰-کولاکوویچ، گزینه سرمربیگری تیم ملی از نزدیک این ماسابقه را تماشا می‌کرد. به نظر می‌رسد سرمربیگری او در تیم ملی قطعی شده باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج