جاباما
۴۷۳۲۲۰
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

سردار سلامی: هر روز بر ‌موشک‌ها، شناورهای جنگی و موشک‌اندازهای ‌ایران افزوده می‌شود

جانشین فرمانده‌ سپاه پاسداران گفت: هر روز بر تعداد موشک‌ها، شناورهای جنگی و موشک‌اندازهای پدافندی ایران افزوده می‌شود و آسمان و زمین و دریا تحت کنترل و تسلط ملت ایران است.

خبرگزاری تسنیم: جانشین فرمانده‌ سپاه پاسداران گفت: هر روز بر تعداد موشک‌ها، شناورهای جنگی و موشک‌اندازهای پدافندی ایران افزوده می‌شود و آسمان و زمین و دریا تحت کنترل و تسلط ملت ایران است.

سردار حسین سلامی ظهر امروز در کنگره سردار شهید محمود خادمی‌ ۱۷۰۰ شهید شهرستان کاشان اظهار داشت: انقلاب بزرگ امام خمینی (ره)‌ بعثت مجدد اسلام بود و همانگونه که پیامبر(ص) با نزول آیات وحی بر قلبش بشریت را از جاهلیت نجات داد و انسان خفته در گورستان جهان را بیدار کرد و افق‌های بلند خورشید اسلام را بر تمام نقاط عالم گسترش داد تا عدالت، آزادی، اخلاق و معنویت جوهر اصلی حیات انسان شود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران افزود: انقلاب امام خمینی (ره) برای از بین بردن جاهلیت مدرن و بیداری مسلمانان از گورستان جاهلیت نوین بود و انقلاب شکوهمند اسلامی را از افق ایران برای محو حاکمیت غیرمسلمانان آغاز کرد.

وی گفت: تا قبل از انقلاب جهان اسلام بخشی از جغرافیای عالم کفر شده بود و دنیای غرب با محوریت آمریکا بر سرنوشت مسلمانان حاکم شده بود و کفر به خدا و ایمان به طاغوت بخشی از زندگی مسلمانان شده بود و جهان اسلام تحت غارت و چپاول ثروت و هویت فرهنگی از سوی دشمنان اسلام قرار داشت.

سلامی ابراز داشت: هیچ سرزمین مستقلی در اسلام وجود نداشت و حاکمان دست‌نشاندگان استعمار بودند و فقر و بردگی و وابستگی مشخصه اصلی دنیای اسلام را شکل می‌داد اما امام خمینی(ره) با انقلاب نبوی خود روح جدیدی بر پیکره جهان اسلام دمید و شکوه انقلاب شکستن استخوان‌های قدرت بزرگی بود که بر کشورهای اسلامی و ایران خیمه زده بود.

وی تصریح کرد: همانگونه که در بعثت اولیه اسلام منافقان و مشرکان در مقابل طلوع نور خورشید بایستند، در این دوره نیز منافقان و مشرکان بایکدیگر متحد شده‌اند تا نور خداوند بر قلب مسلمانان جلوه‌گر نشود.

سردار سلامی افزود: ایران سرزمینی بود که قدرت‌های بزرگ قدرت خود را از طریق تسلط بر آن به تمام جهان گسترش می‌دادند و اسلام با پیام های آسمانی خود خواهان جاری کردن احکام خداوند روی زمین بود و این خلاف منافع قدرت های بزرگ بود زیرا اسلام به عدالت، آزادی و استقلال ملت معتقد است درحالیکه غربی‌ها و شرقی‌های ستمگر به ستمگری، غارت و ایجاد دنیایی با محورهای دوگانه می‌اندیشند و برای ملت‌هایی نظیر ما هویت مستقلی قائل نیستند.

جانشین فرمانده سپاه مطرح کرد: دشمنان می‌خواهند در مدار اراده آن‌ها عمل کنیم و امروز تمام قدرت خود را متحد کرده‌اند تا در مقابل انقلاب بزرگ ما بایستند اما طرح هایشان ناکام ماند.

وی ادامه داد: تمام جهان خواستار این بودند که ما را از جغرافیا حذف کنند و نشان دهند ما بدون تکیه بر قدرت‌های نمی‌توانیم بایستیم و بدون وابستگی به آمریکا حیات ملت ممکن نیست اما شهدا نشان دادند با تکیه بر ایمان و اسلام و با تبعیت از رهبری در مقابل هر قدرتی با هر عظمتی می‌توانند بایستند.

وی گفت: تاریخ شکوهمند ما سرشار از این پیروزی‌ها علیه مستکبران است و با تکیه بر جهاد و شهادت در مقابل هر قدرتی می‌توان ایستاد و از شرف و حیثیت مسلمانان دفاع کرد و اگر امروز اجتماع کرده‌ایم تا از شهدا تجلیل کنیم به این دلیل است که هرآنچه امروز عظمت، رفاه، استقلال و آزادی و پیشرفت داریم مرهون خون‌های ریخته شده شهیدان است.

سردار سلامی اعلام داشت: ملت ایران آموخته ‌که اگر جبهه وسیعی علیه دشمنان خدا نگیرد و در مقابل دشمن زانو زند نمی‌تواند به استقلال، عزت، رفاه و پیشرفت برسد و امروز هر کشوری که قوی است، مستقل و پیروز است و سرنوشت دولت‌ها و ملت‌های ضعیف اشغال است.

وی اظهار کرد: تمام قدرت‌های بزرگ در طول ۴۰ سال گذشته تلاش کردند ملت ایران را شکست دهند و توطئه‌ها و فتنه‌های زیادی پیاده کردند که برای گذر از اینها ملت صبر کرده ‌و شهیدان و جانبازان بسیاری داده است.

جانشین فرمانده سپاه گفت: تحریم اقتصادی، جنگ داخلی، تهاجم فرهنگی، ترور دانشمندان و علما، فشار برای ممانعت از پیشرفت علمی هسته‌ای و خلع سلاح کردن از جمله دسیسه‌های دشمن علیه ما بوده ‌که می‌بینید چگونه تمام این توطئه‌ها و فتنه‌ها خنثی می‌شود.

سلامی افزود: نظام اسلامی ایران توانسته ‌نفوذ عظیمی در منطقه جهان اسلام داشته باشد و موفقیت بزرگ مسلمانان نشان می‌دهد که جغرافیای تسلط بر قدرت‌های جهان اسلام تنگ شده است.

وی تصریح کرد: این ملت آنقدر بزرگ بود که از دیوار تحریم ها عبور کرد و امروز ما در یک جهاد بزرگ درگیریم و تا زمانی که شهادت آرزوی مردان اسلام است و تکیه بر آیات قرآن راه روشن ماست هرگز شکست نخواهیم خورد بلکه شکست را به جبهه دشمن هدایت می‌کنیم.

سلامی خاطرنشان کرد: با تکیه بر ایمان می‌توان بر سلاح پیروز شد و دشمنان ما اکنون هراسناک هستند و قدرت واقعی ما را درک کرده‌اند و دشمنان هرگاه احساس ترس می‌کنند متحد می‌شوند و بر ما فشار می‌آورند و تهدید و جوسازی می‌کنند تا از طریق عملیات روانی بر اراده مردم تاثیر بگذارند.

سلامی اظهارداشت: اگر قدرت موشکی ما قدرتی نبود که بر دل آمریکا هراس وارد کند دلیلی به این جنجال‌ها نبود و امروز قدرت عظیم موشکی ایران جزء قدرت‌های بی‌نظیر بازدارنده جهان است و اگر دشمنان از قدرت هسته‌ای ما ترس دارند به پناهگاه بروند.

وی اعلام داشت: ملت ایران آموخته ‌با تکیه بر ایمان درونی خود عظمت ایجاد کند و این نظام کنونی جهان معتقدند حق با کسی است که غلبه دارد و ما هرگز در مقابل خواسته قدرت‌های جهان تغییر مسیر نمی‌دهیم و هر روز قدرت موشکی و غیرموشکی ما به روز می‌شود.

سلامی گفت: هر روز بر تعداد موشک‌ها، شناورهای جنگی و موشک‌اندازهای پدافندی ایران افزوده می‌شود و آسمان و زمین و دریا تحت کنترل و تسلط این ملت است و اینجا سرزمینی نیست که یک بیگانه بتواند با نیت شوم بر آن پای گذارد؛ اینجا سرزمین دلاوران و شهیدان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید امیر رضا رضائی

      درود بر تو سردار بزرگ اسلام
      بشدت باید توان دفاعی را افزایش داد
      این آرامش و امنیت در مملکت را مدیون
      شما و امثال شما هستیم
      دست و پای شما را میبوسم

    • سید امیر رضا رضائی

      درود بر تو سردار بزرگ اسلام
      بشدت باید توان دفاعی را افزایش داد
      این آرامش و امنیت در مملکت را مدیون شما و امثال شما هستیم

      دست و پای شما را میبوسم

    • بدون نام

      خوشم...می آید ...حرف حق را حذف میکنید...

    • بدون نام

      تا وقتی تهدیدمان میکنند تنها راه مسلح شدن بیشتر است هیچ غلطی هم نمیتواند بکنند.
      البته بشرطی که دولتمردان عد آلت را پیشه کنند.تا وحدت خراب نشود.
      نه اینکه ملت گرسنه و مدیران حقوق نجومی .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج