۴۷۳۲۵۸
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

آخرین وضعیت شهرستانهای برفی گیلان

فرماندار سیاهکل از باز بودن محور اصلی سیاهکل – بارکیاگوراب خبر داد و افزود: ارتفاع برف در محور سیاهکل به دیلمان به طور میانگین ۲.۵ متر است.

خبرگزاری ایسنا: رضا اسلامی با اشاره به بارش شدید برف در شهرستان سیاهکل، اظهار کرد: با اشاره به وسعت، کوهستانی بودن و صعب العبور بودن منطقه تمام نیروهای راهداری، راه و شهرسازی، هلال احمر و دستگاه های اجرایی ذی ربط اعم از نیروی انتطامی و بسیج در حال رفع مشکلات هستند.

فرماندار سیاهکل از باز بودن محور اصلی سیاهکل - بارکیاگوراب خبر داد و افزود: ارتفاع برف در محور سیاهکل به دیلمان به طور میانگین 2.5 متر است و لذا تردد در این محور ممکن نیست.

وی با اشاره به بارش ۱.۵ متری برف در شهر دیلمان، خاطرنشان کرد: اولویت بازگشایی با محورهای اصلی، راه های فرعی درجه و اتصال دهستان ها به مرکز شهر است.

این مقام مسئول با بیان اینکه مشکل قطعی برق در بخش دیلمان - پیرکوه وجود ندارد، گفت: 48 درصد از روستاهای شهرستان سیاهکل مشکل قطع آب و حدود 30 درصد روستاها مشکل قطع برق دارند. بخش مرکزی نیز به دلیل جنگلی بودن با مشکل قطعی برق مواجه است.

راه های مواصلاتی شهرستان بندرانزلی باز است

سرپرست فرمانداری بندرانزلی با بیان اینکه تمامی راه های مواصلاتی شهری و روستایی بندرانزلی باز است، گفت: ماشین آلات سنگین و سبک برای باز نگه داشتن معابر این شهرستان فعال است.

میر شمس مومنی زاده با شاره به بارش برف در شهرستان بندرانزلی اظهار کرد: مشکل قطعی برق شهرستان بندرانزلی که به دلیل شدت وزش باد و سقوط درخت رخ داده بود خوشبختانه رفع شده است.

سرپرست فرمانداری بندرانزلی با بیان اینکه تمامی راه های مواصلاتی شهری و روستایی بندرانزلی باز است، گفت: ماشین آلات سنگین و سبک برای باز نگه داشتن معابر این شهرستان فعال است.

به علت وزش باد شدید و وقوع حوادث گوناگون قطع برق در مناطق مختلف گزارش شده که با پیگیری‌های فرماندار و حضور میدانی رئیس اداره برق بخش زیادی از این مشکلات حل شده و تلاش در جهت رفع نوسانات برق و قطعی‌های باقیمانده همچنان ادامه دارد.

ارتفاع برف در رودسر به یک متر رسید

فرماندار رودسر گفت: ارتفاع برف در مناطق کوهستانی رودسر به یک متر رسید.

امیر جانبازی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود:با وجود بارش شدید برف در شهرستان رودسر همه راههای مواصلاتی باز است. بارش برف که از شب گذشته در این شهر ستان شروع به باریدن کرده است، همچنان ادامه دارد و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی رودسر به یک متر رسیده است.

وی ادامه داد:ارتفاعات برف در مناطق کوهستانی اشکورات در حال حاضر ۵۰ سانتی متر است. همه نیروهای خدماتی و عوامل راهداری شهرستان در حال آماده باش کامل هستند و خدمات لازم را ارائه می دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شهرداریهای استان گیلان اینهمه مدیر کل و مدیر جز دارن اما ماشین آلات برف روبی ندارن ملت موندم زیر برف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج