۴۷۳۳۰۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

معاون هلال احمر استان سمنان:

امداد رسانی به مسافران گرفتار در برف سمنان

معاون امداد و نجات هلال احمر سمنان با بیان اینکه مسافران هنوز از آمار گرفتار شدگان در برف گردنه بشم، خوش ییلاق و آهوان خبری در دسترس نیست، گفت: امداد رسانی به هموطنان درحال انجام است.

خبرگزاری مهر: علی یحیایی ضمن بیان اینکه نیروهای هلال احمر در حال امداد رسانی به مسافران در جاده های برفی استان سمنان هستند، ابراز داشت: به علت شدت بارش برف چندین خودرو در گردنه بشم گرفتار بوران و کولاک شدند که نیروهای هلال احمر با حضور در این ناحیه به خودروها کمک کردند تا بتوانند زنجیر چرخ را نصب و طی مسیر کنند و همچنین به مسافران گرفتار در برف محورهای فولاد محله، بشم، توسکستان و آهوان با ارائه کنسرو، پتو و نان امداد رسانی شد.

وی بر ضرورت همراه داشتن زنجیر چرخ توسط خودروهای عبوری تاکید کرد و افزود: در محور خوش ییلاق نیز ماموران پایگاه هلال احمر به چند خوردو گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کردند که باید توجه داشت.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان با تاکید بر اینکه در شرایط نامساعد جوی نباید در جاده ها تردد کرد، ابراز داشت: حدود سه ساعت پیش در محور سمنان به سرخه به دلیل سانحه تصادف و قیچی شدن تریلی شاهد انسداد جاده بودیم که نیروهای هلال احمر در این ناحیه مستقر و با خروج تریلی از جاده هم اکنون تردد برقرار ولی به کندی صورت می گیرد.

یحیایی ادامه داد: در صورتی که مسافران قصد سفر و تردد در محورهای استان سمنان را دارند قبل از سفر خودرو خود را مورد بازرسی قرار داده و از سالم بودن برف پاکن، چراغ های مه شکن و ... اطمینان حاصل کنند.

وی افزود: همراه داشتن آب و سوخت کافی از الزامات سفر است تا زمان رسیدن نیروهای امدادی بتوان از گرمای کافی بهره مند بود.

یحیایی همچنین در خاتمه از گروه های کوهنوردی که قصد کوهنوردی در روز جمعه را دارند خواست تا قبل از سفر نیروهای هلال احمر را از موقعیت خود آگاه کنند تا در صورت بروز سانحه بتوان امداد رسانی را با دقت و سرعت بیشتری انجام داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج