۴۷۳۳۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رونالدینیو به بارسلونا بازگشت

اسطوره باشگاه بارسلونا که در زمان حضورش در نیوکمپ موفق شد توپ طلای اروپا را از آن خود کند بار دیگر به این تیم باز گشت تا به عنوان سفیر این تیم فعالیت کند.

وبسایت نود: قهرمان لالیگای اسپانیا روز پنجشنبه اعلام کرد رونالدینیو به عنوان سفیر این تیم فعالیت خواهد کرد و در پروژه هایی چون ارائه مشاوره های آموزشی و پروژه اسطوره های بارسلونا فعالیت خواهد کرد. رونالدینیو به گروهی از بازیکنان و اسطوره های قدیمی بارسلونا خواهد پیوست تا در دیدارهای دوستانه و جلسات تمرینی آموزشی در نقاط مختلف دنیا حاضر باشد. همچنین وی نقشی در همکاری بارسا با یونیسف خواهد داشت و در جلسات تمرینی پروژه موسوم به لاماسیا ۳۶۰ نیز نقش پر رنگی خواهد داشت.

رونالدینیو به بارسلونا بازگشت

هفته گذشته، باشگاه پاریسن ژرمن که رونالدینیو پیش از پیوستن به بارسلونا در آن باشگاه مشغول به بازی بود از این اسطوره برزیلی تقدیر به عمل آورد و پس از چند روز، این بازیکن به نیوکمپ باز خواهد گشت تا در ورزشگاه نیوکمپ در روز جمعه به عنوان سفیر بارسلونا معرفی شود.

رونالدینیو در سال ۲۰۰۳ از پاریسن ژرمن به بارسلونا پیوست و در مدت ۵ سال حضورش در این تیم موفق شد در ۱۹۸ بازی ۹۴ گل برای این تیم به ثمر برساند. همچنین ماه گذشته، برادر و مدیر برنامه های رونالدینیو، روبرتو د اسیس اعلام کرده بود که این بازیکن ۳۶ ساله تمایل دارد در سال ۲۰۱۷ بار دیگر در میادین فوتبال حاضر شود. او پس از اینکه سال ۲۰۱۵ فلومیننزه را ترک کرد تا به حال برای هیچ تیمی به میدان نرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج