۴۷۳۳۶۲
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

واردات نارنگی پاکستانی به کشور

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه وتره بار با بیان این که واردات نارنگی پاکستانی همچنان به کشور انجام می‌شود، گفت: حجم کمی از این محصول وارد کشور می‌شود که به صورت کلی در حاشیه میادین میوه و تره‌بار معامله می‌شود.

خبرگزاری میزان: رئیس اتحادیه فروشندگان میوه وتره بار با بیان این که واردات نارنگی پاکستانی همچنان به کشور انجام می‌شود، گفت: حجم کمی از این محصول وارد کشور می‌شود که به صورت کلی در حاشیه میادین میوه و تره‌بار معامله می‌شود.

حسین مهاجران، در ارتباط با قیمت انواع میوه در بازار اظهار کرد: قیمت انواع میوه در بازار امروز برای هر کیلو نارنگی بندرعباس از ۱۲تا ۱۵ هزار تومان، نارنگی درجه دو از حدود ۸ تومان تا ۶هزار تومان، سیب سفید دماوند ۶ هزار تومان، پرتقال داراب والنسیا ۸ هزار تومان، پرتقال کوهستان ۴ هزار تومان و پرتقال رسمی جیرفت ۳ هزار تومان، گریپ‌فروت ۲ هزار و ۲۰۰ تومان، لیمو شیرین از حدود یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان، انار سردخانه‌ای از ۵ هزار تا ۶ هزار تومان خواهد بود.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه وتره بار، افزود: قیمت خیار گلخانه برای عرضه در بازار حدود ۳ هزار و ۵۰۰ تومان و خیار بوته‌ای از هزار وپانصد تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان، گوجه فرنگی حدود یک هزار و ۵۰۰ تومان، سیب‌زمینی و پیاز هرکیلو ۶۰۰ تا هزار تومان است.

وی ادامه داد: نارنگی‌های تولید شمال کشور در حال حاضر به علت کیفیت پایین در بازار وجود ندارد.

مهاجران با بیان این که میوه‌های قاچاق همچنان در بازار عرضه می‌شود، گفت: بیش از ۱۰ قلم میوه قاچاق در بازار وجود دارد و در صورت مشاهده بازرسین در میادین میوه و تره‌بار اما در بیرون از این میدان توسط برخی عرضه کنندگان خرید و فروش می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه وتره بار، با بیان این که شبرنگ آفریقا بالاترین قیمت را در بین میوه‌های موجود در بازار دارد تصریح کرد: شبرنگ افریقا در بازار با قیمت ۲۵ هزار تومان وهمچنین گلابی امریکایی با قیمت ۲۰ هزار تومان، سیب فرانسوی ۱۶ هزار تومان و آلو ترکیه برای هر کیلو ۸ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی در ارتباط با واردات نارنگی از پاکستان به کشور، گفت: واردات نارنگی پاکستانی به کشور همچنان انجام می‌گیرد اما حجم قابل توجهی نبوده و اکثرا در حاشیه میادین تره‌بار مورد معامله قرار می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رنجبر

      چرا دولت باوجودی که میدونه نارنگی و یاپرتفال خوبی تو کشور نمونده چرا سعی نمیکنه باواردات تعادل ایجاد کنه ؟
      امسال که سرما همه چی رو نابود کرده بصورت استثنا حالا بیاد واردات کنه تا ببینیم سال دیگه چی میشه!
      مردم نمیدونن چکار کنن واسه میوه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج