۴۷۳۵۰۱
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

مسافر مترو سارق حرفه‌ای سابقه‌دار بود

مسافر مترو یک دزد قدیمی بود که به تازگی از زندان آزاد شده بود. پلیس از شهروندان خواست در صورت شناسایی متهم به اداره پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.

خبرگزاری مهر: مسافر مترو یک دزد قدیمی بود که به تازگی از زندان آزاد شده بود. پلیس از شهروندان خواست در صورت شناسایی متهم به اداره پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.

ساعت ۱۱:۳۰ پنجم بهمن ماه امسال مأمورین پلیس مترو مستقر در ایستگاه امام خمینی (ره) به جوانی ۲۵ ساله مشکوک شده، او را تحت نظر گرفتند و در بازرسی از وی موفق به کشف یک چاقو ، پول زیاد و کیف پول حاوی پول و مدارک شناسایی یک غریبه شدند.

همزمان با دستگیری این مرد، شخصی با مراجعه به ایستگاه پلیس مستقر در ایستگاه امام خمینی اعلام کرد که کیف پولش سرقت شده است و همین کافی بود که راز جوان مرموز فاش شود.
مسافر مترو سارق حرفه‌ای سابقه‌دار بود

پرونده جیب بری های این مرد با دستور بازپرس شعبه دوازدهم دادسرای ناحیه ۱۲ تهران در اختیار تیم مبارزه با جیب بری اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

تیم پلیسی خیلی زود پی برد حسین ۲۵ ساله از مجرمین سابقه داری است که پیش از این بارها به اتهام سرقت به شیوه جیب بری دستگیر و روانه زندان شده و آخرین بار در اردیبهشت ماه سال جاری به اتهام جیب بری دستگیر و روانه زندان شده و پس از گذشت سه ماه از زندان آزاد شده است.

حسین که به مصرف مواد مخدر از نوع هروئین اعتیاد دارد، در همان تحقیقات ابتدایی به سرقت های سریالی گوشی تلفن همراه و پول های مسافران در خطوط BRT و مترو اعتراف کرد و گفت که گوشی های تلفن همراه سرقتی را با انگیزه تأمین هزینه مصرف موادمخدر که روزانه ۱۰۰ هزار تومان است سرقت کرده و عمده سرقت هایش را در محدوده ایستگاه های BRT میدان امام حسین تا تهرانپارس و بالعکس انجام داده است.

سرهنگ کارآگاه داوود فـرد، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران، با اعلام این خبر به خبرنگار مهر، گفت: با توجه به گستردگی سرقت های این جیب‌بر بازپرس خواستار انتشار عکس جیب بر حرفه ای شد و تقاضا کرد کسانی که در دام وی افتاده‌اند به اداره ۱۷ پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • غریب

      بجای این بدختا باید اون مواد فروشها رو بگیرن که جونای مردم معتاد میکنن ومجبورمیشن بخاطر اعتیاد سرقت کنن

    • بدون نام

      ادم معتاد به چه دردی مخوره ،زودی راحتش کنید

    • غلام سروش

      سلام باید با اینگونه افراد اصولی برخورد کرد باید تحت نظر مستمر باشد زندان راه علاج نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج