جاباما
۴۷۳۵۶۸
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

آیت الله میرعمادی: دستور ترامپ احمقانه است

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: تصمیم ترامپ احمقانه و توهین‎آمیز است.

خبرگزاری ایسنا: نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: تصمیم ترامپ احمقانه و توهین‎آمیز است.

آیت الله «سید احمد میرعمادی» در خطبه‎های این هفته نماز جمعه خرم‎آباد با اشاره به این‌که دشمنان امنیت ایران را هدف قرار داده‌اند، اظهار کرد: دستور ترامپ در مورد ممنوعیت ورود هفت کشور به آمریکا احمقانه است. این دستور هیچ تأثیری بر ملت ایران نخواهد داشت و به طور حتم تبعات این تصمیم غلط متوجه خود آمریکا خواهد شد.

وی به دستور جنجال‌برانگیز ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر ممنوعیت ورود هفت کشور از جمله ایران به کشور آمریکا، افزود: این اقدام، یک کار احمقانه از سوی رئیس‌جمهور آمریکا بود و این دستور توهین‌آمیز بوده و نشانه تبعیض است

میرعمادی تصریح کرد: ضمن این‌که این امر نه تنها دستور غیراخلاقی، غیرمنطقی و غیر حقوقی است بلکه کاری احمقانه است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: یقیناً صدور این پیام با انگیزه سیاسی بوده نه برای مبارزه با تروریسم، چرا که اتباع این هفت کشور هیچ دخالتی در ناامنی آمریکا نداشته‌اند بلکه اتباع آمریکایی در ناامنی آمریکا دخالت دارند.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار ادامه داد: نهضت حضرت زینب(س) در عفت، ولایت‌پذیری، علم و دانش و پاکدامنی است.

میرعمادی اضافه کرد: حضرت زینب(س) عفت و پاکدامنی خود را حفظ کرد و با شجاعت از نهضت مقدس امام حسین(ع) پاسداری کرد.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه امروز نیز زنان جامعه ما با الگو‎گیری از زینب کبری(س) از نهضت امام(ره) دفاع می کنند، یادآور شد: زنان مومن با حفظ حجاب، عفت، تبعیت از ولایت و شهامت در تمام صحنه‎های انقلاب اسلامی ایران حاضر بودند.

وی خاطر نشان کرد: زنان جامعه در پیدایش و تداوم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حاضر بودند.

میرعمادی افزود: امروز در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زنان مسلمان و مومن ایرانی در سنگرهای علم و دانش، علم و تربیت، کار و تلاش و ... نقش آفرینی می‎کنند. پرستاران نیز با حفظ ایمان، عفت و پاکدامنی خود فرشته رحمت هستند و انتظار این بوده که مسئولان توجه بیشتری به این قشر داشته باشند.

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: این قشر سخت ترین کار را انجام می‎دهند و این در حالیست که حق و حقوق آنها به نحو کاملی پرداخت نمی‎شود.

وی با اشاره به سه‌شنبه ۱۹ بهمن ماه و سالروز اعلام همبستگی همافران با انقلاب اسلامی و دیدار تاریخی آنان با امام(ره)، گفت: این اعلام همبستگی نیروی هوایی ضربه سنگینی بر رژیم شاهنشاهی زد و سند پر افتخاری برای نیروی هوایی شد.

میرعمادی اظهار کرد: توان نظامی و موشکی ایران اسلامی باید تقویت شود و مسئولان حمایت کنند چرا که اقتدار نظام در داشتن نیروهای مسلح و تجهیزات در برابر استکبار جهانی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این‌که دشمنان امنیت ایران اسلامی را هدف قرار داده‎اند، خاطر نشان کرد: دشمنان می‌خواهند که ایران در آشوب باشد و ما باید هوشیار باشیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به ۲۱ بهمن ماه و فرمان امام(ره) در رابطه با شکست حکومت نظامی یادآور شد: اگر حسن تدبیر امام(ره) نبود کودتای نظامی در ایران اجرا می شد و انقلاب شکست می‎خورد.

میرعمادی با بیان این‌که انقلاب اسلامی پدیده شگفت‌انگیز و معجزه بود، افزود: مردم ایران اسلامی با دست خالی مقابل حکومت نظامی ایستادند و یوم‌الله ۲۲ بهمن پیروز شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به برگزاری اجتماع مدافعان حرم در مصلای الغدیر شهر خرم‌آباد خاطر نشان کرد: رزمندگان و شهدای مدافع حرم با انگیزه الهی در دفاع از ایران اسلامی و جهان اسلام به خارج از مرزها رفتند و در واقع مجاهدان در راه خدا و مخلصان در پیشگاه خدا هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی این ترامپو میشناسه

    • بدون نام

      الان ما 38ساله بدون اینکه بدونیم پرچم امریکا رو میسوزونیم و برعلیه شعار میدیم..اونا چیزی نگفتن..باید همون موقع اینکار ا رو میکردیم باید فکر خالا رو میکردین..

    • بدون نام

      خدایا شکرت چه معجزه ای بود این انقلاب

    • بدون نام

      مگه مملکت ما رهبر نداره مگه وزارت امور خارجه نداره پ دستگاه دیپلملسی چیکاره است که هر کی از راه میرسه در مورد امور خارجه دخالت میکنه به خدا قسم برای ما مسلمانها زشته حرف رکیک از دهنمون بیرون بیاد ما ایرانی هستیم و تمدن کهن داریم بگذارید دستگاه دیپلماسی کار خودشا بکنه هر جا هم خواستند راه کج بروند رهبرمون مثل شیر بالا سرشون نشسته و از حیثیت کشور و مردم و فرهنگمون دفاع میکنه شما را به خدا قسم میدم کار ها را خراب نکنید با یک کلمه حرف که در شان ایران و ایرانی نیست ائمه محترم جمعه با شما هستم ادم که وضو پشت تریبون حرف زشت و رکیک نمیزنه

    • امیر

      احمدی نژاد هم تحریمها رو کاغذ پاره میخواند....همین کاغذ ها پدر ملت رو درآورد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج