جاباما
۴۷۳۷۹۳
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

آیفون، هندی می شود

چند وقت پیش خبردار شدیم اپل کمپانی تایوانی «ویسترون» (Wistron) را مامور کرده تا ساخت آیفون در هند را آغاز کند. حال این خبر از سوی «پریانک خارج» (Priyank Kharge)، وزیر IT ایالت کارناتاکای هند، به صورت رسمی اعلام شده است. بر اساس مصاحبه‌ای که از این مقام مسئول منتشر شده، تولید آیفون از پایان ماه آوریل در پایتخت فناوری هند یعنی بنگلور آغاز خواهد شد.

مجله دیجی کالا - محسن چینه‌کش: چند وقت پیش خبردار شدیم اپل کمپانی تایوانی «ویسترون» (Wistron) را مامور کرده تا ساخت آیفون در هند را آغاز کند. حال این خبر از سوی «پریانک خارج» (Priyank Kharge)، وزیر IT ایالت کارناتاکای هند، به صورت رسمی اعلام شده است. بر اساس مصاحبه‌ای که از این مقام مسئول منتشر شده، تولید آیفون از پایان ماه آوریل در پایتخت فناوری هند یعنی بنگلور آغاز خواهد شد.

آیفون، هندی می شود

پریانک خارج می‌گوید «اپل آیفون در بنگلور تولید خواهد شد و تمام آیفون‌های تولید شده برای عرضه در بازار هند خواهند بود». او همچنین اشاره کرده اگر اپل تصمیم داشته باشد تولیدکنندگان دیگر این منطقه را مامور ساخت آیفون کند، ایالت کارناتاکا به این کمپانی کمک خواهد کرد. خارج همچنین در توییتی گفته است «تصمیم اپل برای تولید آیفون در بنگلور، اکوسیستم تکنولوژی‌های به‌روز و چرخه‌ی تامین قطعات در این منطقه را شکوفا خواهد کرد». اپل برای ماه‌های متمادی در این زمینه با دولت هند در حال مذاکره بوده است. گفته می‌شود اپل درخواست معافیت مالیاتی برای ۱۵ سال را دارد. البته مذاکرات برای محقق شدن این درخواست هنوز در جریان است.

اپل با گشایش کارخانه‌ی خودش در هند قادر خواهد بود فروشگاه‌هایی برای عرضه‌ی مستقیم محصولاتش در این کشور داشته باشد و حضورش را در منطقه‌ای که پیش از این سهم بسیار محدودی از بازار آن داشته بیشتر کند. اپل در سال ۲۰۱۶ موفق شد ۲٫۵ میلیون آیفون در هند بفروشد، ولی این رقم تنها برای حفظ رتبه‌ی دهم در این بازار کافی بود. در حال حاضر سامسونگ بازار موبایل هند را در دست دارد و به طوری کلی گوشی‌های اندرویدی بر بازار هند مسلط هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این یعنی اشتغال زایی ...نژادپرست نیستم اما حتی هندی ها با این همه جمعیت و کمبود منابع و نداشتن نفت از ما بهترن و بهتر عمل میکنن .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج