۴۷۳۸۰۸
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

انتشار نخستین تصویر واقعی ال جی G۶

به نظر می‌رسد این تصویر ال جی جی ۶ (LG G۶)، نسخه نهایی باشد که تا چند هفته دیگر در کنگره جهانی موبایل بارسلونا (MWC ۲۰۱۷) از آن پرده برداری خواهد شد. این تصویر ال جی جی ۶ مهر تاییدی بر روی تمامی مواردی است که ما پیشتر شنیده بودیم. به طور مثال سیستم دوربین دوگانه و در زیر آن اسکنر اثر انگشت بر روی قاب پشتی این گوشی قرار خواهند داشت.

وب سایت گجت نیوز - معین کریمی: به نظر می‌رسد این تصویر ال جی جی ۶ (LG G۶)، نسخه نهایی باشد که تا چند هفته دیگر در کنگره جهانی موبایل بارسلونا (MWC ۲۰۱۷) از آن پرده برداری خواهد شد. یک منبع نزدیک به شرکت ال جی تصویری از این محصول را برای ما ارسال کرده است و بر اساس آن چیزی که در زیر می‌توانید ببینید، ظاهرا باید از آن به عنوان طراحی نهایی این محصول یاد کنیم.
انتشار نخستین تصویر واقعی ال جی G6

این تصویر ال جی جی ۶ مهر تاییدی بر روی تمامی مواردی است که ما پیشتر شنیده بودیم. به طور مثال سیستم دوربین دوگانه و در زیر آن اسکنر اثر انگشت بر روی قاب پشتی این گوشی قرار خواهند داشت. علاوه بر این، بر خلاف بدنه تمام فلزی ال جی جی ۵ (LG G۵) شاهد طراحی براق مشکی نظیر نسخه جت بلک آیفون ۷ (iPhone ۷ Jet Black) در این گوشی هستیم که چنین گزارشی را نیز در گذشته شنیده بودیم. این منبع همچنین اضافه می‌کند که دوربین دوگانه این گوشی کاملا متفاوت از دوربین های به کار رفته در پرچمدار سال گذشته ال جی بوده و می‌تواند همانند حالت پرتره آیفون ۷ پلاس (iPhone ۷ Plus) تصاویری با پس زمینه بوکه به ثبت برساند.
انتشار نخستین تصویر واقعی ال جی G6

از دیگر شایعات مرتبط با گوشی ال جی جی ۶ باید به نمایشگر ۵.۷ اینچی با نسبت ابعاد ۱۸:۹، حاشیه‌های حداقلی نمایشگر و البته یک درگاه مدرن USB نوع C مطابق گوشی G۵ اشاره کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرج خان

      احسنت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج