۴۷۳۸۱۸
۵۰۲۸
۵۰۲۸
پ

مرگ های Walking Dead کمتر می شود

The Walking Dead «مردگان متحرک»، سریالی است که از کشتن شخصیت‌های اصلی و یا مکمل خود ترسی ندارد و ما این موضوع را در کتاب مصور مردگان متحرک نیز مشاهده کرده‌ایم.

وب سایت سینما گیمفا: The Walking Dead «مردگان متحرک»، سریالی است که از کشتن شخصیت‌های اصلی و یا مکمل خود ترسی ندارد و ما این موضوع را در کتاب مصور مردگان متحرک نیز مشاهده کرده‌ایم. بی رحمی خالق این اثر چیزی است که باعث جدایی این سریال و کتاب مصور از دیگر داستان‌ها مربوط به زامبی‌ها شده است. سریال The Walking Dead «مردگان متحرک» مجموعه‌ای بی پایان از تنش و ترس است؛ از له شدن سر یکی از شخصیت‌ها به وسیله‌ی یک چوب بیسبال گرفته تا خورده شدن توسط زامبی‌ها. از این رو طرفداران انتظار داشتند که با مرگ‌های بیشتری در ادامه روبرو شوند، ولی مثل این که قرار نیست داستان اینگونه ادامه داشته باشد.
مرگ های Walking Dead کمتر می شود

رابرت کیرکمن (Robert Kirkman) بیانیه‌ای در این مورد منتشر کرده است که در آن نوشته است انتظاری که او از ادام‌ی داستان دارد مرگ کمتر شخصیت‌ها است. شاید این موضوع برای شما عجیب باشد، ولی صحبت‌های او منطقی به نظر می‌رسند.

به نظر من از این به بعد باید شاهد مرگ‌های کمتری باشیم؛ چون انسان‌های بی‎‌احتیاط و ترسو مرده‌اند. میتوان در ادامه‌ی داستان شاهد صحنه‌های مانند ورود نیگان باشیم، ولی در کل باید تعداد کشته‌ها کاهش یابد. شما فکر می‌کنید که میشون (Michonne) در این نقطه از داستان اجازه خواهد داد که به وسیله‌ی یک زامبی گاز گرفته شود یا فردی از پشت او را بکشد؟ این موضوع غیرقابل باور است. ریک (Rick)، آندریا (Andrea)، کارل (Carl)، دوایت (Dwight)، نیگان (Negan) و مگی (Maggie) شخصیت‌هایی هستند که به راحتی کشته نخواهند شد و برای از پا درآوردن آن‌ها تلاش زیادی باید شود.
مرگ های Walking Dead کمتر می شود

این بیانیه پاسخ سوال بسیاری از طرفداران را می‌دهد که چرا در داستان Whisperer War تعداد کشته‌ها کاهش یافته است. صحبت‌های کیرکمن کاملاً منطقی هستند، شاید نبرد‌های بزرگی باز هم رخ دهند، ولی شخصیت‌های داستان به اندازه‌ی کافی یادگرفته‌اند که بتوانند به صورت غریزی در این دنیا زنده بمانند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج