۴۷۳۹۴۵
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

رونمایی کانسپت نیسان Z در نمایشگاه توکیو ۲۰۱۷

نمایشگاه خودروی توکیو که در سپتامبر ۲۰۱۷ برگزار می شود، سرانجام به انتظار برای بازگشت نیسان Z پایان می دهد. در نمایشگاه امسال، نیسان نسل جدید کانسپت Z را معرفی می کند، این خودرو طیف گسترده‌ای از نیرو محرکه را بکار برده و حتی توانسته بهترین‌های آلمان را به چالش بکشاند.

وب سایت کلیک: نمایشگاه خودروی توکیو که در سپتامبر ۲۰۱۷ برگزار می شود، سرانجام به انتظار برای بازگشت نیسان Z پایان می دهد. در نمایشگاه امسال، نیسان نسل جدید کانسپت Z را معرفی می کند، این خودرو طیف گسترده‌ای از نیرو محرکه را بکار برده و حتی توانسته بهترین‌های آلمان را به چالش بکشاند.
رونمایی کانسپت نیسان Z در نمایشگاه توکیو 2017

تلفیق طراحی ظاهری زاویه دار، جلو پنجره جدید نیسان و ابعادی مشابه کوپه Z ۳۷۰ را در مدل جدید کانسپت Z شاهد خواهیم بود. زیر ظاهر جدید کانسپت Z، پلتفرم FR-L اینفینیتی Q۶۰ با فاصله بین محوری کمتری پنهان شده است. این خودرو از یه نوع نیروی محرکه استفاده می کند، همچنین اولین نمونه از پیشرانه بازنگری شده ۶ سیلندری با ظرفیت ۳ لیتر و قدرت ۳۰۴ اسب بخار را دارد.
رونمایی کانسپت نیسان Z در نمایشگاه توکیو 2017

خبرها حاکی از این است که نیسان در حال آماده سازی آلترناتیوی هیبریدی است که می تواند نسل جدید Z را به قوی ترین خودرو در کلاس خود تبدیل کند. این خودرو از پیشرانه ۶ سیلندری با ظرفیت ۳ لیتر و واحد الکتریکی ۱۶۰ اسب بخار استفاده می کند که در نتیجه قدرتی معادل ۵۰۰ اسب بخار را به ارمغان می آورد.
رونمایی کانسپت نیسان Z در نمایشگاه توکیو 2017

تکمیل کننده پیشرانه ۶ سیلندری با ظرفیت ۳ لیتری، بای توربویی است که قدرت ۴۰۵ اسب بخار و گشتاور ۴۷۵ نیوتون متر را دارد. این توان از طریق گیربکس ۷ سرعته ی دو کلاچه به چرخ‌ها منتق می شود، این امر سبب شده تا نیسان Z بتواند با خودروهایی مانند پورشه ۷۱۸ کیمن S و بی ام و M۲ رقابت کند.

همانند آنچه در ورژن فیس لیفت GT-R شاهد بودیم، انتظار می رود کابین این خودرو با مواد با کیفیت تر و همچنین طراحی لوکس‌تری عرضه شود. تخمین زده می شود که قیمت خوردو برای مدل پایه که در سال ۲۰۱۹ وارد بازار می شود، مبلغی معادل ۳۰ هزار پوند و برای مدل مجهز به پیشرانه تویین توربو مبلغی معادل ۵۵ هزار پوند باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج