۴۷۴۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

موبايل ايراني

ارائه سرویس پیک تماس در یکی از مناطق تهران

مدیرکل امور مشترکان همراه اول از ارائه سرویس پیک تماس به صورت پایلوت در یکی از مناطق تهران خبر داد و اعلام کرد: هم اکنون همراه اول در حال ارزیابی این سرویس قرار دارد.


علی حمیدی با بیان اینکه چندی پیش این سرویس به صورت پایلوت در شهر اراک مورد آزمایش قرار گرفت، اظهار كرد: تجربه اراک برای همراه اول موفقت‌آمیز بود.

وی ادامه داد: در شرایط حاضر این سرویس برای تعدادی مشترکان همراه اول فعال شده، تصریح کرد: پس از برطرف کردن مشکلات سرویس، زمینه لازم فعال سازی برای تمامی مشترکان مهیا خواهد شد.

حمیدی در تشریح عملکرد این سرویس گفت: چنانچه شارژ گوشی مشترک خالی شده باشد و با وی تماس گرفته شود و این تماس موفق نباشد، به محض اینکه مشترک از محدوده دارای محدودیت خارج شود یا گوشی خود را روشن کند، پیامکی حاوی شماره تماس گیرنده، زمان و تاریخ تماس برای مشترک مقصد ارسال می‌شود.

حمیدی افزود: همچنین پیامی نیز به تماس گیرنده ارسال می‌شود که به وی اطلاع دهد تماس از شما به سمت مشترک مورد نظر ناموفق بوده است، در نخستین فرصت و پس از رفع محدودیت مشترک، به‌وسیله پیامک به وی نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تاخیر اپراتور سوم ارتباطی به پروانه آن ندارد
تاخیر در عملکرد اپراتور سوم و عدم ارائه سيم‌كارت نسل سوم در زمان معین ناشی از نواقص اسناد و پروانه این اپراتور نیست، بلکه مجری برگزارکننده مزایده این اپراتور نتوانسته مفاد و شرایط اسناد اپراتور سوم را به درستی اجرا کند.

کمال محامدپور، معاون اسبق وزیر ارتباطات با اشاره به اهداف پروژه اپراتور سوم، اظهار كرد: با توجه به اینکه پروژه اپراتور سوم تلفن همراه مطابق با زمانبندی‌هاي تعیین شده خود پیش نرفت و هم‌اکنون سایر اپراتور‌هاي فعال در کشور در حال ارائه سرویس هستند، در شرایط حاضر آغاز به کار این اپراتور توجیه اقتصادی ندارد.

وی گفت: بر اساس اسنادی که بر‌اي اپراتور سوم تلفن همراه تهیه شد قرار بود چنانچه شبکه این اپراتور در زمان مقرر راه اندازی شود ۱۸ تا ۱۹ درصد سهم بازار تلفن همراه کشور را در اختیار بگیرد.
محامدپور با بیان اینکه اپراتور سوم قرار بود به غیر از سرویس‌هاي پایه و مکالمه مجموعه‌اي سرویس جدید نسل سوم را ارائه دهد، برهمین اساس دو سال حق حفاظت برای این سرویس‌ها در نظر گرفته شده بود، خاطر نشان ساخت: متاسفانه هیچکدام از این موارد محقق نشده و اگر قرار باشد اپراتور سوم نیز سرویس‌هاي پایه و مکالمه ارائه کنند، سایر اپراتور‌هاي فعال در کشور در این زمینه ارائه خدمت مي‌کنند و دیگر نیازی به فعالیت اپراتور سوم نیست، در نتیجه فعالیت این اپراتور توجیه اقتصادی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه اسناد اپراتور سوم مشکلی نداشته و این مشکلات به پروانه آن مربوط نمی‌شود، ادامه داد: برای تهیه اسناد اپراتور سوم از مشاوران خارجی استفاده شده و در نهایت مورد تایید ITU قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه رگولاتوری متناسب با مفاد و شرایط پروانه اپراتور عمل نکرده است، افزود: قرار بود در این پروژه از منابع مالی و توانمندی‌هاي شرکت خارجی استفاده شود، ولی کسانی که در این پروژه شرکت کرده‌اند حتی بخش خصوصی داخلی نیستند.

محامدپور خاطرنشان کرد: در حال حاضر، شرایط برای ارائه سرویس‌هاي جدید فراهم نشده و برهمین اساس این اپراتور نمی‌تواند سهمی از بازار تلفن‌همراه کشور را به خود اختصاص دهد.
وی با بیان اینکه نیازی به واگذاری این اپراتور به سایر اپراتور‌هاي فعال کشور نیست، تصریح کرد: چنانچه تغییراتی در برخی از مفاد پروانه سایر اپراتورهاي فعال کشور صورت گیرد، سایر اپراتور‌هاي تلفن همراه مي‌توانند سرویس‌هاي جدید نسل سوم را ارائه کنند.

منبع: دنیای اقتصاد

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

ارائه سرویس پیک تماس در یکی از مناطق تهران

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج