۴۷۴۱۹۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

احتمال انحلال کمیته بین‌الملل سازمان لیگ

در حالی که در روزهای گذشته باشگاه‌های استقلال و تراکتورسازی از نقل و انتقالات زمستانی و تابستانی محروم شده‌اند، استقلال هم در معرض جریمه ۱۰ هزار دلاری کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته است.

وبسایت نود: در حالی که در روزهای گذشته باشگاه‌های استقلال و تراکتورسازی از نقل و انتقالات زمستانی و تابستانی محروم شده‌اند، استقلال هم در معرض جریمه ۱۰ هزار دلاری کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته است.

هر چند در ماجرای محرومیت استقلال و تراکتورسازی قصور هر دو باشگاه بیشتر از سازمان لیگ بوده است، اما کمیته بین الملل سازمان لیگ هم با تحریف نامه فیفا به استقلال و اطلاع ندادن محرومیت به باشگاه تراکتورسازی و همینطور چک نکردن زمان بازی پرسپولیس - تراکتورسازی، چند بحران پی در پی را برای فوتبال ایران ساخته است و دیروز هم مهدی تاج هم ازاین ماجراها به شدت عصبانی بود.

دیروز از راهروهای فدراسیون فوتبال شنیده شد که کمیته بین الملل سازمان لیگ به احتمال زیاد منحل می شود و این کمیته دوباره در کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال ادغام می شود و همه فعالیت های بین المللی باشگاهها، دوباره زیر نظر کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال انجام می شود.

البته این کار در دوران حضور مهدی تاج در سازمان لیگ به عنوان رئیس این سازمان افتاد و پس از ماجراهای مربوط به آی تی سی موتومبا و جنجالی که رسانه ای شد، تاج بخش بین الملل را منحل کرد اما با حضور حیدر بهاروند به عنوان سرپرست سازمان لیگ، چند وقتی است که این کمیته آغاز به کار کرده است. با این حال فشار روی فدراسیون و سازمان لیگ در ماجراهای اخیر زیاد است و بعید نیست که کمیته بین الملل سازمان لیگ دوباره منحل شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج