۴۷۴۳۲۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سیمئونه: تمدید قرارداد تورس به نتایج بستگی دارد

سرمربی راه راه پوشان مادریدی به تمجید از نمایش مهاجم باتجربه خود پرداخت و تمدید قرارداد با او را منوط به نتایج انتهای فصل دانست.

طرفداری: دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید پس از پیروزی تیمش مقابل لگانس عنوان کرد تمدید قرار فرناندو تورس به نتایج تیم بستگی دارد و به تمجید از نمایش تیمش پرداخت.

به گزارش as، اتلتیکو شب گذشته موفق شد در یک بازی برتر میهمانش لگانس را با شکست دو گله بدرقه کند. نقش اول این پیروزی کسی نبود جز فرناندو تورس که با دو گل خود، سه امتیاز مهمی را برای تیمش به ارمغان آورد. سیمئونه پس از بازی به خبرنگاران گفت:

در این بازی چندین حالت را مشاهده کردم. بردیم اما در تمام بازی خوب نبودیم. شروع خوبی داشتیم اما پس از آن به همان خوبی نبودیم. نیمه دوم هم به همین شکل، آغازی خوب با گل دوم همراه شد و پس از این گل نیز با اضافه شدن خوانفران به خط هافبک، راحت‌تر بازی کردیم. شرایط متفاوتی را در این بازی تجربه کردیم که البته این‌ها بهانه نیست بلکه واقعیت است. بازی‌های پشت سر هم چنین تبعاتی نیز دارند.

سیمئونه: تمدید قرارداد تورس به نتایج بستگی دارد

گریزمان باز هم پنالتی خراب کرد...

چنین شرایطی در فوتبال پیش می‌آیند. حتی مارادونا هم زمانی پنالتی‌هایش را خراب می‌کرد. مسی همین طور، نیمار، لوییس سوارز. بازیکنان بزرگ اغلب پنالتی خراب کرده‌اند و گریزمان هم از این قاعده مستثنی نیست.

آیا نتیجه فریب دهنده است؟

نمایشی که دوست نداشتم، نیمه اول بازی قبل با بارسلونا بود. بازی عجیب غریبی امروز داشتیم که با وضعیت آب و هوا عجیب‌تر هم شد اما بازیکنانم خیلی سریع این مشکل را حل کردند. اگرچه همان‌طور که بارها گفته‌ام، لحظات خوبی را سپری می‌کنیم. تعویض سائول؟ سائول خوب بازی نمی‌کرد و فکر کردم با حضور کوریا می‌توانیم بیشتر خطرساز باشیم و معتقدم همین گونه هم شد.

تورس

فرناندو در بازی امشب و بازی چهارشنبه قبل مقابل بارسا خیلی خوب بازی کرد. پیش از این دو بازی کمتر فرصت به او می‌رسید اما او هرگز دست از تلاش و جنگیدن برنداشت و این مهم‌ترین خصلت اوست. او از دستورات مربیانش پیروی می‌کند و به این گل‌ها نیاز داشت. تمدید قرارداد تورس؟ به نظر باشگاه، بخش ورزشی و مربی و البته به نتایج تیم بستگی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج