جاباما
۴۷۴۴۷۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

بازیگران نقش‌های اصلی فیلم جدید پیتر جکسون

فیلم موتورهای مرگبار (Mortal Engines) فیلم جدید پیتر جکسون (Peter Jackson) در سال ۲۰۱۸ روی پرده خواهد رفت.

وب سایت سینما گیمفا: فیلم موتورهای مرگبار (Mortal Engines) فیلم جدید پیتر جکسون (Peter Jackson) در سال ۲۰۱۸ روی پرده خواهد رفت.
بازیگران نقش‌های اصلی فیلم جدید پیتر جکسون

در گذشته، به نظر می‌رسید پیتر جکسون به سمت هر فیلمی برود، تبدیل به فیلم بزرگی می‌شود. فرانچایز ارباب حلقه‌ها (Lord of the Rings) توانست نظر منتقدان و طرفداران کتاب را به خود جلب کند و در کنار یک فروش سرسام آور، جوایز فراوانی را به ویژه از اسکار به دست بیاورد. با این حال، ساخته‌های بعدی و به صورت خاص فیلم کینگ کونگ نتوانستند موفقیت ارباب حلقه‌ها را تکرار کنند. در ادامه بازگشت او به سرزمین میانه با سه‌گانه هابیت (Hobbit) صورت پذیرفت و پس از آن همه منتظر پروژه جدید او بودند.
این بار هم او همانند ارباب حلقه ها سراغ یک کتاب چهارگانه و فانتزی تاریک به نام موتورهای مرگبار به قلم داستان نویس بریتانیایی به نام فیلیپ ریو (Philip Reeve) رفته‌است. فضای داستان و فیلم پسا آخرالزمانی است و زمانی که یک جنگ هسته‌ای بین ملت‌ها در می‌گیرد کره زمین از حالت تعادل خارج شده و پشت سرهم آتشفشان‌ها فوران و دریاها طغیان می‌کنند. حالا مردم برای نجات خود دست به ساخت وسایل حمل ونقل عظیم الجثه‌ای می‌زنند که از آن‌ها در مقابل خطرات محافظت کند.

به طور خلاصه می‌شود گفت وقایع داستان جنگ بین مناطقی که این تکنولوژی را دارند یا می خواهند به دست بیاورند، برای به دست آوردن منابع باقی مانده زمین، جریان دارد. همانطور که می‌بینیم بازهم داستان تکراری پایان دنیا و تمام شدن منابع زمین محور داستان است. این موضوع دست مایه خیلی از فیلم‌هایی است که در چند سال گذشته در هالیوود به نمایش در آمده‌است که اکثر این فیلم‌ها به جز مکس دیوانه(Mad Max) یا شکست خورده‌ا‌ند یا فروش خیلی متوسطی داشته‌اند. به نظر می‌رسد همین موضوع باعث شده که تهیه کنندگان فیلم از اعلام اینکه ادامه این این فیلم ساخته می‌شود یا نه اجتناب کنند.

در بخش بازیگران شاهد انتخاب‌های نسبتا خوبی هستیم. زوج مذکری که برای فیلم انتخاب شده‌اند (رابی شیهان و رونان رفتری) احتمالا می‌توانند به اندازه الیجا وود (Elijah Wood) و شان استین (Sean Astin) خاطره انگیز باشند. اما باید ببینیم نظر بییندگان در مورد آن‌ها چیست. طبیعتا انتخاب این دو بازیگر تازه کار که پروژه مهمی تا به حال در کارنامه نداشته‌اند تا حدی برای یک پروژه در سطح الف، ریسک بزرگی است ولی به هر حال باید تا زمان نمایش فیلم منتظر باشیم و ببینیم که آیا این افراد توانایی این را دارند که در نقش‌های اصلی یک فیلم بزرگ حضور پیداکنند یا خیر.

در این فیلم، جکسون وظیفه کارگردانی فیلم را برعهده ندارد و کریستین ریورز (Christian Rivers) قرار است فیلم را کارگردانی کند. این فیلم در روز ۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ برابر با ۲۳ آذر ۱۳۹۷ به نمایش در می‌آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج