جاباما
۴۷۴۴۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

رویانیان جام ندیده و عابدینی لب گور!

دعوای رویانیان و عابدینی پایان ندارد

مشکلات رویانیان و عابدینی بعد از بازی پرسپولیس و داماش، بیشتر از همیشه شده و مدیر فعلی و سابق سرخپوشان دیروز حسابی از خجالت هم درآمدند.

دعوای رویانیان و عابدینی پایان ندارد

تماشا: مشکلات رویانیان و عابدینی بعد از بازی پرسپولیس و داماش، بیشتر از همیشه شده و مدیر فعلی و سابق سرخپوشان دیروز حسابی از خجالت هم درآمدند. رویانیان و عابدینی قبل از بازی پرسپولیس و داماش هم زیاد علیه هم مصاحبه کرده بودند اما لحن مصاحبه های دیروز کم سابقه بود.

عابدینی: رویانیان جام ندیده است

رویانیان بعد از بازی با داماش، در مصاحبه ای مسئولان این تیم را متهم به جوسازی کرد. حرف های او با واکنش عابدینی روبرو شد و مدیرعامل داماش به مهر گفت: «خود رویانیان قبل از بازی شروع کرد به مصاحبه کردن. ما چه کار کردیم؟ وقتی هم می گوییم رویانیان نباید به فوتبال بیاید که به او برمی خورد. شما طرفدار قویدل هستی، رفیق او هستی یا اصلا عاشق قویدل هستی به من چه ربطی دارد؟ اصلا به شما چه ربطی دارد که قبل از بازی درباره مالکیت باشگاه داماش صحبت می کنی؟»

عابدینی گفت که رویانیان جام ندیده است و نمی شود روی حرف هایش حساب کرد: «مگر حکیم باشی هستی یا کلانتر مملکت شده ای که راجع به همه مسائل دخالت می کنی. این آقا حیا را دیگر کاملا خورده است. مگر 50 بار به من نگفتید که رئیس سازمان فوتبال و قائم مقام باشگاه پرسپولیس بشوم؟ پس چرا نیامدم، چون نمی شود روی شما حساب باز کرد. روسیاهی به خود رویانیان می ماند. بگذارید به 64 سالگی برسد، آن وقت مشخص می شود که عزتی برایش می ماند یا نه. چرا رویانیان فکر می کند که باید دست بسته جلوی پرسپولیس بازی می کردیم. آقای رویانیان من بارها قهرمانی جام حذفی و لیگ را دیده ام تو تازه آمده ای و جام ندیده ای تازه می خواهی آدم بکشی! به هر حال رویانیان هم دست نشانده وزارت ورزش است. آنها می خواهند عابدینی در فوتبال نباشدتا در مجمع یک رأی علیه عباسی کمتر بشود.»


رویانیان: به سن عابدینی برسم توبه می کنم آدم بشوم

مدیرعامل پرسپولیس هم مثل همیشه، کمتر از یک ساعت بعد جواب عابدینی را داد. رویانیان عابدینی را متهم کرد به هواداران داماش خط داده علیه او شعار بدهند: «هنوز هم می گویم عابدینی مدیرعامل داماش نیست. عاشق قویدل نیستم بلکه از قبل با او کار کرده ام. در بازی با داماش شعارهایی که علیه ما دادند خودجوش نبود. افرادی را فرستاند که با چاقو و سنگ و چماق به جان هواداران ما افتادند. من یک پلیس هستم و صددرصد یقین دارم شعاری که در ورزشگاه دادند، خط داده شده بود. من به هیچ فرد و دولتی وابسته نیستم. این خود عابدینی است که به جناح های سیاسی قبلی وابسته بوده. عابدینی برنامه ریزی کرده بود پرسپولیس را ببرد تا بعد از دو ماه جنگ و دعوا با مالک باشگاه داماش برای خودش آبرویی دست و پا کند.»

رویانیان در جواب عابدینی که درباره عزت داشتنش وقتی به ۶۴ سالگی برسد گفت: «مطمئن باشید من قبل از اینکه به سن ایشان برسم می روم گوشه ای می نشینم و به درگاه خدا توبه می کنم که آدم بشوم. ایشان یک پایش لب گور است بعد می آید ادای جوان ها را درمی آورد و جنجال می کند. مطمئن باشید من به سن ایشان برسم فقط دعا می کنم که آدم بشوم و خدا از سر تقصیراتم بگذرد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شمالی

      ایول سردار جواب دندان شکنی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج