جاباما
۴۷۴۵۶۵
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

احتمال حضور ولورین در «ددپول»

پاول ورنیک و رت ریس که مسئولیت نگارش فیلمنامه (Deadpool) را برعهده داشته‌اند، در مصاحبه‌ای جدید از احتمال حضور ولورین در قسمت دوم این فیلم ابرقهرمانی خبر داده‌اند.

وب سایت تک شات: پاول ورنیک و رت ریس که مسئولیت نگارش فیلمنامه «ددپول» (Deadpool) را برعهده داشته‌اند، در مصاحبه‌ای جدید از احتمال حضور ولورین در قسمت دوم این فیلم ابرقهرمانی خبر داده‌اند.

شایعه حضور ولورین در فیلم «ددپول ۲» هنگامی بر سر زبان‌ها افتاد که رایان رینولدز در ماه دسامبر سال میلادی گذشته در مصاحبه با هفته نامه Entertainment از تمایل خود برای حضور در فیلمی به همراه شخصیت ولورین سخن به میان آورد. از نظر رینولدز، مانع اصلی تحقق چنین پروژه‌ای این است که هیو جکمن برای حضور مجدد در نقش این ابرقهرمان جهش یافته، ابراز تمایل نمی‌کند.
احتمال حضور ولورین در «ددپول»
به احتمال فراوان، او در فیلم «لوگن» (Logan) برای آخرین بار در نقش ولورین ظاهر خواهد شد. رینولدز از هواداران دنیای سینمایی مارول تقاضا کرد که جکمن را برای حضور مجدد در این نقش متقاعد سازند. ظاهراً این درخواست رینولدز نتیجه بخش بوده است، زیرا هیو جکمن در مصاحبه با وب سایت Variety خاطر نشان می‌کند.

در اتخاذ تصمیم نهایی مردد هستم. این را می‌دانم که حضور شخصیت‌های ولورین و ددپول در یک فیلم ایده فوق‌العاده‌ای است، اما باید بگویم که برنامه‌های کاری من با زمان‍بندی این پروژه تداخل دارد.

پیش از این، عده‌ای پیش‌بینی می‌کردند که ممکن است ددپول در سکانس نهایی فیلم «لوگن» حضور داشته باشد، اما چندی پیش رسماً اعلام شد که این اتفاق نخواهد افتاد، زیرا حال و هوای دراماتیک این فیلم اجازه حضور چنین شخصیت طنزآمیزی را نمی‌دهد.

در چنین شرایطی، آینده این پروژه به کجا خواهد انجامید؟ با وجود اینکه سازندگان و دست اندرکاران فیلم «ددپول ۲» به نقش‌آفرینی هیو جکمن در این فیلم امیدوار هستند، چنین اتفاقی چندان محتمل به نظر نمی‌رسد. پاول ورنیک در مصاحبه با وب سایت The Playlist می‌گوید:

حضورِ هیو جکمن در فیلم «ددپول ۲» بسیار جذاب و هیجان‌انگیز خواهد بود. رایان تمام تلاش خود را می‌کند تا این اتفاق رخ دهد. خوشبختانه هواداران نیز از این موضوع استقبال کرده‌اند. با این اوصاف، همه ما به کمک یکدیگر می‌توانیم او را برای بازی در این فیلم متقاعد سازیم.

متاسفانه، زمان‌بندی مراحل تولید فیلم «ددپول ۲» چندان مناسب نیست. این موضوع می‌تواند آینده فرانچایز «ددپول» را تحت تاثیر قرار دهد. رت ریس در این باره می‌گوید:

با توجه به زمان‌بندی مراحل تولید فیلم‌های بعدی «ددپول» و «مردان ایکس» به این نتیجه می‌رسیم که فرصتی برای تولید فیلم‌های دیگر، با حضور ابرقهرمانان این دو فرانچایز وجود ندارد. من فکر می‌کنم که برای ساخت چنین فیلم‌هایی باید مشکلات مربوط به زمان‌‎بندی برطرف شود. گمان نمی‌کنم که پیش از آغاز مراحل تولید فیلم «ددپول ۲»، احتمال تولید فیلمی با حضور ددپول و ولورین به ذهن هیچ یک از ما خطور کرده باشد. اما اگر قرار باشد که چنین فیلمی در آینده ساخته شود، استودیوی مارول باید خط داستانی آن را با دقت فراوان مورد بررسی قرار دهد.

با وجود اینکه فعلاً پروژه تولید فیلمی با حضور «ددپول» و «ولورین» قطعی نشده است، طرفداران این دو ابرقهرمان می‌توانند آنقدر سر و صدا به پا کنند که تیم اجرایی استودیوی مارول، ساخت چنین فیلمی را در اولویت بعدی خود قرار دهد.

شایان ذکر است که فیلم «لوگن» در تاریخ ۲ مارس ۲۰۱۷ (۱۲ اسفند ۱۳۹۵) به روی پرده سینما خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج