۴۷۴۵۸
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

آندرویدفون های برتر سال ۱۳۹۲ را بشناسید

دلایل زیادی وجود دارد که موجب می شوند شما در سال جدید دست به جیب ببرید و یک گوشی جدید بخرید. ما تنها به یکی از آنها علاقه نشان می دهیم؛ اینکه واقعا به گوشی جدید نیاز داشته باشید. این شما و این هم فهرست بهترین گوشی های موبایل.

آندرویدفون های برتر سال 1392 را بشناسید

هفت صبح: دلایل زیادی وجود دارد که موجب می شوند شما در سال جدید دست به جیب ببرید و یک گوشی جدید بخرید. ما تنها به یکی از آنها علاقه نشان می دهیم؛ اینکه واقعا به گوشی جدید نیاز داشته باشید. بازار موبایل تکان جدی خورده که نتیجه آن را می توانیم در تابلوی قیمت ها مشاهده کنیم.

چه چیزی باعث این ارزانی شده است؟ انگشت های اشاره مان را به سمت ارز مبادله ای نشانه می رویم که در هفته آخر سال 91 بالاخره به دست واردکنندگان عمده موبایل رسید و از همان موقع، سالی همراه با موبایل های ارزان را نوید داد.

در سال جدید ما همچنان آندروید را بهترین سیستم عامل موبایل می دانیم و عقیده داریم گوشی های مبتنی بر آن گزینه های ایده آلی هستند. Xperia ZL سونی جدیدترین محصول عرضه شده به بازار است با این حال می توان جنگجویان دیگری سراغ کرد که بهترین گزینه هستند. این شما و این هم فهرست بهترین گوشی های موبایلی که می توانید در سال جدید بخرید.

سونی Xperia Z

برای باقی ماندن در کورس رقابت هیچ راهی جز ارائه بهترین نمایش وجود ندارد. Xperia Z بهترین نمایش سونی نیست اما تا همینامروز یکی از محترم ترین گوشی های آندرویدی تاریخ است. صفحه نمایش آن یک پنل 5 اینچی از نوع LED-backlit است که دقت تصویر 1080 در 1920 نقطه را پشتیبانی می کند و برای اینکه خیالمان از کیفیت تصویر آسوده باشد، سونی آن را به نسل دوم تکنولوژی Mobile Bravia مجهز کرده است.

دوربین 13 مگاپیکسلی موجود روی گوشی عملکردی ایده آل دارد، آنقدر که با عکس های آن در یک میهمانی صمیمی به بقیه حاضرین فخر بفروشید. قابلیت عکاسی HDR و Panorama یا فیلمبرداری FullHD اگرچه حالا روی تمام گوشی های سطح بالا دیده می شود اما در Xperia Z به بهترین نحو ممکن وجود دارد.

آندرویدفون های برتر سال 1392 را بشناسید

سونی چه امکانات دیگری برای Xperia Z در نظر گرفته که ما را وسوسه کند؟ ضبط صدا در حمام، چک کردن ایمیل زیر باران و عکاسی در استخر از جمله تجربیات لذت بخشی بودند که با این موبایل کسب کردیم.

اگر از دنیای آمار و ارقام بیرون بیاییم، باید اعتراف کنیم که Xperia Z در عمل بسیار سریع عمل می کند. تنها کافی است چند دقیقه با این دستگاه کار کنید تا متوجه سرعت بالای آن در اجرای دستورات شوید.


ال.جی Nexus 4

اولین باری که یک Nexus 4 را از نزدیک می بینید واقعا سخت است که شیفته زیبایی هایش نشوید. وقتی بدنه یک دست و باریک آن را در کنار سخت افزار قدرتمند قرار می دهیم ناخودآگاه این سوال مطرح می شود که گوگل، نکسوس بعدی را چطور معرفی میکند؟

آندرویدفون های برتر سال 1392 را بشناسید

Nexus ۴ چهارمین عضو خانواده گوشی های نکسوس است که یک گوشی رده بالا محسوب می شود. در تمام طول این مدت ما آن را جزو برترین گوشی های هوشمند ساخته شده تاریخ به حساب می آوریم. صفحه نمایش ۴.۷ اینچی، چیپ قدرتمند Pro Qualcomm Snapdragon S۴، امکانات ارتباطی کامل، دوربین ایده آل ۸ مگا پیکسلی و آندروید جدید تقریبا تکلیف را یکسره می کند. ما اطمینان داریم که با محصولی فوق العاده سر و کار داریم.


اچ.تی.سی Butterfly

در زمان معرفی Butterfly لقب حکمران جدید دنیای گوشی های آندرویدی را یدک می کشید. کمپانی سازنده در بازارهای ژاپن و ایالات متحده آمریکا آن را با اسم های J Butterfly و Deluxe DLX عرضه کرد. برترین و شاخص ترین مشخصه آن، صفحه نمایش 5 اینچی است که به دقت Full HD مجهز شده و تراکم پیکسلی باورنکردنی 441 ppi را ارائه می دهد؛ یعنی 35 درصد بهتر از صفحه نمایش رتینای iPhone5! مغز متفکر گوشی یک چیپ Pro Qualcomm Snapdragon S4 است که پردازنده چهار هسته ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی 320 Adreno را شامل می شود.

آندرویدفون های برتر سال 1392 را بشناسید

این گوشی دارای دو گیگابایت حافظه RAM و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است و از کارت های حافظه microSD نیز پشتیبانی می کند. در پشت HTC Butterfly دوربین ۸ مگاپیگسلی و در جلوی آن دوربین دوم ۲.۱ مگاپیکسلی قرار دارد.


سامسونگ Galaxy Note II

چطور می توان صاحب آخرین گوشی سامسونگ بود؟ تقریبا هیچ راهی برای این کار وجود ندارد چون به محض اینکه شما آخرین محصولشان را بخرید و پول آن را به فروشنده بدهید، آنها محصول جدیدتری روانه بازار کرده اند.

آندرویدفون های برتر سال 1392 را بشناسید

گلکسی s سوم می توانست در فهرست ما جای بگکیرد اما حتما خبر دارید که نسخه چهارم آن معرفی شده است و به زودی در بازار داخلی هم آفتابی می شود.

به همین دلیل سراغ محصولی از خانواده Note رفتیم که بالاتر از Xperia Z سونی و اپتیموس LG، گرانترین جنگجوی بازار است. صفحه نمایش ۵.۵ اینچی از نوع Super AMOLED فوق العاده به نظر می رسد حتی با وجود اینکه سامسونگ مقداری از تراکم پیکسلی آن را نسبت به Note اول کاهش داده است. قدرت پردازنده محصول را می توان به راحتی با بسیاری از تبلت ها یا نت بوک های موجود در بازار مقایسه کرد.


هوواوی Ascend G600

بیشتر مردم تصور می کنند خرید یک گوشی آندرویدی خوب با بودجه زیر یک میلیون تومان ممکن نیست. سری Ascend برهانی برای نادرستی این تصور است. ما مدت زیادی نیست که کمپانی هوواوی را در میان تولیدکننده های موبایل می شناسیم اما پیش از آن اسمشان را در میان بزرگترین تولیدکننده های مخابراتی جهان شنیده بودیم.

به هر حال ملاک تصمیم گیری محصولاتی است که آنها در منوی خود عرضه می کنند. در همین مدت کوتاه سری Ascend و تبلت هایشان شگفت آور بوده اند. G600 دارای یک صفحه نمایش 4.5 اینچی است. یک پردازنده دو هسته ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز به همراه 768 مگابایت حافظه موقت نیز سخت افزار این گوشی را تشکیل میدهند.

آندرویدفون های برتر سال 1392 را بشناسید

همچنین قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی نیز روی آن وجود دارد. دوربین ۸ ماپیکسلی به عنوان دوربین اصلی، وظیفه ثبت لحظات کاربر را برعهده دارد و یک دوربین جهت مکالمات تصویری نیز در قسمت جلویی گوشی موجود است. نسخه ۴ از سیستم عامل آندروید، سیستم عامل منتخب هوواوی برای این گوشی بوده که ما را هم خوشحال می کند.


سونی Xperia Tipo

Tipo یک گوشی جمع و جور و خوش دست به شمار می رود که به دلیل ابعاد و طراحی مناسب، نگهداری و کار کردن با یک دست با آن فوق العاده راحت است. طول این گوشی به 103 میلیمتر و عرض آن به 57 میلیمتر می رسد. وزن 99 گرذمی و گوشه های انحنادار، Tipo را به یک محصول خوش دست تبدیل می کند.

آندرویدفون های برتر سال 1392 را بشناسید

صفحه نمایش ۳.۲ اینچی لمسی خازنی از نوع TFT با رزولوشن ۴۸۰ در ۳۲۰ نقطه کیفیت چندان ایده آلی نیست اما برای محصولی در بازه قیمتی زیر ۵۰۰ هزار تومان مایه شرمساری به حساب نمی آید. پردازنده به کار گرفته روی Tipo یک پردازنده ۸۰۰ مگاهرتزی است. همچنین ۵۱۲ مگابایت حافظه موقت به اجرای سریع دستورات کاربر کمک می کند.

حافظه داخلی این دستگاه چهار گیگابایت است که البته تنها ۲.۵ گیگابایت آن در اختیار کاربر قرار دارد. Xperia Tipo برای کسانی که می خواهند با هزینه نسبتا کم، یک گوشی هوشمند داشته باشند و از دنیای سیستم عامل آندروید لذت ببرند، گزینه ای خوب به شمار می رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا برسونه پولش رو

    • Iran

      به جان خودم اَندروید درسته نه آندروید...کی میخواید یاد بگیرید؟

    • سجاد هیکل

      جالب بود ولی به قول رفیقمون پولشم جالبه!!!!!!!!

    • میر مهدی مبشری

      جالب بود وبه نظر من پولش هم به یک میلیون میرسد و خدا به ما رهم کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج