۴۷۴۷۱۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گواردیولا: زمان می‌خواهم تا سیتی را متحول کنم

سرمربی منچسترسیتی می گوید به زمان نیاز دارد تا این تیم را متحول و به تیمی مدعی برای قهرمانی در انگلیس تبدیل کند.

ایسنا: به نقل از دیلی میل، منچسترسیتی امروز یکشنبه باید در لیگ برتر برابر سوانزی به میدان برود. شکست تیم‌های آرسنال و لیورپول انگیزه تیم گواردیولا را بالا برده تا بتواند صاحب ۳ امتیاز مسابقه شود.

پپ گواردیولا درباره بازی با سوانزی گفت: نمی‌توانم سیتی را یک شبه تغییر بدهم. ما تیم خوبی داریم ولی برای اینکه تیمی مدعی در لیگ برتر باشیم نیاز است تا تیم را متحول کنم. بازیکنان معمولی الان بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون یورو هزینه دارند و نمی‌شود با خرید ۸-۹ بازیکن تیم را متحول کرد و تغییر داد بلکه باید تیم را ساخت و این نیاز به زمان می برد تا طرز تفکر شما در تیم جا بیفتد و تیم بتواند در مسیر درستی قرار بگیرد. من دوست ندارم خریدهای جدید کنم و مرتبا بازیکنان جدید بخرم بلکه دوست دارم کیفیت تیمی را که در اختیار دارم بالا ببرم. این راه راه دوست دارم.

سرمربی منچسترسیتی در ادامه گفت: به خوبی می‌دانم بازی با سوانزی از چه اهمیتی برای ما برخوردار است و به همین خاطر می‌خواهیم هر طور شده با ۳ امتیاز زمین بازی را ترک کنیم.

او ادامه داد: ما فهمیدیم که بازیکن بالای ۳۰ سال در تیم زیاد داریم. می‌خواهیم شرایط را در تیم متحول کنیم و به همین خاطر ممکن است فصل بعد چند بازیکن را از فهرست تیم کنار بگذارم. با این حال این بازیکنان شالوده و بنیان تیم هستند و نمی شود همه را یکجا تغییر داد. می‌دانم یحیی توره چقدر بازیکن مهمی است. می‌دانم کولاروف چقدر مهم است. می‌دانم زابالتا چه بازیکن مهمی برای تیم در داخل زمین و در رختکن است. الان روحیه تیم پیر است و این شرایط باید به زودی تغییر کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج