جاباما
۴۷۴۷۱۵
۵۲۲۱
۵۲۲۱
پ

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (۴۰)

موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (40)
آخرین انیمیشن اکشن-زنده بازخلق شده دیزنی که قرار است 17 مارس 2017 به نمایش عمومی در آید، "دیو و دلبر" (Beauty and the Beast) است که بیل کاندون آن را کارگردانی نموده و اما واتسون در نقش بِل و دن استیونز در نقش دیو در آن ظاهر شده اند. با آنکه سه آهنگ جدید و یک داستان جدید برای قهرمان زن این انیمیشن ساخته شده است، آخرین تریلر آن نشان می دهد که بیشتر داستان آن همانند انیمیشن اولیه ای است که در سال 1991 توسط این استودیو ساخت شد. تیم بازیگران مکمل این انیمیشن نیز از بازیگران توانمندی تشکیل شده است که از آن میان می توان به کوین کلاین اشاره کرد که در نقش پدر بل، لوک اوانز در نقش گاستون، جاش گد در نقش لو فو، اوان مک‌گرگور در نقش لومیر، استنلی توچی در نقش مایسترو کادنزا، گوگو امباثا-را در نقش پلومت، اودرا مک‌دونالد در نقش مادام گاردروب، ایان مک‌کلن در نقش کاگزورث و اما تامپسون در نقش خانم پاتس ظاهر شده اند.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (40)

آخرین کار جیمز گری (کارگردان) داستانی درباره کلنل پرسی فاست (با بازی چارلی هانام) است، جهانگردی بریتانیایی که به شدت علاقمند به یافتن شهر گمشده ای در اعماق آمازون است. جستجوی چند ده ساله او تأثیری منفی بر شهرت و زندگی مشترکش با همسرش (سیه‌نا میلر) و فرزندانش می گذارد. رابرت پتینسون و تام هالند هم در این فیلم که نوبت اکران ۲۱ آوریل ۲۰۱۷ دارد بازی کرده اند. فیلم سینمایی "شهر گمشده زی" (The Lost City of Z) نقدهای اولیه خوبی بدست آورده است.


جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (40)

در فیلم سینمایی "هدشات" (Headshot) ایکو اوویس، نقش مردی را بازی می کند که پس از بهبود زخم گلوله به سرش، حافظه اش را از دست می دهد. ولی برخوردی خونین باعث می شود که حافظه اش بازگردد و او به دنبال انتقامجویی از رئیس مافیایی می افتد که سعی در ترور او داشته اند. تیمو تیاهانتو و کیمو استامبوئل این فیلم را کارگردانی کرده اند که نقدهای اولیه خوبی دریافت کرده و قرار است سوم مارس 2017 اکران شود.


جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (40)

آخرین تریلر فیلم "کتک کاری" (Fist Fight) که قرار است هفدهم فوریه اکران شود، نشان می دهد که این فیلم بیشتر از آنچه دو تریلر اول نشان دادند، خنده دار است. چارلی دی در نقش اندی کمپل، یک معلم انگلیسی با اخلاق ملایم بازی کرده که در آخرین روز مدرسه با همکاری بداخلاق روبرو می شود. ران استریکلند (با بازی آیس کیوب) آن همکار است که همه به شدت از او می ترسند و او اندی را به مبارزه بعد از مدرسه دعوت می کند. متأسفانه کمپل از بقیه آموزگاران کمک زیادی دریافت نمی کند. این فیلم سینمایی با بازی تریسی مورگان، جیلیان بل، دین نوریس، کریستینا هندریکس، دنیس هیزبرت و جوانا گارسیا سویشر روز ۱۷ فوریه ۲۰۱۷ اکران خواهد شد.


جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (40)

مالکوم دی. لی این بار در آخرین فیلمش یعنی "سفر دختران" (Girls Trip) ، توجهش را به سمت بانوان معطوف کرده است. نوبت اکران آن 21 جولای 2017 است و به ماجرای چند دوست - با بازی رجینا هال، کوئین لطیفه، جیدا پینکت-اسمیت و تیفانی هدیش - می پردازد که برای جشنواره سالانه اسنس، به نیو اورلئانز سفر می کنند.


جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (40)

فیلم سینمایی "شاسی کوتاه سواران" (Lowriders) که قرار است دوازدهم مه ۲۰۱۷ اکران شود، گابریل چاواریا را در نقش دنی دارد، یک هنرمند خیابانی که بین پدرش (دمیان بیشیر) که عاشق ماشین های شاسی کوتاه است و برادرش (تیو روسی) مجرم سابق گیر افتاده است. ریکاردو دو مونتروی این فیلم را کارگردانی کرده که ایوا لونگوریا، تونی روولوری و ملیسا بینوست هم در آن نقش آفرینی کرده اند.


جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (40)

کریس اودیسیان نویسنده، کارگردان و بازیگر اولین فیلم بلند خود است که ماجرای پیتر (جسی ویکمن) را روایت می کند که به خانه اش در وارویک در رود آیلند باز می گردد تا مادربزرگش را به خاک بسپارد. وقتی کیف پولش را گم می کند، باید به دوست سابق و همسایه دیوار به دیوارش یعنی دونالد، اطمینان کند تا کیفش را برایش بیابد. این فیلم در SXSW و دیگر جشنواره های سال 2016 نقدهای اولیه بسیار خوبی دریافت کرد. فیلم "دونالد گریه کرد" (Donald Cried) قرار است روز سوم مارس 2017 به نمایش عمومی درآید.


جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (40)

در این داستان پریان معاصر، جسیکا براون فیندلی در نقش بلا براون ظاهر شده، زنی که رویای نوشتن داستان های کودکانه در سر دارد. وقتی صاحبخانه مجبورش می کند که به باغچه رسیدگی کند، بلا پس از چند بار تلاش ناموفق، از همسایه اش (تام ویلکینسون) کمک می گیرد که در باغبانی سررشته دارد. بازیگران نقش مکمل فیلم سینمایی "این زیبای شگفت انگیز" (This Beautiful Fantastic) شامل اندرو اسکات و جرمی ایرواین می شوند و نوبت اکران آن دهم مارس ۲۰۱۷ است.


جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (40)
اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلمهایی که قرار است ساخته شوند:
• بن افلک قرار نیست فیلم سینمایی "بتمن" (The Batman) را کارگردانی کند. می گویند مت ریوز ممکن است جایگزین افلک شود. (منابع: Variety و Deadline)
• برایان هربرت تأیید کرده که دنیس ویلنوو سکان کارگردانی فیلم سینمایی اقتباسی از سری کتاب های Dune نوشته فرانک هربرت را بدست خواهد گرفت.
• متیو مک‌کانهی و آن هاتاوی در حال مذاکره برای بازی در فیلم مهیج "آرامش" (Serenity) به نویسندگی و کارگردانی استیون نایت هستند. (منبع: Deadline)
• نیکول کیدمن و یحیی عبدل متین دوم در حال مذاکره برای بازی در نقش های مادر آکوامن و بلک مانتا به کارگردانی جیمز وان هستند. (منبع: Heat Vision)
• کالین فارل در حال مذاکره برای پیوستن به دنزل واشینگتن در فیلم سینمایی مهیج "شهر درونی" (Inner City) به کارگردانی دن گیلروی هستند. (منبع: Variety)
• جانی ناکسویل قرار است در فیلم کمدی "اکشن پارک" (Action Park) بازی کند که درباره یک شهر بازی با طراحی غیرمسئولانه است. (منبع: THR)
• وایولا دیویس و جولیا رابرتز قرار است در فیلمی اقتباسی از کتاب "چیزهای بزرگ کوچک" (Small Great Things) نوشته جودی پیکولت بازی کنند. (منبع: Variety)
• لئوناردو دی‌کاپریو قرار است فیلمی اقتباسی از کتاب "دست سیاه" (The Black Hand) نوشته استفان تالتی را تهیه و تولید کرده و در آن نقش آفرینی نماید که داستانی واقعی درباره جو پتروسینو، افسر پلیس نیویورک سیتی است که با مافیای ایتالیا در شروع قرن بیستم مبارزه کرد. (منبع: Deadline)
• مل گیبسون و جان لیتگو ممکن است به ویل فرل و مارک والبرگ در دنباله فیلم "بابا خانه است" (Daddy's Home) بپیوندند. (منبع: Deadline)
• لیام نیسون قرار است در فیلم "پودر سخت" (Hard Powder) نسخه باز خلق شده ای از "به ترتیب ناپدید شدن" نقش آفرینی نماید. (منبع: THR)
• اولیویا کوک، ساموئل ال. جکسون، اولیویا وایلد و آنتونیو باندراس به اسکار آیزاک پیوستند تا در فیلم "خود زندگی" (Life Itself) ساخته دن فوگلمن ایفای نقش نمایند. (منبع: THR)
• مل گیبسون و وین وان در فیلم سینمایی "کشیده شده در بتن" (Dragged Across Concrete) فیلم بعدی اس. کریگ زاهلر پس از "توماهاک استخوانی"، بازی خواهند کرد. (منبع: THR)
• کیانو ریوز قرار است در فیلم مهیج و رمانتیک "سیبری" (Siberia) با کارگردانی متیو راس نقش آفرینی نماید. (منبع: Variety)
• درموت مولرونی به کیت وینسلت و ادریس البا پیوست تا در فیلم اقتباسی ساخته هانی ابو اسد از رمان پرفروش "کوه بین ما" (The Mountain Between Us) نوشته چارلز مارتین هنرنمایی نماید. (منبع: Deadline)
• جولیوس ایوری قرار است فیلم "اورلرد" (Overlord) کارگردانی کند که داستانی درباره دو سرباز چترباز در جنگ جهانی دوم است که با سربازان ماوراء الطبیعه نازی مبارزه می کنند. (منبع: Variety)
• بل پاولی قرار است نقش دختر متیو مک‌کانهی را در فیلم "ریک پسر سفیدپوست" (White Boy Rick) به کارگردانی یان دمانژ ایفا نماید. بروس درن، جنیفر جیسون لی و روری کاکرین نیز در این فیلم بازی خواهند کرد. (منبع: THR)
• پنه‌لوپه کروز و ادگار رامیرز قرار است در فیلم کمدی تاریک "بچه عشق" (Love Child) ساخته تاد سولوندز نقش آفرینی کنند که درباره‌ پسربچه یازده ساله ای است که عاشق مادرش است و می خواهد پدرش را به خاطر کتک زدن مادرش، بکشد. (منبع: Deadline)
• سوئی سالدانا در نقش یک آدمکش در فیلم اکشن "مرغ مگس‌خوار" (Hummingbird) ظاهر خواهد شد. (منبع: THR)
• کورین هاردی کارگردانی فیلم "راهبه" (The Nun) که اسپین-آفی از فیلم "احضار روح 2" است، را انجام خواهد داد. (منبع: Variety)

• رالف فاینس فیلم سینمایی "کلاغ سفید" (The White Crow) را از روی فیلمنامه ای از دیوید هیر با اقتباس از کتاب "رودولف نوریف: زندگی" (Rudolf Nureyev: The Life) نوشته جولی کاوانا، کارگردانی خواهد کرد. (منبع: Variety)

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج