۴۷۴۷۴۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

دستور مادورو برای ساخت فیلم چاوز

رئیس جمهوری ونزوئلا در بیست و پنجمین سالگرد کودتای ناکام به رهبری هوگو چاوز، رئیس جمهوری فقید این کشور به دو تن از وزرای کابینه‌اش دستور داد تا داستان واقعی چاوز را با به نمایش گذاشتن فیلم‌هایی براساس زندگی وی در سینماهای داخلی و جهانی و تلویزیون دولتی کشور نشان دهند تا از سوءتعبیرهای موجود جلوگیری به عمل آید.

خبرگزاری ایسنا: رئیس جمهوری ونزوئلا در بیست و پنجمین سالگرد کودتای ناکام به رهبری هوگو چاوز، رئیس جمهوری فقید این کشور به دو تن از وزرای کابینه‌اش دستور داد تا داستان واقعی چاوز را با به نمایش گذاشتن فیلم‌هایی براساس زندگی وی در سینماهای داخلی و جهانی و تلویزیون دولتی کشور نشان دهند تا از سوءتعبیرهای موجود جلوگیری به عمل آید.
نیکولاس مادورو گفت، اولیگارشی هنوز به دنبال بد جلوه دادن تاریخ هوگو چاوز است که 25 سال قبل در چهارم فوریه 1992 رهبر کودتای ناکام را بر عهده داشت. دشمنان ونزوئلا تلاش می‌کنند تا فیلم‌ها، سریال‌ها و ادبیات مربوط به آن زمان را بد جلوه دهند و سوءتعبیر کنند. دشمن از او می‌ترسد. به همین دلیل است که این روز و انجام کارهایی برای زنده نگهداشتن آن بسیار مهم است.

رئیس جمهوری ونزوئلا به وزیر فرهنگ و وزیر ارتباطات و اطلاع رسانی کشور دستور داده تا برنامه‌هایی را برای تولید فیلمی درباره زندگی چاوز در نظر بگیرند.

وی ادامه داد: بدون شک، من فکر می‌کنم که باید شرایط برای بازگو کردن حقیقت فراهم شود و حقیقت چاوز به سینمای ملی و جهانی آورده شود و به نمایش گذاشته شود. من به این دو وزیر دستور دادم تا مسئول این برنامه باشند تا جهان تاریخ چاوز، انقلاب بولیواری و این رهبر قابل ستایش آمریکای لاتین و کارائیب را بشناسد.

در چهارم فوریه ۱۹۹۲، چاوز به عنوان رئیس فرماندهی نیروهای چترباز ارتش، دست به کودتایی زد که یک ساعت بعد توسط نیروهای وفادار به کارلوس آندرس پرز، رئیس جمهوری وقت سرکوب شد.

اگرچه این کودتای نافرجام از سوی چاوز صورت گرفت اما وی توانست محبوبیتی در میان مردم به دست بیاورد و در انتخابات دسامبر سال ۱۹۹۸ با اکثریت آرا پیروز شود و در فوریه ۱۹۹۹ رئیس جمهوری این کشور آمریکای لاتین شود که تا پنجم مارس ۲۰۱۳ در راس کار بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج