۴۷۵۰۸۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

انهدام باند بزرگ کیف قاپی در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی و انهدام باند بزرگ کیف قاپی و دستگیری ۱۱ نفر متهم در همدان خبر داد.

خبرگزاری مهر: سرهنگ رضا زارعی گفت: به دنبال وقوع سرقت های متعدد کیف قاپی در سطح شهرستان همدان طی ماه های اخیر رسیدگی به این موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کاراگاهان در تحقیقات اولیه دریافتند مجرمان در ارتکاب اعمال مجرمانه خود به هر اقدام خشونت آمیزی متوسل می شوند، افزود: با تشکیل تیمی مجرب و با استفاده از تجارب قبلی ضمن بررسی میدانی و محل تردد سارقان، در نهایت به دنبال اقدامات فنی و پلیسی، سرباند سارقان شناسایی و پس از چند شبانه روز تعقیب و مراقبت هنگامی که متهم با یک دستگاه موتورسیکلت وارد منزل شد، توسط مأموران دستگیر شد.

وی اظهار داشت: در بازرسی صورت گرفته از منزل موردنظر تعدادی مدارک و تلفن همراه مسروقه کشف و متهم به همراه اموال مکشوفه و موتورسیکلت به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ زارعی بیان داشت: متهم در تحقیقات به عمل آمده، به ۱۵ فقره سرقت کیف قاپی با همدستی ۴ نفر دیگر معترف شد که با همکاری نامبرده طی یک عملیات غافلگیرانه هر ۴ متهم دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت دیگر نیز توقیف شد.

وی ادامه داد: در بازجویی های فنی و پلیسی از متهمان مشخص شد پس از سرقت، تعدادی از اموال مسروقه شامل تعدادی موبایل و مقادیری طلا را بفروش رسانده اند که با راهنمایی آنان تعداد ۶ نفر از خریداران اموال مسروقه دستگیر و در بازرسی از منازل آنان تعداد ۸ دستگاه گوشی موبایل، یک رشته گردنبند، دو حلقه انگشتر و یک حلقه دستبند طلا کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: پرونده پس از تکمیل تحقیقات و کشف اموال به همراه شکات، سارقان و خریداران اموال مسروقه به دادسرای همدان ارسال شد که در نهایت متهمان روانه زندان شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج