۴۷۵۱۰۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

استون در خانه دختر گریگوری پک تجلیل شد

فستیوال «فیلمبرداری در ایتالیا» از اولیور استون کارگردان نامدار آمریکایی در حالی تجلیل کرد که وی تاکید داشت روابط روسیه و آمریکا باید تقویت شود.

خبرگزاری مهر: فستیوال «فیلمبرداری در ایتالیا» از اولیور استون کارگردان نامدار آمریکایی در حالی تجلیل کرد که وی تاکید داشت روابط روسیه و آمریکا باید تقویت شود.
استون در خانه دختر گریگوری پک تجلیل شد

به نقل از ورایتی، برنامه ابتکاری «فیلمبرداری در ایتالیا» که تا ۸ فوریه ادامه دارد در خانه سیسیلیا پک تهیه‌کننده و دختر بازیگر فقید گریگوری پک برگزار شد.

این برنامه که با مشارکت موسسه فرهنگی ایتالیا برگزار شد، با هدف تشویق فیلمسازان و تهیه کنندگان و استودیوها برای توجه به ایتالیا به عنوان مکانی مناسب برای ساخت فیلم و فیلمبرداری برگزار شد.

در این برنامه اولیور استون با دریافت یک جایزه تجلیل شد.

در حالی که از مهمانان با برش‌های پیتزای مارگاریتا و پنیر موتسارلا پذیرایی می‌شد اعضای کمیسیون فیلم ایتالیایی «شبکه» ابراز امیدواری کردند که در ایتالیا خیلی بیش از این غذاهای خوب یافت ‌شود و به این ترتیب حاضران را به توجه به ایتالیا ترغیب می‌کردند.

سبستیانو کاستا مدیر فیلم و موسیقی آژانس تجارت ایتالیا نیز با تاکید بر این که مالیات‌ها و عوارض ساخت فیلم در ایتالیا کم است، گفت: این رقم تقریبا برابر هیچ است و همه تلاش ما این است که اصلا از این کلمه فاصله بگیریم.

در این برنامه اولیور استون درباره روسیه و اخبار مربوط به اکراین نیز موضع گیری کرد و گفت این که روسیه مسئول خشونت در اکراین است اخبار دروغ است. وی آمریکا را مسئول این شلوغی‌ها خواند. وی گفت: ادعاهایی مبنی بر این که روسیه مسئول بدتر شدن موقعیت شده نادرست است و این آمریکاست که مسئولیت بزرگی در قبال ادامه جنگ داشته است.

استون در این برنامه اظهار امیدواری کرد که ترامپ بتواند روابط با روسیه را بهتر کند و افزود: روسیه و آمریکا باید متحد هم باشند. همان طور که فرانکلین روزولت و جان کندی نیز بر این امر تاکید داشتند.

وی گفت معتقد نیست که روسیه در انتخابات آمریکا دخالت کرده و این‌ها با وجود یافته‌های سیا و اف‌بی‌آی اطلاعات نادرستی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج