جاباما
۴۷۵۱۸۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

طنز؛ وظیفه چی هست کلا؟

فرانسوا اولاند که از اسمش معلوم است فرانسوی بوده و احتمالا یک پست و مقامی هم در فرانسه دارد (رئیس جمهورشان است!)‌ اعلام کرده: «ترامپ وظایفش را بد متوجه شده است». در همین رابطه ما پیش‌بینی کرده‌ایم که اساسا واکنش ترامپ به این اظهارنظر چه خواهد بود؛

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت:

فرانسوا اولاند که از اسمش معلوم است فرانسوی بوده و احتمالا یک پست و مقامی هم در فرانسه دارد (رئیس جمهورشان است!)‌ اعلام کرده: «ترامپ وظایفش را بد متوجه شده است». در همین رابطه ما پیش‌بینی کرده‌ایم که اساسا واکنش ترامپ به این اظهارنظر چه خواهد بود؛
الف- وظیفه چی هست کلا؟
ب- آیا با آن وظایفی که قبل از دوران ریاست‌جمهوری‌ام داشتم ارتباطی دارد؟!
ج- چرا از سوالات سخت شروع می‌کنید؟ لااقل از جدول ضرب شروع کنید بفهمیم چی به چی است!
د- مگر ریاست جمهوری این نیست که هر روز کت و شلوار بپوشم و پشت بلندگو به بقیه فحش بدهم و بقیه شهروندان آمریکایی را تحقیر کنم؟ بنده خدمت جناب اولاند سلام عرض می‌کنم.
اولاند جان ظاهرا توی باغ تشریف ندارند.این بنده خدا هنوز هم وقتی یکی می‌گوید: «جناب رئیس جمهور؟!»‌پشت سرش را نگاه می‌کند و باور ندارد که رئیس جمهور شده است.ترامپ تا دیروز می‌رفت توی مسابقات کشتی کج و صندلی توی سر ورزشکاران می‌زد، آن وقت الان توقع دارید وظایفش را بداند؟ ترامپ خسته‌تر از این حرف‌هاست اولاند جان.دلیل اثبات این حرف‌ها هم به هرحال سخنرانی‌های صنعتی و سنتی است که این بزرگوار برگزار می‌کند و در آن سوژه خنده می‌دهد دست افراد دیگر.
اساتید اولاند و موگرینی و مرکل هم بی‌خود حرص می‌خورند، ترامپ همین روزها خودش خودش را می‌خورد و اصلا کار به این نگرانی‌ها کشیده نمی‌شود.نهایت موضوع این است که ترامپ کاخ سفید را می‌کوبد و به جای آن یک برج می‌سازد تا از این به بعد روسای جمهور آمریکا به جای زندگی در یک خانه یک طبقه، در یک برج بزرگ زندگی کنند که بتوانند در آن راحت نفس بکشند.همچنین یک مقدار فضای سبز در کاخ سفید وجود دارد که جان می‌دهد آدم در آن خیار و سیب‌زمینی و بادمجان بکارد. ترامپ خیلی بخواهد فعالیت کند همین کارها را انجام می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج