۴۷۵۲۹۳
۱۲ نظر
۵۰۴۸
۱۲ نظر
۵۰۴۸
پ

شلیک مرموز به ۵ زن در پاکدشت

مرد جوان که با انگیزه‌ای مرموز پنج زن را در پاکدشت هدف شلیک گلوله قرار داده بود، با ردیابی زاویه تیراندازی شناسایی و دستگیر شد.

جام جم آنلاین: مرد جوان که با انگیزه‌ای مرموز پنج زن را در پاکدشت هدف شلیک گلوله قرار داده بود، با ردیابی زاویه تیراندازی شناسایی و دستگیر شد.

پنجشنبه هفته گذشته ماموران پلیس پاکدشت در جریان انتقال پنج زن ـ که در پی شلیک گلوله ساچمه‌ای مجروح شده بودند ـ به بیمارستانی در این شهر قرار گرفتند. در ادامه با تشکیل پرونده‌ای در این رابطه در شعبه هفتم دادیاری دادسرای پاکدشت به ریاست قاضی شیرازی و با دستور دادستان عمومی و انقلاب پاکدشت، تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

تحقیقات از شاکیان نشان داد، آنها در حال پیاده‌روی در یکی از محله‌های شهر بودند که از ناحیه پا هدف گلوله ساچمه‌ای قرار گرفته و مجروح شده‌اند.

ماموران پلیس اطلاعات و امنیت پاکدشت با حضور در محل حادثه، به بررسی زاویه تیراندازی پرداخته و به دو نفر از ساکنان خانه‌ای مشکوک شدند.

رحیم علیشپور، دادستان عمومی و انقلاب پاکدشت در این باره گفت: ماموران با دستور قضایی به بازرسی خانه‌هایی که احتمال تیراندازی از آنجا وجود داشت پرداختند و متهم را همراه یک قبضه سلاح ساچمه‌ای شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: متهم با نصب دوربین روی اسلحه به صورت متوالی به سمت زنان شلیک کرده بود. او در بازجویی به جرم خود اعتراف کرد و با قرار وثیقه روانه زندان شد.

دادستان پاکدشت با اشاره به این که تحقیقات برای مشخص شدن انگیزه متهم ادامه دارد، خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی به مجرمان اجازه نمی‌دهد با اقدامات مجرمانه خود امنیت شهروندان را سلب کنند و با مجرمان، قاطعانه و قانونی برخورد می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه با این جنایتی که انجام داده و طبق خبر بارها به چه منظور و هدف به طرف زنان، این زحمت کشان بی مواجع شلیک کرده!!! جرم این ضارب نباید کمتر از قطع دو دست و یک پا باشد!! آخر به چه جرمی باید با اسلحه مردم رهگذر و عادی را هدف گرفت، i

    • بدون نام

      بعد از اسید پاشی نوبت به تیراندازی رسیده .

    • ترسو

      تا وقتي كه اين نگاه جنسيتي و اين تفاوت گذاشتن بين دو جنس وجود دارد ، اينگونه مريضهاي روان پريش تعدادشون روز به روز بيشتر ميشود و امنييت جامعه را خدشه دار مي كنند ! آقايان ! لطفا تفكر ، تفكر ، تفكر .......

    • بدون نام

      حاجی شکارچی ای ول

    • تل تل

      از بس زنان تو کوچه پس کوچه ها پرسه میزنند و بی حجابن . بابا یه خرده رعایت کنید .

    • بدون نام

      چه کشور خوبی داریم اسید پاشی ووووووو

    • اسرا

      وای وای ازدست این خانم های چاق که فکرمیکنن باپیاده روی لاغرمیشن.... بابا کم بخور لاغرمیشی بخدا....

    • الناز

      از این روانی ها همه جا هستن.من یکبار داشتم از پیاده رو رد میشدم یه نفر روی پل هوایی با همین تفنگ ساچمه ای ها همه رو میزد. به منم زد. حتی یه خانم بایه بچه کوچک داشت رد میشد به اونم زد. حتی به پیرمرد هم رحم نکرد شانس آوردیم به چشممون نخوردحیف نتونستن بگیرنش عوضی رو. فرارکرد
      خلاصه بیماری های روانی زیاد شده !

    • ناهید

      باید بفرستنش تیمارستان

    • بدون نام

      جی تی ای تاثیر خودشو بالاخره گزاشت

    • بدون نام

      یارو حتما مشکل روانی دارد

    • چاووش

      البته بنابرقانون نامبرده دستگیروتحت بازجویی است ضمن تشکروتقدیرازپلیس مقتدر لازم است انگیزه این بیمارروانی را منتشرنمایندوالبته قضیه دفاع ازحریم حجاب وعفاف نباشدکه مقبول نیست چراکه امربمعروف ونهی ازمنکر لسانی است نه تهاجمی این مجرم ریگی بکفش داردوقضیه بوداراست درخصوص بانوان دستهای پلیدی درجریان است که بخواهندباایجادرعب ووحشت درحریم بانوان چالش نمایندکه باابتکارعمل وتحقیق وبازجویی ازمجرم بازداشتی به سرنخ اصلی میرسند والسلام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج