۴۷۵۴۷۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

غول های پردازشی Nvidia Quadro معرفی شدند

انویدیا سازنده کارت گرافیک های تخصصی کوادرو (Quadro)، سری جدید این محصولات را بر اساس معماری نوین "پاسکال" معرفی نمود. کامپیوترهای ایستگاه کاری، سرور، رندرینگ و... از جمله محصولاتی هستند که کارت گرافیک های کوادرو را به خدمت می گیرند.

مجله سخت افزار: انویدیا سازنده کارت گرافیک های تخصصی کوادرو (Quadro)، سری جدید این محصولات را بر اساس معماری نوین "پاسکال" معرفی نمود. کامپیوترهای ایستگاه کاری، سرور، رندرینگ و... از جمله محصولاتی هستند که کارت گرافیک های کوادرو را به خدمت می گیرند.
غول های پردازشی Nvidia Quadro معرفی شدند
تفاوت اصلی این کارت گرافیک ها با مدل های GTX در درایور، کاربرد، استفاده از قطعات الکترونیکی با طول عمر بالا و مدار PCB و تغذیه (VRM) سفارشی است. گردش کار در کارت گرافیک های Quadro Pascal به دو برابر در مقابل نسل پیشین رسیده است. علاوه بر آن، پهنای باند و پهنای باند حافظه نیز در این محصولات افزایش یافته است. این محصولات تحت عناوین GP100, P4000, P2000, P1000, P600 و P400 راهی بازار می شوند.

سیلیکون GP100 با هدف پوشش کاربردهایی همچون Unify simulation, HPC, Rendering و طراحی تولید شده است. 16 گیگابایت حافظه HBM2 برای آنها در نظر گرفته شده است که به وسیله رابط NVLink می تواند نزدیک به دو برابر از حافظه واقعی خود به ایجاد پهنای باند بپردازد. در برخی سیستم ها از دو عدد سیلیکون GP100 استفاده شده است که در مجموع 32 گیگابایت حافظه HBM2 را ایجاد می کند. کاوش در یادگیری عمیق نیز از جمله تخصص های این سیلیکون است. سرعت پردازش GP100 در پردازش هایی به طول 16 بیت و در حالت ممیز شناور (Floating Point Precision Computing) به 20 ترافلاپ می رسد.
این کارت گرافیک ها جهت کار در سیستم عامل های ویندوز و لینوکس تولید شده اند. پردازنده های گرافیکی Quadro GP100 و P4000 جهت رندر و طراحی محیط های VR پیشنهاد شده اند؛ قدرت ایجاد دقیق، واقعی، محیط همهجانبه، بزرگتر و طرح های پیچیده تر را می توان در این محصولات تجربه کرد. پاسکال Quadro GPUقادر به ایجاد تصاویر واقعی تا 18 برابر بیشتر از پردازنده های CPU هستند.
غول های پردازشی Nvidia Quadro معرفی شدند

این محصولات قادر به ارائه دقت ۵K در کنار فناوری HDR هستند. به وسیله فناوری Quadro Sync II می توان چند کارت گرافیک P۴۰۰۰ را به ۳۲ نمایشگر با رزولوشن موثر ۴K متصل نمود. فناوری سخت افزاری NVIDIA CUDA ۸ به همراه کتابخانه اختصاصی nvGraph از جمله دیگر مزایای سری جدید کارت گرافیک های Nvidia Quadro است که بر اساس تراشه های Pascal و GP۱۰۰ راهی بازار شده اند. انویدیا در ادامه معرفی این محصولات گفت: کارت گرافیک های جدید کوادرو بهترین انتخاب برای توسعه دهندگان خواهند بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج