۴۷۵۵۶
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

ابراهیم تهامی: از تمام مربیان سرترم!

صحبت با ابراهیم تهامی همیشه جالب از آب درمی آید. این آبادانی رک بعد از صحبت های جنجالی در برنامه ۹۰، این بار از سقوط تیم شهرش، نفت آبادان حرف زد.

ابراهیم تهامی: از تمام مربیان سرترم!

تماشا: صحبت با ابراهیم تهامی همیشه جالب از آب درمی آید. این آبادانی رک بعد از صحبت های جنجالی در برنامه 90، این بار از سقوط تیم شهرش، نفت آبادان حرف زد.

ابراهیم تهامی که حق خود می داند سرمربی نفت آبادان شود درباره سقوط این تیم به گل گفت: «نمی دانم در آبادان و اهواز دنبال چه می گردند؟ چه کسی بهتر از من می توانست سرمربی نفت آبادان شود؟ کارنامه ام در راه آهن و استقلال اهواز مشخص است. با این تیم ها به عنوان مربی خیلی خوب نتیجه گرفتم. واقعا نمی دانم چرا مسئولان به من فرصت نمی دهند و به جای امثال من می روند و مهره های سوخته را به عنوان سرمربی انتخاب می کنند. نمی دانم پشت این مربیان چه کسانی هستند. فقط می دانم که آنها براساس شایستگی به نیمکت نفت نمی رسند و عوامل دیگری در انتخاب آنها نقش دارد. سوالی دارم. آیا می شود نفت نوین را در لیگ دسته دوم در حد اوت شدن ببرید و آن وقت بیایید سرمربی نفت آبادان در لیگ برتر شوید؟ مسئولان نفت بهتر می توانند جواب این سوال را بدهند.»

ابراهیم تهامی: از تمام مربیان سرترم!

ابراهیم تهامی مدعی است در نیم فصل به مسئولان صنعت نفت پیغام داده که هدایت نفت را به او بدهند: «نفت آبادان مثل فلکه ای است که چند مربی خاص دور آن می چرخند. این حق من است که سرمربی این تیم شوم. حتی نیم فصل هم برای مسئولان نفت پیغام فرستادم که تیم را به من بدهید در لیگ برتر نگه می دارم اما به من اطمینان نکردندن و در نهایت هم دیدیم که این تیم پرطرفدار چگونه سقوط کرد.»

تهامی همچنان اعتماد به نفس بالایی دارد: «با جرات می گویم از تمام مربیان ۵ سال اخیر نفت آبادان سرترم. در این ۵ سال اخیر تمرینات همه مربیان نفت را دیده امو به همین خاطر می گویم از آنها بهترم. تمرینات کاستا و کاسیمیرو را که دیدم خنده ام گرفت. کاستا که ادعا می کرد مربی حرفه ای است تمرین هوازی برای بازیکنان نمی گذاشت. من به بازیکنان نفت گفتم ۳۰ دقیقه آخر بازی ها کم می آورید که همینطور هم شد. من اول فصل در کردان به آنها گفتم با این مربیان سقوط می کنید. وقتی یک مربی با بازیکنان هوازی کار نمی کند چطور می گوید حرفه ای است؟ برای این حرف های خودم هم شاهد دارم. این حرف ها را درباره نفت زدم تا از حقم دفاع کنم. مربیان خارجی می آیند و میلیاردی از آبادان می برند، آن وقت مسئولان به مربیان جوان بها نمی دهند. نمی دانم این مسئولان شب چطور می خوابند. شاید آنها یادشان رفته دنیای دیگری هم هست.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      ایول کا ابرام
      کا صب کن بزار این خوزه مورینیو بره من جات رو درست می کنم
      کا فقط و فقط ریال مدرید فقط
      خوم درسش میکنم برات
      نگران نباش ...

    • zahra seven

      خدای اعتماد به نفس!!!تو دو دقیقه حرف زدن 500دفعه میگه:من..من ...من... جلل خالق!!!

    • علی استقلالی1804

      واقعا که بهترینی
      ولی کسی قد تو را نمیداند

    • علی استقلالی1804

      آجی زهرا 7 سلام خوبی ؟
      شناختی که از سید ابراهیم تهامی دارم انسان خوبی است که به حقش نرسید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج