۴۷۵۹۱۶
۵۰۳۲
۵۰۳۲
پ

تشخیص جنسیت جنین با اندازه گیری فشارخون

در تحقیقی که در ژانویه ۲۰۱۷ در مجله American Journal of Hypertension به چاپ رسید، روشی که از پایه ای کاملا علمی برخوردار است مطرح شد. اگر تمایل دارید بدون صرف هزینه های سنگین و قبول روش های نه چندان ایمن از جنسیت جنین آگاه شوید، کافی است فشار خون خود را چک کنید.

وب سایت تک شات: شاید یکی از مواردی که هنگام بارداری برای همه جالب توجه است، جنسیت فرزندی باشد که در راه دارند؛ و برای تعیین جنسیت جنین روش ها و پیشنهادات مختلف سنتی وجود دارد.
تشخیص جنسیت جنین با اندازه گیری فشارخون
اما در تحقیقی که در ژانویه 2017 در مجله American Journal of Hypertension به چاپ رسید، روشی که از پایه ای کاملا علمی برخوردار است مطرح شد. اگر تمایل دارید بدون صرف هزینه های سنگین و قبول روش های نه چندان ایمن از جنسیت جنین آگاه شوید، کافی است فشار خون خود را چک کنید.

بر اساس این تحقیق، فشارخون مادر می تواند به دقت جنسیت جنین را پیش بینی کند. این تحقیق که توسط دکتر راوی رتناکاران، متخصص غدد از بیمارستان Mount Sinai در تورنتو و بازرسان موسسه Lunendfeld- Tanenbaum Research انجام شد، به این نتیجه رسید که "فشارخون مادر پیش از بارداری عاملی است که می تواند با جنسیت جنین در ارتباط باشد."
مادران باردار شرکت کننده در این تحقیق که پیش از بارداری از فشارخون سیستولیک بالاتری برخوردار بودند به احتمال زیاد باید انتظار تولد فرزند پسر را می داشتند. این نتیجه بدون دخالت عوامل موثر دیگر همچون سیگار کشیدن و شاخص توده بدنی فرد از صحت کافی برخوردار بود.

در خصوص روش های دیگر می توان به سونوگرافی اشاره کرد که با 90% صحت قادر به تشخیص جنسیت جنین است که البته برای استفاده از این فناوری هم باید تا هفته 18 بارداری منتظر ماند.
اخیراً یک نوع تست خون هم معرفی شده که از صحت بیشتری برخوردار است و با آزمایش DNA جنین در خون مادر جنسیت را تعیین می کند و از 98.6% صحت در تشخیص برخوردار است. این آزمایش از هفته 7 بارداری به بعد قابل انجام است. روش های تهاجمی تری هم وجود دارند که می توان به آمنیوسنتز اشاره کرد که از ریسک بالایی برخوردارست و فقط در مواردی مانند مشکلات ژنتیکی استفاده می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج