۴۷۵۹۲۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

جدیدترین خبر از عینک اپل

ماه گذشته، رابرت اسکوبل در شبکه های اجتماعی پستی منتشر کرد که به محصول بزرگ بعدی کمپانی اپل اشاره می کرد. اسکوبل که روز ۵ فوریه در برنامه ی تلویزیونی This Week in Tech شرکت کرده بود، این موضوع را تکرار و تاکید کرد که منابع خبری وی از مقامات ارشد کمپانی اپل هستند.

وب سایت تک شات: ماه گذشته، رابرت اسکوبل در شبکه های اجتماعی پستی منتشر کرد که به محصول بزرگ بعدی کمپانی اپل اشاره می کرد. در این پست، اسکوبل ادعا کرده بود که اپل و کمپانی Carl Zeiss که در تولید لنز فعالیت دارد، مشغول کار بر روی یک عینک واقعیت افزوده هستند که در سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.
جدیدترین خبر از عینک اپل

اسکوبل که روز ۵ فوریه در برنامه ی تلویزیونی This Week in Tech شرکت کرده بود، این موضوع را تکرار و تاکید کرد که منابع خبری وی از مقامات ارشد کمپانی اپل هستند. گفته می شود تیم کوک مدتی مشغول بررسی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بوده و در نهایت به واقعیت افزوده علاقه خاصی پیدا کرده است. وی تابستان سال گذشته گفت که ما خیلی در مورد واقعیت مجازی هیجان زده هستیم و فکر می کنیم که در این فناوری امکانات جالبی برای مشتریان ما وجود دارد. بنابراین قصد داریم در این حوزه سرمایه گذاری کنیم.

اسکوبل اظهار می کند که معرفی این عینک ها در تابستان امسال یا احتمالا سال دیگر رخ خواهد داد. وی همچنین معتقد است که تعجب آور نخواهد بود اگر معرفی این عینک همزمان با گشایش مقر جدید اپل یا در طی مراسم گرامیداشت دهمین سال تولید آیفون انجام شود.

زایس ماه گذشته در CES و در پاویون واقعیت افزوده شرکت داشت، که البته محصول جدیدی را معرفی نکرد. اسکوبل ادعا می کند که اپل از این کمپانی خواسته است که تا زمانی که اپل بتواند چیزی را در خصوص عینک هایش مطرح کند دست نگهدارد. زایس پیشتر هدست VR One Plus را معرفی کرده است که شبیه به Google Daydream و Gear VR سامسونگ است. با هماهنگ کردن یک اسمارت فون با این هدست کاربران می توانند به قابلیت های واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده بر روی گوشی خود دست یابند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج