۴۷۵۹۵۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پشت پرده لغو دیدار رئال مادرید - سلتاویگو چیست؟

اعتراض‌های رئال‌ مادرید نسبت به لغو دیدار برابر سلتاویگو با پاسخ‌های شهردار ویگو روبرو شد.

ایسنا: ‌به نقل از آس، دیدار تیم‌های رئال‌ مادرید و سلتاویگو که قرار بود شنبه برگزار شود، به علت شرایط جوی نامناسب لغو شد. این دیدار قرار بود یکشنبه شب برگزار شود. پس از این اتفاق باشگاه رئال‌ مادرید نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و از آبل کابایر (شهردار ویگو) انتقاد کرد. باشگاه مادریدی معتقد بود شهردار ویگو که از قبل از مشکل ورزشگاه خبر داشت، می‌توانست مانع از لغو بازی شود.

در مقابل کابایرو در مصاحبه با روزنامه‌ آس و کادناسر گفت‌: رفتار رئال‌ مادرید نامناسب بود و مرا ناامید کرد. نمی‌توانند چنین سخنان مضحکی را درباره کارگران بیان کنند. برای من امنیت کارگران مهم است. قانون اجازه نمی‌دهد در شرایط جوی نامناسب کار کنیم. سقف ورزشگاه بالائیدوس دچار مشکل شده بود و کارگران به علت شرایط جوی نامناسب نتوانستند آن را به طور کامل تعمیر کنند.

شهردار ویگو در ادامه افزود: درک نمی‌کنم چرا در این‌باره بحث می‌کنند. ریسک برای برگزاری این بازی آشکار بود. مهم‌تر از همه چیز امنیت تماشاگران است.

پس از این صحبت‌ها، باشگاه رئال‌ مادرید به شدت از شهردار ویگو انتقاد و بیانیه‌ای صادر کرد و نوشت: «هیچ‌گاه باشگاه امنیت ورزشگاه بالائیدوس را زیر سوال نبرده است. اگر تعمیر ورزشگاه ممکن نبود، می‌توانستند آن بخش از ورزشگاه را ببندند و یا در نهایت بازی را در ورزشگاه نزدیک به بالائیدوس برگزار کنند.»

کابایرو (شهردار ویگو) بازهم ساکت نماند و نسبت به این بیانیه واکنش نشان داد و گفت‌: «رفتار رئال‌ مادرید مناسب نیست. می‌خواهند جنجال به وجود آوردند. تصمیم گیری در رابطه با امنیت بدون و حرف حدیث بود چون بحث جان انسان‌ها در میان بود. امیدوار بودم باشگاه بزرگی همچون مادرید این موضوع را درک کند. رفتار نامناسب مادرید را درک نمی‌کنم. خطر موجود آشکار بود و نمی‌توانستیم در این ورزشگاه بازی برگزار کنیم.»

خاویر تباس (رییس لالیگا) نیز در این رابطه گفت‌: به عملکرد شهردار ویگو احترام می‌گذارم. در صورت برگزاری بازی برای تماشاگران و بازیکنان مشکل به وجود می‌آمد. رئال به دنبال امنیت و خواستار برگزاری بازی بود که امکانش وجود داشت. تنها رئال‌ مادرید از این موضوع ضربه نخورد. سلتاویگو و آلاوس نیز ضربه خوردند. شرایط جوبی نامناسب بود پیش از این بازی دپورتیوو لاکرونیا و رئال بتیس نیز لغو شد.

او در ادامه افزود: انجام بازی در یک ورزشگاه دیگر ممکن نبود. چطور می‌توان در یک یا دو روز بازی را در ورزشگاه دیگری برگزار کرد؟ چطور می‌توان هزاران نفر را در چند لحظه جابه‌جا کرد؟ برای امنیت تماشاگران انتقال شان و ... چه اتفاقی می‌افتاد؟ برگزاری بازی در ورزشگاه دیگر در رقابت‌های لالیگا جایی ندارد.

با وجود صحبت‌های شهردار ویگو و رییس لالیگا، رئال‌ مادرید از لغو این بازی ضرر دید. هم از لحاظ حق پخش تلویزیونی و هم فشرده شدن بازی‌ها. سفید پوشان نسبت به دیگر تیم‌های حاضر در لالیگا دو بازی کمتر دارند. این تیم به علت حضور در جام باشگاه‌های جهان یک دیدار معوقه داشت و به تازگی برای این دیدار تاریخ مشخص شد. این تیم ۲۲ فوریه به مصاف والنسیا خواهد رفت. از طرفی باشگاه سلتاویگو توانست در میان دیدار رفت و برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری استراحت کند. این تیم پنج شب در دیدار رفت برابر آلاوس با تساوی بدون گل متوقف شد. یا این حال آلاوس یکشنبه بازی خود را در لالیگا انجام داد و نسبت به لغو بازی رئال‌ مادرید و سلتاویگو اعتراض کرد. این باشگاه خواستار به تعویق انداختن دیدار برگشت نیمه نهایی شد اما مورد موافقت فدراسیون فوتبال قرار نگرفت.

در نهایت به نظر می‌رسد موضوع وجود مشکل در ورزشگاه سلتاویگو و عدم توانایی این باشگاه در تعمیر ورزشگاه کاری بوده که با برنامه انجام گرفته است تا سلتا بتواند برای حضور در دیدار مقابل آلاوس در کوپا دل ری استراحت بیشتری داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج