۴۷۶۲۰۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

صف شبانه روزی برای بلیت جشنواره برلین

جشنواره برلین صفعلاقه مندان به سینما برای دریافت بلیت‌های جشنواره فیلم برلین ساعت‌های طولانی در صف ایستادند.

خبرگزاری ایسنا: جشنواره برلین صفعلاقه مندان به سینما برای دریافت بلیت‌های جشنواره فیلم برلین ساعت‌های طولانی در صف ایستادند.

به نقل از رویترز، شصت‌وهفتمین جشنواره فیلم برلین یه عنوان یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های سینمایی جهان در حالی از چند روز دیگر آغاز به کار می‌کند که همزمان با بلیت‌فروشی فیلم‌ها برخی از علاقه‌مندان حتی شب را در مقابل گیشه‌های سینما گذراندند.

«مارتینا گروتسکی» یکی از سینمادوستانی که به صورت مرتب در جشنواره فیلم برلین در پایتخت آلمان حضور می‌یابد، برای این که از دریافت بلیت جشنواره مطمئن شود شب را در مقابل مرکز جشنواره واقع در «وتسدامر پلاتس» از مهم‌ترین میدان‌های شهر برلین گذرانده است.

این علاقه‌مند به سینما در گفتگو با «رویترز» گفت: اغلب فیلم‌هایی که امسال در برنامه نمایش جشنواره قرار داده شده‌اند مضمونی غمگین دارند و آثار کمدی کمی در جشنواره حضور دارند. شما، من و همه در انتهای زنجیره غذایی قرار داریم و ما کسانی هستیم که باید با از دست دادن شغل‌، پول، خانه‌ و خانواده‌هایی که در حال فروپاشی است بسازیم، این خوب است که این مسائل را در مقیاس کوچک نشان داده شود چرا این چیزها هویت ما را مشخص می‌کند.

«دیتر کاسلیک» دبیر جشنواره فیلم برلین هفته گذشته عنوان کرده بود که جشنواره امسال تفسیری بهنگام از «آخرالزمان روزانه از دنیای مدرن» و همچنین لحظات شاد بسیار به مخاطبان ارائه خواهد داد.

علاقه مندان به سینما ظاهرا هیچ واهمه‌ای از حملات تروریستی که نظیر آن را در ایام کریسمس در براین مشاهده‌ کردیم ندارند.

«میریام لِش» یکی دیگر از علاقه‌مندان به سینما نیز می‌گوید هر اتفاقی که بخواهد می‌افتد، اگر اتفاقی برای من اینجا و در مقابل گیشه بلیت فروشی رخ دهد خیلی حیف است اما حداقل به دنبال سرگرمی و علاقه‌ام بودم.

«جرمی اندرو» که برای سومین سال پیاپی در جشنواره برلین حضور می‌یابد می‌گوید: جشنواره برلین فستیوال مورد علاقه اوست که برای همه است.

او معتقد است برلین با جشنواره‌های کن و ونیز متفاوت است و حتی اگر چیزی درباره سینما ندانید نیز می‌توانید به برلیناله بروید و با فیلم‌های جدید آشنا شوید.

شصت وهفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین از تاریخ ۹ تا ۱۹ فوریه ۲۰۱۷ (۲۱ بهمن تا اول اسفند) با نمایش فیلم «جنگو» در آلمان آغاز به کار می‌کند و امسال ریاست هیأت داوران بخش رقابتی جشنواره را «پل ورهوفن» کارگردان سرشناس هلندی برعهده دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج