۴۷۶۲۸۵
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

انتخاب کاندیدای واحد اصولگرایان با کیست؟

روزنامه اعتماد نوشت؛جبهه مردمی نیروهای انقلاب در فضایی اعلام موجودیت کرد که اصولگرایان متفرق‌ترین حالت ممکن را تجربه می‌کردند و پس از دو شکست مطلق در انتخابات ٩٢ و ٩٤ هر کس در این مجمع الجزایر ناهمگون پرچم وحدت بلند کرده بود می‌خواست خود محور فعالیت‌ها باشد.

روزنامه اعتماد نوشت؛جبهه مردمی نیروهای انقلاب در فضایی اعلام موجودیت کرد که اصولگرایان متفرق‌ترین حالت ممکن را تجربه می‌کردند و پس از دو شکست مطلق در انتخابات ٩٢ و ٩٤ هر کس در این مجمع الجزایر ناهمگون پرچم وحدت بلند کرده بود می‌خواست خود محور فعالیت‌ها باشد.

استفاده از گسل‌هاي اختلافي ميان گروه‌هاي متعدد اصولگرا اين شانس را به جبهه مردمي نيروهاي انقلاب داد تا بتواند خود را به عنوان چتر گسترده اصولگرايي جا بيندازد. با اين حال گروه‌هاي مختلفي از اصولگرايان هستند كه هنوز محوريت اين جبهه را قبول نكرده‌اند. مهم‌ترين اين گروه‌ها جبهه پايداري است كه نه در جلسات آنها شركت مي‌كند و نه سازوكار وحدت‌شان را قبول دارد.
جبهه پيروان خط امام و رهبري به دبيركلي محمدرضا باهنر نيز تنها اعلام حمايت كرده است و هنوز درباره مكانيزم‌هاي انتخاباتي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب هيچ واكنشي نداشته است. محمدرضا باهنر پيش‌تر اعلام كرده بود كه رداي بازيگري در جريان اصولگرا را از تن خارج كرده و سوداي كارگرداني دارد. كمال الدين سجادي، سخنگوي جبهه پيروان نيز صراحتا گفته بود تنها اعلام حمايت كرده‌ايم و مشغول بررسي چگونگي اين حمايت هستيم.

نكته‌اي كه جبهه پيروان روي آن متمركز شده بر اساس همين ناآگاهي از مكانيزم انتخاب كانديداي نهايي توسط جبهه مردمي نيروهاي انقلاب است. نه‌تنها جبهه پيروان بلكه اعضاي موثر جبهه تازه تاسيس اصولگرايان هم در فاصله سه ماه مانده به انتخابات نمي‌دانند قرار است چگونه كانديداي‌شان را انتخاب كنند.

حالا آيت‌الله موحدي كرماني، دبيركل جامعه روحانيت مبارز كه قرار بود تشكل متبوعش محور وحدت باشد خود از اين جبهه تازه تاسيس حمايت كرده است: جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي موردحمايت كامل علما و روحانيون برجسته است.

در ادامه جلسات اقشار جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي، جلسه منتخبين ائمه جماعات و روحانيون شهر تهران در روز دوشنبه در مسجد امام صادق ميدان فلسطين برگزار شد. حجت‌الاسلام محمدحسن رحيميان، رييس هيات موسس جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي در اين جلسه در سخناني كوتاه به لزوم ادامه حركت اصيل انقلاب اسلامي و مراقبت از انحراف از آن تاكيد كرد و گفت: «ادامه سياست‌هاي جاري در بخش‌هاي اقتصادي و سياست خارجي و سياست داخلي و نيز حركت بسيار كند خط علمي و تشديد آسيب‌هاي اجتماعي در كشور به‌هيچ‌وجه به سود مردم نيست و ضرورت دارد روند فعلي در بخش اجرايي كشور هر چه زودتر متوقف شود.»
در ادامه اين جلسه آيت‌الله موحدي كرماني، دبيركل جامعه روحانيت مبارز بر لزوم صبر، استقامت، تقوا و همچنين ارتباطات تشكيلاتي و هدفمند در آينده مسير اسلام و انقلاب اسلامي اشاره و تاكيد كرد: «براي استمرار حركت اصيل انقلاب اسلامي، حتما بايد از صبر در برابر شدايد و دعوت برادران ايماني به معروف و استقامت و نيز استقرار بر راه خدا و استمرار يك حركت تشكيلاتي و ارتباطاتي بهره‌برداري كرد.»

امام جمعه موقت تهران تصريح كرد: جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي موردحمايت كامل علما و روحانيون برجسته است.

برپايه اين خبر اين مراسم با حضور بيش از ١٣٠ نفر از منتخبين ائمه جماعات شهر تهران برگزار و در نهايت با برگزاري يك انتخابات، ٢٥ نفر از آنها به عنوان نمايندگان روحانيون و ائمه جماعات مساجد تهران در نخستين جلسه مجمع ملي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي انتخاب شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      به این میگن کار درست و عقلایی

    • بدون نام

      هیچ کاری نمی توانید بکنید وخودتان راخسته نکنید چونکه آقای روحانی دوباره رای میاورد ورئیس جمهور میشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج