جاباما
۴۷۶۲۹۶
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

یک کشته در حریق خیابان سیمون بولوار

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: در یک حریق گسترده آتش نشان ها موفق به نجات جان ۲۰ تن از شهروندان شدند و متاسفانه در این حادثه یک زن جان خود را از دست داد.

خبرگزاری میزان: سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: در یک حریق گسترده آتش نشان ها موفق به نجات جان ۲۰ تن از شهروندان شدند و متاسفانه در این حادثه یک زن جان خود را از دست داد.

سید جلال ملکی گفت: ساعت ۵:۲۰ بامداد آتش سوزی گسترده در یک ساختمان مسکونی واقع در محله سیمون بولوار خیابان فکوری به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای سه ایستگاه سازمان آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی، تشک نجات و خودروی تنفسی به محل اعزام و اقدامات امدادی خود را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به حضور نیروهای آتش نشان در کمتر از ۲ دقیقه و ۳۷ ثانیه اظهار کرد: آتش نشانها در ۲ دقیقه و ۳۷ ثانیه به محل اعزام و مشاهده کردند محل حادثه یک ساختمان ۴ طبقه مسکونی است که پارکینگ آن دچار آتش سوزی شده است.

ملکی ادامه داد: در این آتش سوزی دو خودروی سمند و دو خودروی پراید که در پارکینگ بوده به طور کامل در آتش سوخت و شعله های آتش به بیرون از پارکینگ در حال سرایت بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به وضعیت طبقات بالایی این ساختمان مسکونی خاطر نشان کرد: دود شدیدی طبقات بالایی ساختمان را فرا گرفته بود و تمام ساکنین درخانه های خود محبوس شده بودند.

وی افزود: آتش نشان ها همزمان با خاموش کردن آتش اقدام به نجات افراد حاضر در این ساختمان کرده و ۲۱ تن از ساکنین را به بیرون از ساختمان منتقل کردند.

ملکی با بیان اینکه آتش نشان ها بار دیگر در این حادثه با فداکاری خود ماسکهایشان را در اختیار ساکنین قرار دادند اظهار کرد: آتش نشان ها برای خارج کردن ۲۱ شهروند از ۴ طبقه ساختمان تلاش زیادی کرده و در نهایت تمام این افراد به نیروهای اورژانس تحویل داده شدند.

وی از فوت زنی ۶۰ ساله در این حادثه خبر داد و اذعان کرد: متاسفانه پس از انتقال ۲۱ شهروند حاضر در صحنه حادثه مشخص شد یک خانم ۶۰ ساله جان خود را از دست داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واویلاااا

    • بدون نام

      خدا شما را حفظ کنه که حافظ مال و جان شهروندان هستید ولی چرا بودجه ی آتش نشانی انقدر محدود هست که آتش نشان باید ماسک خودش رو به مصدومین بده؟!!
      اگر این دودهای خطرناک باعث آسیب ریوی به خود آتش نشان ها بشه چه کسی پاسخگو هست؟؟ آیا نباید به تعداد زیاد ماسک موجود باشد که برای مصدومین حادثه هم استفاده شود؟!!

    • بدون نام

      خوب ۴ تا ماسک بیشتر بخرن که ماسکهای خودشون و ندن . این افتخار نیست هر جای دنیا تعریف کنین می خندن بهتون .
      در ضمن این کمتر از ۲ دقیقه و۳۷ ثانیه دقیقا یعنی چقدر؟مثلا ۲ دقیقه و ۳۶ ثانیه و ۸۵ صدم ثانیه؟؟؟

    • حسين

      زنده باد عزيزان اتش نشان دوستتان دارم و بشما افتخار ميكنم وسلامتى شما را از درگاه ايزد منان مسئلت دارم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج