۴۷۶۳۰۹
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

تلویزیون های Vizio جاسوسی می کنند

شرکت Vizio که در زمینه تولید تلویزیون فعالیت دارد پذیرفته تا برای حل و فصل اتهاماتی که علیه تلویزیون‌ هایش مطرح است، ۲.۲ میلیون دلار پرداخت کند. تلویزیون‌های این شرکت به صورت غیرقانونی اطلاعات درباره عادت‌های تماشای تلویزیون افراد و آنچه معمولا تماشا می‌کنند را جمع‌آوری می‌کنند.

وب سایت همشهری آنلاین: شرکت Vizio که در زمینه تولید تلویزیون فعالیت دارد پذیرفته تا برای حل و فصل اتهاماتی که علیه تلویزیون‌ هایش مطرح است، ۲.۲ میلیون دلار پرداخت کند.

تلویزیون های Vizio جاسوسی می کنند

گفته می‌شود تلویزیون‌های این شرکت به صورت غیرقانونی اطلاعات درباره عادت‌های تماشای تلویزیون افراد و آنچه معمولا تماشا می‌کنند را جمع‌آوری می‌کنند.

کمیسیون تجارت فدرال آمریکا می‌گوید فناوری تلویزیون های Vizio داده‌های آنچه کاربران در این تلویزیون‌ها تماشا می‌کرده‌اند را جمع‌آوری می‌کرده و آنها را برای سرور‌های شرکت ارسال می‌کرده‌است و در نهایت این داده‌ها به شرکت‌های واسطه فروخته می‌شده‌است.

شرکت Vizio می‌گوید داده‌ های جمع‌آوری شده را نمی‌توان با افراد کاربر تلویزیون‌ها انطباق داد و تاکنون هرگز این داده‌ها با اشخاص قابل شناسایی یا نام و هویت آنها ارتبط داده نشده‌اند و اتهامات وارد شده تنها مربوط به جمع‌آوری داده‌ها برای گرد‌آوری گزارش با هدف بررسی عادت‌های تلویزیونی تماشاگران بوده‌است.

به گفته کمیسیون تجارت فدرال آمریکاف گرد‌آوری این داده‌ها از سال ۲۰۱۴ آغاز شده و ۱۱ میلیون تلویزیون به این شیوه درحال جاسوسی از مخاطبان خود بوده‌اند. این تلویزیون‌ها ثانیه به ثانیه رفتار تماشاگران را در حین تماشای برنامه‌ها ثبت می‌کرده‌اند و در عین حال آدرس IP، اکسس‌پوینت های نزدیک به آنها و دیگر اطلاعات را نیز به سرورهای شرکت ارسال می‌کرده‌اند و این داده‌ها را در اختیار شرکت‌های دیگر نیز قرار می‌داده‌اند.

پس از شکایت از فعالیت‌های غیر‌قانونی این شرکت، جمع‌آوری اطلاعات توسط تلویزیون‌ها متوقف شده‌است و تولید‌کنندگان تلویزیون‌های هوشمند اکنون آگاه شده‌اند که باید مشتریان خود را از جمع‌آوری اطلاعاتشان آگاه سازند. شرکت Vizio وعده داده تا علاوه بر پاک کردن تمامی داده‌هایی که تا به امروز جمع‌آوری کرده، مشتریانش را از نحوه جمع‌آوری و ذخیره‌سازی این داده‌ها آگاه سازد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج